- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Parallel grip pull downs"Wide gripp pulldowns - handen naar elkaar toe
5 * 90
5 * 90
5 * 90
p.s vanavond post ik mijn nieuwe schema![]()

"Parallel grip pull downs"
Goede training maat!
Ik ben benieuwd naar je nieuwe schema.
Ik krijg nu eigenlijk niet echt een duidelijk plaatje van wat je gaat doen...nieuw schema voor de komende weken
The 1-6 Principle
by Charles Poliquin
dit is elke keer mijn eerste oef in de training - compound of isolatie oef
daarna ga ik in week 1 uit van 15 reps - week 2 van 12 reps - week 3 van 10 reps en week 4 van 15/12/10/8 reps
ik train 4 dagen in de week , in principe ma/di en do/vrij -alleen gaat dat al niet op vanwege cursus op het werk
dag 1 borst/biceps
dag 2 benen/buik
dag 3 schouders/triceps
dag 4 rug/traps/onderarmen
alles wat aan gewicht op de stang word gelegd , word aan reps gehaald , heb ik mijzelf misrekend , jammer dan , de reps moeten worden gehaald , gaat het niet in 1 keer dan maar in 2 of zelfs 3 , 4 keer

Ik krijg nu eigenlijk niet echt een duidelijk plaatje van wat je gaat doen...
Kan natuurlijk aan mij liggen maar...
Dat principe van je herhalingen halen is niet zo'n gek idee hoor.
Ik heb laatst gelezen van een gast die voor iedere spiergroep 1000 herhalingen doet per training!!!
Da's veel...
Ik ben benieuwd naar je trainingen, succes!![]()

wat is niet duidelijk de oef - ik pak meestal alleen basisoef
week 1 borst/triceps elke set 15 reps
bijv bench 4 setjes a 15 reps
in week 2 worden dat er dus 12 etc.......
ik weet niet of ik aan 1000 herh ga komen - denk het niet hummie
ik pak 4 oef borst waaronder dus het 1/6/1 principe + 3 andere
zo duidelijk of is het nog onoverzichtelijker geworden![]()

Leuk schema. Zelf ken ik het niet, maar veel suc6 mate!![]()
Haha moest het wel even een paar keer overlezen maar ik snap hem nou!
Succes met je nieuwe schema!![]()

Dat zijn nogal wat reps. Goed gedaan! Ik neem aan dat die 11/4 betekent eerst 11 reps,omdat je niet verder kwam en dan 4 om aan die 15 te geraken
Ziet er goed uit.![]()

klopt 15 reps maken betekent 15 reps , dus met het gewicht wat ik op de stang heb of in mijn handen heb - dus het komt voor dat ik dat niet in éé'n keer haal , dan maar in twee keer
de overgang naar een ander schema is altijd zwaar , maar goed dat is ook de bedoeling![]()

Ik geloof dat ik het een beetje begin te snappen...
Maar ik zal voor de zekerheid de eerste weken goed opletten, tot ik er zker van ben...
Jeezzzzz man, nog geeneens 1000 herhalingen per spiergroep..?
Watje!
Was een heavy fuel gebruiker natuurlijk éh, een pro.
Goed bezig man!
Misschien ga ik ook wel eens zoiets doen, maar dan 100 herhalingen ofzo!![]()
1-6-1-6-1-6 pricipe? je doet maar 1 oefening in dat principe![]()
Ja dat is een serieuze training met aardig wat reps, en inderdaad heb je gelijk dat je als body builder het best veel verschillende schema's kan hanteren, je groei zal navenant zijn.
Kijk maar eens naar de sarge bijvoorbeeld wat die allemaal voor programma's voorgeschoteld krijgt van zijn coach.
Ik zie zo'n manier van training ook wel zitten, maar voorlopig ben ik nog teveel gefocust op de zuivere kracht, maar in mijn volgende trainingsjaren ga ik zeker nog wel eens overstappen naar een dergelijk systeem. Ik schrijf trouwens alles op wat ik tegenkom van interessante programma's (zoals die van de sarge en van jou), zo leer ik veel andere programma's kennen die bruikbaar zijn voor de toekomst.![]()