Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben blij dat ik naar 12 reppies ga op zondag db - gewichten weer iets omhoog

Nou dat is toch weer een sterke én zware training hoor, goed bezig grote!

x2Nou dat is toch weer een sterke én zware training hoor, goed bezig grote!

Het is juist heel de bedoeling dat je een seated barbell curl niet helemaal kan doen!Hoe doe je die seated bb curl? Kun je die wel volledig laten zakken?
Mooi om te zien dat je kapot bent gegaan waarbij je soms in tussenstappen de 12 reps moets halen. Hoeveel rust name je tussen die reps?

Hoe doe je die seated bb curl? Kun je die wel volledig laten zakken?
Mooi om te zien dat je kapot bent gegaan waarbij je soms in tussenstappen de 12 reps moets halen. Hoeveel rust name je tussen die reps?
wat is de meerwaarde van die seated bb curl? t ontgaat me een beetje grote![]()
Hoe doe je die seated bb curl? Kun je die wel volledig laten zakken?
je gaat zitten op een bankje waar je met je rug strak tegen de leuning zit - de bewegingsbaan is idd korter

Het is juist heel de bedoeling dat je een seated barbell curl niet helemaal kan doen!
De barbell ligt op je benen, en je doet alleen het bovenste gedeelte ven de barbell curl.
Je slaat het zwaardere/zwakkere gedeelte van de beweging over zodat je in principe zwaarder zou moeten kunnen gaan voor de biceps.![]()
pittig schema voor borst, zou het genoeg zijn denk je
ik wilde hem eens rustig aanpakken lootje
hoe kom je aan dat 1/6 principe?

wat is de meerwaarde van die seated bb curl? t ontgaat me een beetje grote![]()
volgens mij pakt ie hiermee vooral de bovenste beweging aan, voor een betere piek ?
even op ingelezen op dat 1/6 principe, eigenlijk speel je een spelletje met je hoofd ? of heb ik het hier mis ?
Ziet er me best wel eens leuk uit om te proberen, one to remember ! Thnx suri

thanks sjakie - mijn maatje is nu nog vrolijk , maar hij gaat mij straks haten denk ik - we gaan veel squatten met 12 reps - light weights ofcourse