XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zware training weer brother.
Ik zie alleen die squats niet zo heel erg zitten...
Je doet wel héél veel voorvermoeien op die manier...
Alleen die set 1x110 en 6x100 is tot positief spierfalen volgens mij...
Die je daarvoor doet zijn een beetje op de automatische piloot, of zie ik dat verkeerd..? :D
Is natuurlijk wel héél erg bodybuilding, misschien dat ik het daarom wat verwarrend vind... :o
Ik wil wel graag geloven dat je het een eind heb gehad na deze training! :thumb:

ga er straks mee beginnen :), voorbeeldschema gevonden met helemaal 1/6 principe, beetje aanpassen naar mijn eigen zin, en vanavond proberen ;)
Ik geloof wel in het 1/6 principe, al gemerkt dat je na een een zware lage rep, nadien inderdaad meer kan ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
Leuke training met de skippybal als variatie. Zware work-outs doe je.:)

die spippy-bal crunch is echt een pittige oef , maar die ab-roller is helemaal erg

Inderdaad een zware training!

hij had zwaarder gekund db , maar ik ga de nacht in , en dan heb ik mijn benen flink nodig

Zware training weer brother.
Ik zie alleen die squats niet zo heel erg zitten...
Je doet wel héél veel voorvermoeien op die manier...
Alleen die set 1x110 en 6x100 is tot positief spierfalen volgens mij...
Die je daarvoor doet zijn een beetje op de automatische piloot, of zie ik dat verkeerd..? :D
Is natuurlijk wel héél erg bodybuilding, misschien dat ik het daarom wat verwarrend vind... :o
Ik wil wel graag geloven dat je het een eind heb gehad na deze training! :thumb:

het is ook niet zo het gewicht wat belangrijk is in dit schema , maar meer de reps - na 12 * 80 had ik het gevoel dat 12 * 90 er niet meer in zat - dus zijn we verder gegaan met het 1/6 principe om toch nog wat zwaardere squats te maken

dit is idd een meer bb-gericht schema - doel is gewoon reps maken - volgende week gaan we naar 10 reps per oef en in week 4 word het 12/10/10/8

ga er straks mee beginnen :), voorbeeldschema gevonden met helemaal 1/6 principe, beetje aanpassen naar mijn eigen zin, en vanavond proberen ;)
Ik geloof wel in het 1/6 principe, al gemerkt dat je na een een zware lage rep, nadien inderdaad meer kan ...

Dat heb ik eens ergens gelezen ja...

ik kreeg toen een tip van 3XL , die dit regelmatig gebruikte - je 1rm er wat mee opkrikken , maar dat is niet de bedoeling in dit schema:)

Ik heb eens ergens gelezen dat hoogspringers hoger kunnen springen als ze een half uurtje voor de sprong eerst een kort setje zware squats deden...
Dat lijkt me een beetje hetzelfde principe, maar dan wat anders toegepast natuurlijk...
Ik heb er eigenlijk verder nooit lang bij stilgestaan, dus misschien haalt iemand straks mijn hersenspinsel finaal onderuit met een steekhoudende argumentatie... :o

• #2.346
ik heb geen idee , hummie -het principe stond mij wel aan - ik pas het ook niet altijd toe

Hoe ging de leg curl iets aan je knieën gevoelt tijdens de oefening?

Ik heb eens ergens gelezen dat hoogspringers hoger kunnen springen als ze een half uurtje voor de sprong eerst een kort setje zware squats deden...
Dat lijkt me een beetje hetzelfde principe, maar dan wat anders toegepast natuurlijk...
Ik heb er eigenlijk verder nooit lang bij stilgestaan, dus misschien haalt iemand straks mijn hersenspinsel finaal onderuit met een steekhoudende argumentatie... :o
Als ik een kort setje zwaar ga squatten, struikel ik zelfs over een vloetje laat staan dat ik dan nog kan springen:eek:

• #2.349
  • #2.352
morgen schouders/triceps

Country fan GS? :D

• #2.354
ik vind een hoop leuk - maar ja ik ben guitar-mannetje , en dan speel je vanzelf eagles - spreek je , ik ga zo werken

Zie ik hier een Eagles fan?

Gegroet broeder, m'n favoriete nummer ook nog eens gepost.

hoge volumes grote...lekker bezig weer.
Alleen die muziek:o

Keep up the good work.

leuk om te zien hoe je dat 6/1 principe ervaart...en die reps blijf ik petje voor af doen.

succes met schouders en tri's vandaag!

De Grotesuriman heeft verstand van muziek.

• #2.359
Zie ik hier een Eagles fan?

Gegroet broeder, m'n favoriete nummer ook nog eens gepost.

heerlijke old country style - heerlijk om te spelen

hoge volumes grote...lekker bezig weer.
Alleen die muziek:o

Keep up the good work.

thanks sarge , it's a matter of taste brada

leuk om te zien hoe je dat 6/1 principe ervaart...en die reps blijf ik petje voor af doen.

succes met schouders en tri's vandaag!

dank je sjakie - de schouders gaan vandaag naar de klote

De Grotesuriman heeft verstand van muziek.

ach wat is verstand hummie - dit is natuurlijke wel een geniale groep mensen die zomaar een deuntje spelen - we hebben het hier wel over de eagles :D

heerlijke old country style - heerlijk om te spelen

ach wat is verstand hummie - dit is natuurlijke wel een geniale groep mensen die zomaar een deuntje spelen - we hebben het hier wel over de eagles :D
Ik weet niet zo gauw hoe oud jij bent, maar het is echt lekkere muziek voor de wat ouwere jongeren onder ons! :D
Morgen tijdens de training: "Life in the fast lane" ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven