Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 minuten sauna niet beetje kort?
toch nog netjes die 25min cardio op je vrije dag![]()

cardio??
wat is er gebeurd groteman, uit de hand gelopen bulk??
lekkere squat trouwens man![]()
, ik train om de dag met dit schema , dan zit er dus een week tussen dat je maar 3 dagen traint , dan als ik effe extra-cardio in , kan geen kwaadvandaag
deadlifts
benchpress
bb rows
chestdips
haging leg raises
ez curls

8 * 100
8 * 120
5 * 130
5 * 150
3 * 155
Com : Tijdens dat ik de 150 aan het trekken , had ik verkeerde gewicht in gedachten - ik dacht nl t*ring wat is die 130 zwaar , die 145 kan ik wel vergeten vandaag - puffend maakte ik 5 reps en had ik zwaar de pe in , terwijl ik ging zitten en tegelijk mijn gewichten aan het tellen kwam ik er achter dat ik stomme lul dat ik er was er gewoon 150 op had gelegd en hem gewoon 5 * had getrokken - aha dacht ik dan nog maar een setje van 155 er uit persen - nothing but a peanuts![]()
Beestachtige training!
Je stelt me teleur, je bent veel te mild voor jezelf om je zo makkelijk te vergeven. Geen leg raises pfffffJan/Compounds/55 min
Training met diverse gedachtens - ik vergat btw mijn hanging leg raises , ik heb mijzelf alweer vergeven
al met al dus supertevreden - na de training whey met dextrose
nu lekker macaronie eten![]()

Heerlijk als dat je gebeurd!Beestachtige training!
![]()

Je stelt me teleur, je bent veel te mild voor jezelf om je zo makkelijk te vergeven. Geen leg raises pfffff
And we love dextrose!!!

Mooie training GM, en lekker van die 150kg blunder.

Komt steeds vaker voor zie ik... eerst G3rr3 dan ik en nu groteman. Kan de beste overkomenMooie training GM, en lekker van die 150kg blunder.

ja was raar joh - ik dacht ik ben gewoon een stuk kracht kwijt vandaag - gelukkig niet![]()
Mooie training GM, en lekker van die 150kg blunder.
Komt steeds vaker voor zie ik... eerst G3rr3 dan ik en nu groteman. Kan de beste overkomen![]()