- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volwaardige training, met de abroller.
Canonball klinkt erg goed. En die shoulder press ziet er solide uit.
Wel veel trap werk.
Die triceps zal wel een pully met enkel katrol zijn.
gsm hoe de fak doe je die shurgs? bij mij zit mn squatreet altijd in de weg.

damn die cannonball lijkt me pittig !! Van jou leer je ook altijd wat he man!!![]()
zo zo.. Het blijft hier ook lekker gaan.. Aparte oef mja, die canonbal! Maar variatie is the key!

gsm hoe de fak doe je die shurgs? bij mij zit mn squatreet altijd in de weg.
lekkere brandende schouders nu zeker?
die cable side raise deed ik laatst ook, wat een zure oefening man. echt een wereld van verschil met dumbbells. weerstand is zwaar.
komt omdat er constante spanning blijft op de beweging , vandaar dat hij zo verrot is
en die rope overhead extensions, extend je verticaal of horizontaal?
ik sta met mijn rug naar het app - ik doe twee stappen naar voren en dan haal ik hem vanachteren naar voren boven mijn hoofd
edit: eens met Rooke... hoe doe je dat? (ik kan hem alleen in de smith)
http://www.youtube.com/watch?v=Hxa_kj2aBCU+1
de stang hou ik een beetje naar achteren
Ziet er stevig uit kerel ... canonball delts for the win !

http://www.youtube.com/watch?v=Hxa_kj2aBCU
dit is voor de mannen die denken dat ze een squat-reet hebben - no offence mannen![]()

Die canonball heb ik gister toevallig ook gedaan, alleen dan rotator-raises ipv front raises.. Spierpijn in me schouders vandaag.. sinds hele lange tijd weer 's
Ronnie een mongol noemen? Wat voor staf stond daar ook alweer op?
Als wij dit gewicht in je nek leggen ga je waarschijnlijk ook gillen.![]()

Wat een achterlijke imbeciel die coleman. Is dat nou dat "light weights yeah buddy" waar jullie het altijd over hebben?![]()
Verrekte mongol
OT: zware training GSMDie canonball heb ik gister toevallig ook gedaan, alleen dan rotator-raises ipv front raises.. Spierpijn in me schouders vandaag.. sinds hele lange tijd weer 's
![]()
Waarom gilt hij als een wijf
Ik wist heel niet dat dit zo'n belachelijke karikatuur was![]()
En een imbeciel
Nou, voordat hij het gewicht aanraakt.. begint hij al met "woooooooooiiiiiiiiiiiii hoooooooeeeeeeeeiiii