XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Erg goed bezig GSM, zeer nette trainingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
mannen , in mijn log ronnie vervloeken , dat is not doen - 7 of 8 jaar mr olympia - mooie dvd's en filmpjes + trainingen , en niet te vergeten zijn geweldige one-liners

shame on you brothers

Instant Ban.

Coleman is de man.
Het is wel een persoonlijkheid natuurlijk, maar je moet wel onder de indruk zijn van 's mans fysiek imo..?
Wat een beest man!
En de gewichten die hij verzet!!! :eek:

Marrkos, gaat af!
Gaat je liggen schamen, jongen... ???

• #2.444
Het is wel een persoonlijkheid natuurlijk, maar je moet wel onder de indruk zijn van 's mans fysiek imo..?
Wat een beest man!

Marrkos, gaat af!

idd hummie - leg jij het nog maar een keer uit aan M - potverdorie - er is niks mooiers , om eerst een training van ronnie te kijken , en dan te gaan trainen - daar heb ik geen NO-Producten voor nodig

idd hummie - leg jij het nog maar een keer uit aan M - potverdorie - er is niks mooiers , om eerst een training van ronnie te kijken , en dan te gaan trainen - daar heb ik geen NO-Producten voor nodig
Prachtige trainingsfilmpjes van "Big Ron" altijd! :cool:
Bodybuilding wedstrijden zeggen me werkelijk hélemaal niks...
Maar "de beesten" zien trainen vind ik fantastisch, en hoe zwaarder ze gaan, hoe liever ik het heb! :D
Dus ja, dan komt "Big Ron" wel een eind in de buurt van het beste wat er te krijgen/te zien is natuurlijk.

• #2.446
Wat een beest man!

Marrkos, gaat af!

Prachtige trainingsfilmpjes van "Big Ron" altijd! :cool:
Bodybuilding wedstrijden zeggen me werkelijk hélemaal niks...
Maar "de beesten" zien trainen vind ik fantastisch, en hoe zwaarder ze gaan, hoe liever ik het heb! :D
Dus ja, dan komt "Big Ron" wel een eind in de buurt van het beste wat er te krijgen/te zien is natuurlijk.

idd daar gaat het om - gewoon de grote manne dezelfde oef zien doen zoals wij - alleen een klein beetje zwaarder - dat is toch geweldig , en ja iedereen heeft zo zijn favoriet -

coleman/yates/levrone/warren zijn toch wel de mijne - buiten arnold/columbu gelaten -

idd daar gaat het om - gewoon de grote manne dezelfde oef zien doen zoals wij - alleen een klein beetje zwaarder - dat is toch geweldig , en ja iedereen heeft zo zijn favoriet -

coleman/yates/levrone/warren zijn toch wel de mijne - buiten arnold/columbu gelaten -
Dorian is "The Man", A'hnold heb ik niet veel mee... ;)

mannen , in mijn log ronnie vervloeken , dat is not doen - 7 of 8 jaar mr olympia - mooie dvd's en filmpjes + trainingen , en niet te vergeten zijn geweldige one-liners

shame on you brothers
GS, was er maar een die dit deed. Wij hebben hem vervloekt!

Duidelijk.:(

Sorry jongens.. bij deze mijn welgemeende excuses! Het was pure jaloezie..

thanks mannen

snel de training - internet ligt er steeds uit

cardio 10 min

canonball ( bent over lateral raise / side lateral raise / front raise - achterelkaar zonder rust )
2 sets van 3 oef
10 * 8 + 10 * 10
10 * 8 + 10 * 10
10 * 8 + 10 * 10

shoulder db press
10 * 18
10 * 22
10 * 24 pr

bb upright row
10 * 30
10 * 40
8/2 * 45

cable side raises
2 * 10 * 7.25
2 * 10 * 7.25
2 * 10 * 7.25

bb shrugs
10 * 80
10 * 80
10 * 80
als superset met
bb shrugs achterlangs
10 * 80
10 * 80
10 * 80

Triceps

bb lying triceps extenions
10 * 25
10 * 35
10 * 40

rope overhead triceps extenions
10 * 20
10 * 20
10 * 20

cable push extenions - rug vast
10 * 25
10 * 25
10 * 25

buik

abroller crunch
10 *
10 *

skippy crunch
15 *
15 *

klaar

Bevalt het een beetje Grote! ;)

• #2.453
nou ik stond er heel sceptisch tegenover , terwijl ik altijd wel open sta voor vernieuwing , maar ik dacht dit soort vrouwen-oef is niks voor mij ( sorry )

hier ben ik van terugkomen , want bij die abroller kwam ik mijzelf goed tegen , en dan ben ik gelijk wakker , want dan wil ik wel gelijk de oef onder de knie krijgen

ik zit nu op 2 * 10 - nog niet helemaal strict - maar het levert helse spierpijn op - de eerste keer zelfs drie dagen

dus chapaeu - deze houden we er zeker in dame

nou ik stond er heel sceptisch tegenover , terwijl ik altijd wel open sta voor vernieuwing , maar ik dacht dit soort vrouwen-oef is niks voor mij ( sorry )

hier ben ik van terugkomen , want bij die abroller kwam ik mijzelf goed tegen , en dan ben ik gelijk wakker , want dan wil ik wel gelijk de oef onder de knie krijgen

ik zit nu op 2 * 10 - nog niet helemaal strict - maar het levert helse spierpijn op - de eerste keer zelfs drie dagen

dus chapaeu - deze houden we er zeker in dame

Ah, mooi zo, dan moeten we je maar niet aan het lachen maken.
Als ik weer gerepareerd ben dan ga ik m'n wieltje ook weer van zolder halen :)

• #2.455
ik ben inmiddels al 4 x in de vrouwen-hoek geweest , waar mijzelf heb moeten voorstellen , maar ik heb natuurlijk wel een onvergetelijke indruk achtergelaten daar , want ik train daar nooit alleen

shit happens :D

ik ben inmiddels al 4 x in de vrouwen-hoek geweest , waar mijzelf heb moeten voorstellen , maar ik heb natuurlijk wel een onvergetelijke indruk achtergelaten daar , want ik train daar nooit alleen

shit happens :D

:roflol:

Volgens mij heb jij daar helemaal geen problemen mee.
Je wilt ze vast ook altijd wel even helpen :D

• #2.457
ik help altijd graag;)

goed gebikkeld weer met schouders tricep :thumb:

and hail! to Ronny the king! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven