AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed zo op die db press ;)

Die stem éh!
Geweldig.

John Lee, Muddy, Howlin'Wolf, Buddy, BB, Albert, Little Walter, enz. enz.

Er was een tijd...
Blues is één van mijn levenslange liefdes.
Iedereen die oprecht muziekliefhebber is, komt op een gegeven moment de Blues op het spoor, en gaat het waarderen. imo :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.486
in mijn beleving is dit pas muziek gemaakt door echte muzikanten en niet door een keyboard met 1000 optie's

in mijn beleving is dit pas muziek gemaakt door echte muzikanten en niet door een keyboard met 1000 optie's
Ik geloof dat jij en Dressed de enigen zijn op het forum die niet die vreselijke voorkeur voor allerlei soorten "dead, trash, en weetikwatvoorzwaremetalen" metal muziek hebben.
Daarin zijn jullie duidelijk mijn broeders! ;)
Als je toch al die k..kermuziek hoort die ze ook onder de filmpjes zetten! :eek:

Toch vind ik de BOR combi niet erg geschikt. Gewicht kan nooit voldoende zijn om de rug goed aan te pakken.

Ik geloof dat jij en Dressed de enigen zijn op het forum die niet die vreselijke voorkeur voor allerlei soorten "dead, trash, en weetikwatvoorzwaremetalen" metal muziek hebben.
Daarin zijn jullie duidelijk mijn broeders! ;)
Als je toch al die k..kermuziek hoort die ze ook onder de filmpjes zetten! :eek:
Dat is om te compenseren. Alsof ze bruut bezig zijn. :D

• #2.491
Toch vind ik de BOR combi niet erg geschikt. Gewicht kan nooit voldoende zijn om de rug goed aan te pakken.

klopt - ik zie het als een warming-up oef en tegelijk om bepaalde oef eens in één beweging te pakken - ik weet alleen niet hoe de oef heet ? bor/squat oef dan maar

aan hummie - iedereen heeft zo zijn smaak - ik heb ook diverse collega's die van de harde muziek houden - niet mijn keuze maar ik veroordeel niks - jan smit / frans bauer genre gaat te ver imo

Dat zijn "full body" oefeningen die imo zeer de moeite waard zijn.
Je zal er niet de dikste rug mee krijgen misschien, maar wel een hoop functionele ktacht waar je in het dagelijkse leven veel plezier van zal hebben.
Als WU ook zeer de moeite waard natuurlijk!
En voor je conditie, want geloof me dat is zwaar hoor!

Dat is om te compenseren. Alsof ze bruut bezig zijn. :D
Zal wel zo iets zijn...

aan hummie - iedereen heeft zo zijn smaak - ik heb ook diverse collega's die van de harde muziek houden - niet mijn keuze maar ik veroordeel niks - jan smit / frans bauer genre gaat te ver imo
Tsja, kijk Deep Purple, Stevie Ray, Black Crowes, e.d. groepen maken goede muziek, maar die herrie die altijd onder die filmpjes word gezet...
Jan en Frans is alleen te verteren als je flink gezopen hebt, en dat doen "wij" "sportmannen" natuurlijk niet!

• #2.493
nee dat doen wij niet;)

• #2.494
vandaag heb ik wat buik/onderarmen gedaan + wat techniek ( combi bor/frontsquats/pushpress )
15 herhalingen alleen met stang - het moeilijkste gedeelte is het midden-stuk waaruit je van een diepe positie omhoog moet komen om de stang op schouderhoogte te brengen - daarna goed diep zaken + uitstoten - wel mooi om te doen - gewicht zal verlopig alleen de stang blijven - eerst de techniek goed onder de knie krijgen

morgen gooi ik wat variatie in mijn schema - ik blijf wel met reps werken alleen ik ga iets anders combineren met spiergroepen - ik wil borst en rug meer gaan trainen + ik ga werken met low en high reps

bijv squats kan zijn 12/10/8/6 - deadlift bijv 5/5/5/5 of zo iets

morgen benen/rug

5 reprange is lekekr !

• #2.496
ik ga het morgen gelijk uitproberen

variatie is de key, dat zijn jouw woorden ;)

Leuk die combi-oefeningen. Dacht dat ik de enige was die dat deed.
Gaat goed!:)

• #2.499
squats/legextensions/legpresses/bb rows/deadlifts/optrekken en pull downs high en low reps

OMG dat is zelfmoord... benen/rug.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven