Giuseppe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training mattie. Lekker schema ook wel wat ik de afgelopen pagina's heb gelezen.
Off:licht herstel.![]()

Zware shit voor mijn "Big Black Brother"..?

Ik geloof dat jij en Dressed de enigen zijn op het forum die niet die vreselijke voorkeur voor allerlei soorten "dead, trash, en weetikwatvoorzwaremetalen" metal muziek hebben.in mijn beleving is dit pas muziek gemaakt door echte muzikanten en niet door een keyboard met 1000 optie's

Dat is om te compenseren. Alsof ze bruut bezig zijn.Ik geloof dat jij en Dressed de enigen zijn op het forum die niet die vreselijke voorkeur voor allerlei soorten "dead, trash, en weetikwatvoorzwaremetalen" metal muziek hebben.
Daarin zijn jullie duidelijk mijn broeders!
Als je toch al die k..kermuziek hoort die ze ook onder de filmpjes zetten!![]()

Toch vind ik de BOR combi niet erg geschikt. Gewicht kan nooit voldoende zijn om de rug goed aan te pakken.
Dat zijn "full body" oefeningen die imo zeer de moeite waard zijn.Toch vind ik de BOR combi niet erg geschikt. Gewicht kan nooit voldoende zijn om de rug goed aan te pakken.
Zal wel zo iets zijn...Dat is om te compenseren. Alsof ze bruut bezig zijn.![]()
Tsja, kijk Deep Purple, Stevie Ray, Black Crowes, e.d. groepen maken goede muziek, maar die herrie die altijd onder die filmpjes word gezet...aan hummie - iedereen heeft zo zijn smaak - ik heb ook diverse collega's die van de harde muziek houden - niet mijn keuze maar ik veroordeel niks - jan smit / frans bauer genre gaat te ver imo