XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whouw Mooie Squats! Zo zie je maar weer dat het echt mentaal ligt deze sport!

haha nice die DL:thumbs:

Overal een mooie sterke training:)

goeie training GM , zeer fijne DL,s heb je weer achter de kiezen
geen last van je rug of wat......?

• Topic Starter Topic Starter
Whouw Mooie Squats! Zo zie je maar weer dat het echt mentaal ligt deze sport!

klopt spanka-man

haha nice die DL:thumbs:

ja lach:D jij maar mug

Overal een mooie sterke training:)

thanks mate

coleman is onovertroffen in zijn uitspraken , ik heb bijna al zijn dvd's , ze zijn soms komisch te noemen

yep yep yep

goeie training GM , zeer fijne DL,s heb je weer achter de kiezen
geen last van je rug of wat......?

nergens last van - vandaag een beetje spierpijn en that's it eigenlijk - goed je voelt wel dat je wat gedaan hebt - maar ik neem nu ook meer rust zoals vandaag en morgen :D

Deadlifts - ik wilde 5 * 145 als top , dat is iets anders gelopen
8* 60 warm-up
8 * 100
8 * 120
5 * 130
5 * 150
3 * 155
Com : Tijdens dat ik de 150 aan het trekken , had ik verkeerde gewicht in gedachten - ik dacht nl t*ring wat is die 130 zwaar , die 145 kan ik wel vergeten vandaag - puffend maakte ik 5 reps en had ik zwaar de pe in , terwijl ik ging zitten en tegelijk mijn gewichten aan het tellen kwam ik er achter dat ik stomme lul dat ik er was er gewoon 150 op had gelegd en hem gewoon 5 * had getrokken - aha dacht ik dan nog maar een setje van 155 er uit persen - nothing but a peanuts:rolleyes:

Haha mooi!
Bewijst maar weer dat de deadlift een echte mentale killer is.

ik kan iedereen een scherm aanbevelen van 22 inch - ik zie de logs ineens met andere ogen:D

wat een vreemd LOG heb je ineens........
zo smal als een small-grip bench-press ongeveer.........hahahahaha

jemig :eek: die deads :P Waarom maak ik die fout nou nooit :P

ja gek he obikoe , smal gripp benchpress scherm

ja rooke . achteraf is het wel lachen , maar toen ik eenmaal bezig was had ik goed de pe in kan ik je zeggen:D

ik ken het....zit je al te zwoegen bij 100kg. En dan weet je gewoon al dat die PR er weeer niet inzit.

grappig nog steeds een klein schermpje binnen een groot scherm

vandaag weer rust - twee dagen al - ik loop wel constant in de rustdagen met spierpijn , vooral rug - midden en de lats , typisch ik had daar nooit zoveel last van - zou het komen door de rust die ik meer neem , de trainingen ?

ga zo werken

ontbijt
muscli
koffie
two egs

voor vanmiddag
een shake voor onderweg met whey+dextrose
+ 4 sneetjes brood - twee met kaas + twee met kipfile

vanavond 19.00 klaar

morgen weer trainen

dat is neit al teveel voedsel !

Zie net dat jij dezelfde stats hebt als ik..ook 1.9x en 95 kg. Heb je pics, dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal :D

klopt ik heb er wel genoeg aan , maar voedsel is idd ook niet mijn sterkste punt , op werkdagen is ook bijna onmogelijk omdat goed te combineren

met foto's tja , ik ben er niet zo handig in , ik denk dat ik qua bouw niet veel verschil met jou als ik jou avatar zo bekijk

Heb je daar genoeg aan:eek: Lijkt mij dat je straks om 12 uur 4 broodjes moet eten, daarna om 3uur weer 2 broodjes en om 6 uur weer 4 broodjes.
Maar hoe kom jij dan uit?

Wat een irritant scherm:eek:

Wat is met je log aan de hand groteman, ga dat eens fixen!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven