- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jan/compounds/80 min
ik ben weer begonnen met creatine van cellmass eergisteren , tevens heb ik besloten om voor mijn training geen whey meer te nemen , maar gewoon mijn eiwitten halen uit de dagelijkse voeding , maar na de training neem ik dan wel gelijk een shake met whey+dextrose
De training van vandaag ging super , ik ben erg diep gegaan vandaag met mijn trainingspartner ( die had het hele weekend spierpijn gehad voornamelijk van de t bar row - hehehehe
Full sqauts small stance ass too the ground , zo diep ben ik nog nooit gegaan
10 * 60
8 * 70
8 * 80
5 * 90
5 * 95
5 * 100
Benchpresses
8 * 50
8 * 70
8 * 80
5 * 85 - werd zwaaar hier
3 * 90 - met spotter , heel zwaar maar goed het fundament word gelegd
15 * 60 - failureset
BB rows met 5 sec static holds bij iedere rep
5 * 60
5 * 70
5 * 75
5 * 75
15 * 40
Wide gripp pull downs
6 * 70
6 * 80
6 * 90
4 * 100 pr met spotter yep yep yep
small gripp benchpress
8 * 50
8 * 60
5 * 65
2 * 70 pr met spotter - beetje dood was ikwel hier
Db curls met suppinatie
8 * 18
8 * 19
Com - goeie training

Kom je small stance wel diep dan? Ik moet altijd wat wijder staan wil ik echt diep komen
mijn voeten staan ongeveer 30 cm uit elkaar , het is idd wel lastiger om diep te gaan , maar het ging boven verwachting
Goeie training hoor!
Goed gedaan maat; smal kom ik niet eens tot parallel.![]()
Nette press en zeker die pulldowns
Keep up the good work ^^
Lekker groteman, goede squat en nette bench.
Succes met de trap op vanavzal wel moeilijk gaan na het squatten.

lekker he piet , volgens de instructeurs die er rondliepen waren wij goed bezig
hahaha , maar ze deden niet mee![]()

het zijn geen onaardige gasten bij ons , ze bedoelen het niet slecht , en wat belangrijk is ze vallen me nooit lastig tijdens de training -

Jan/compounds/80 min
ik ben weer begonnen met creatine van cellmass eergisteren , tevens heb ik besloten om voor mijn training geen whey meer te nemen , maar gewoon mijn eiwitten halen uit de dagelijkse voeding , maar na de training neem ik dan wel gelijk een shake met whey+dextrose
De training van vandaag ging super , ik ben erg diep gegaan vandaag met mijn trainingspartner ( die had het hele weekend spierpijn gehad voornamelijk van de t bar row - hehehehe
Full sqauts small stance ass too the ground , zo diep ben ik nog nooit gegaan

Heerlijke training Big G!
Zo horen ze te zijn!
Ben benieuwd wat die creatine voor je gaat doen! Hopelijk wat nieuwe PR's.
Je kan overwegen om direct na je training je creatine met snelle suikers (dextrose/AA'tje) te nemen, daar je spieren kort na je training gevoeliger zijn voor opname van stoffen, zeker met snelle suikers erbij die een insuline respons geven.
Ik heb er goede resultaten mee gehad; creatine direct na de training. Het wordt meteen je spieren in geloodst.
keep up the good work!

waren soja-eiwitten niet slecht voor je spierontwikkeling?
geloof dat iets van 80% word opgenomen , maar goed mijn eiwitten pak ik gewoon ergens anders vandaan , dit zie ik meer als een maaltijdvervanger
dus theoretisch wordt je er vet van 
Mooie UB training! Heavy oefeningen