MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Flyes - 4 sets - na elke stand verhoogen we de stand het bankje
8 * 20
8 * 22
8 * 24
6 * 26 - zwaar zwaar zwaar
johan pakte hier 6 * 30

Toevallig had ik het er gister met m'n maat nog over toen ik met 28 kg dumbbells in m'n hand stond en er niet bij kon dat er mensen zijn die daar gewoon een fly mee maken. En wat lees ik hier.... :D

• Topic Starter Topic Starter
vandaag - rug/achterkant/zijkant schouders

t bar row - wide gripp
sumo deadlift
seated cable row
chinnen
pull downs
bent over lat raises
cable side raises

Toevallig had ik het er gister met m'n maat nog over toen ik met 28 kg dumbbells in m'n hand stond en er niet bij kon dat er mensen zijn die daar gewoon een fly mee maken. En wat lees ik hier.... :D

:D

vandaag - rug/achterkant/zijkant schouders

t bar row - wide gripp
sumo deadlift
seated cable row
chinnen
pull downs
bent over lat raises
cable side raises

Veel succes alvast ;)

Niet om te bashen of omdat ik je niet geloof ofzo. Maar ik vraag me af in hoeverre die 6x30 nog een fly is en geen halve press (mijn maat johan had gisteren ook al borst gedaan , dus die had het zwaar vandaag maar toch 90 pakkken). Ik druk toch wel veel en veel meer, doe zelf bijna nooit flys maar als ik ze al eens doe moet ik er niet aandenken om 30kg te nemen of het is meer een press.

Enlighten Me.:D

Akkoord, lijkt mij ook wat sterk dat het nog een mooie fly is.
30kg is ****ing zwaar, zeker als het bankje vrij schuin staat.
Zeer onverstandig om 2 dagen achter elkaar borst te pakken trouwens, maar **** it het is je trainingsmaat maar :D

Nog een tip voor je big G: ik zie dat je met schuin en bankdrukken setjes van 4 reps met spot doet. Wat ik altijd wel lekker vind, is met zo'n zware set nog wat negatieven te pakken. Dus probeer er nog 2 of 3 nette negatieven uit te krijgen, waarbij je spotter stevig helpt met de positieve.
Daar groeit je borst op zeker nog harder van en dat helpt je kracht ook op die max sets. Give it a try ;)

ook ik was verbaasd , maar goed hij had er zin blijkbaar:rolleyes:

Akkoord, lijkt mij ook wat sterk dat het nog een mooie fly is.
30kg is ****ing zwaar, zeker als het bankje vrij schuin staat.
Zeer onverstandig om 2 dagen achter elkaar borst te pakken trouwens, maar **** it het is je trainingsmaat maar :D

klopt , ik vond het ook niet verstanding , ondanks dat ik toch door had gegeven wat ik zou gaan , moment van verstandsverbijstering zullen we maar zeggen

Nog een tip voor je big G: ik zie dat je met schuin en bankdrukken setjes van 4 reps met spot doet. Wat ik altijd wel lekker vind, is met zo'n zware set nog wat negatieven te pakken. Dus probeer er nog 2 of 3 nette negatieven uit te krijgen, waarbij je spotter stevig helpt met de positieve.
Daar groeit je borst op zeker nog harder van en dat helpt je kracht ook op die max sets. Give it a try ;)

ik keep it mind loo , is zeker de moeite waard om te proberen - gisteren ook helemaal niet meer aangedacht , zo blij was ik met de 4 redelijke 90érs

ook ik was verbaasd , maar goed hij had er zin blijkbaar:rolleyes:

ik keep it mind loo , is zeker de moeite waard om te proberen - gisteren ook helemaal niet meer aangedacht , zo blij was ik met de 4 redelijke 90érs

Ik had een tijdje ook wat moeite met 90 recht na schuin bankdrukken.
Maar ik wilde per se toch een fatsoenlijk aantal reps maken.
Toen heb ik die methode toegepast; een stuk of 4 zelf, en nog een stuk of 3 negatieven. Echt lekker is dat.

Dus probeer er nog 2 of 3 nette negatieven uit te krijgen, waarbij je spotter stevig helpt met de positieve.

Negatief trainen is wel blessure gevoeliger, zou het niet doen.

W2/T3/massa/febr/50min + zonder maatje

ik kreeg een tip van dumba om de i.p.v een v-bar en ez-bb onder de stang te leggen en dan wijd de t bar rows te doen - daar ben ik vandaag even mee aan de gang gegaan - rustig aan begonnen , om te kijken of je een goeie grip heb en het belangrijkste , dat die stang niet gaat glijden .
Alles werkte dus ik heb nu een variatie op de t bar row -:D

de training

T bar rows - wide gripp
10 * 85
10 * 85
10 * 85
10 * 85
Com - het begin is er

Sumo deadlift
5 * 90
5 * 100
5 * 110
5 * 120
Com; lekkere sumo's , niet voluit gegaan

Seated cable rows
12 * 60
10 * 70
6 * 80

pull ups - van wijd naar small - 4 sets
4 * bw
4 * bw
4 * bw
4 * bw
Com ; blijft nog steeds lastig deze oef

wide gripp pull downs
8 * 70
8 * 80
Dropsetjes 4 * 90/4 * 80/5 * 70

db bent over lat raises
10 * 10
10 * 10
8 * 12
8 * 12

Cable side raises
12 * 5 L+R
10 * 6.25 L+R
8 * 7.5 L + R

Lekkere snelle training - effe geen gelul over papoa's of zoiets:D ( hehehe )

lekker dropsetje bij je pulldowns, pull ups is ook niet zo men ding :p

Hatsikidee ... dat was vast wel lekker

97 kg dat is beter, kon me al niet voorstellen dat jij zo op dat gewicht blijft steken met die trainingen van je.

97 kg dat is beter, kon me al niet voorstellen dat jij zo op dat gewicht blijft steken met die trainingen van je.

Heb je zn voeding al gezien?:D
J/k GM.

Lekker rugtraining. Pull ups zijn inderdaad ****ing zwaar, maar gaat smal niet stukken makkelijker dan breed?

Flink zware rugtraining! Goed bezig!:thumbs:

netjes man die deadlift's en pull up's

Sterke trainingen hoor! Wat zijn posecurls trouwens?

ik dacht laat ik mij maar weer eens wegen na een tijdje , maar toch ga ik weer zakken , want ik cardio nog niet echt constant vind ik

Heb je zn voeding al gezien?:D
J/k GM.

nou mijn voeding is heel gewoontjes tegenwoordig , maar ik voel me er wel goed bij

ik begin tegenwoordig met
2 a 3 sneeen bruin brood + 2 eieren + 1 bak koffie
1 uur later pak ik dan muscli met mager yoghurt
trainen
en na de training pak ik dan whey met melk en dextrose

voelt lekker aan

Lekker rugtraining. Pull ups zijn inderdaad ****ing zwaar, maar gaat smal niet stukken makkelijker dan breed?

tuurlijk alles dichter bij je lichaam is makkelijker , maar brede lats is idd wijd optrekken - vandaag gewoon een combinatie gemaakt

lekker dropsetje bij je pulldowns, pull ups is ook niet zo men ding :p

nee , maar het mijn lats hard , maar het is flink zwoegen

Flink zware rugtraining! Goed bezig!:thumbs:

thanks kubus:D

netjes man die deadlift's en pull up's

de deadlift heb ik niet voluit gedaan
Wat is er met zijn voeding dan?

Waarom smal? Je wilt toch een wijde rug hebben, dus breed!

yep yep yep:D

Sterke trainingen hoor! Wat zijn posecurls trouwens?

posecurls zijn cablecurls - je gaat tussen twee cable's
instaan , en dan kan je ze vanuit allerlei standen pakken

ik pak vaak 7 sets achter elkaar vanwege de pomp , ik doe ze vaak als laatste

Nice die 97 kg:D Die 100 is in zicht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven