XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik dacht laat ik mij maar weer eens wegen na een tijdje , maar toch ga ik weer zakken , want ik cardio nog niet echt constant vind ik
Maar wacht even... ik wil wel eens je doelen weten. Wat wil je het komende half jaar bereiken? Meer massa of juist niet en droger? Op welk gewicht wil je zitten?

En post eens een foto van je fysiek. Je traint al jaren en ben benieuwd wat je dat heeft opgeleverd.

• Topic Starter Topic Starter
Nice die 97 kg:D Die 100 is in zicht.

mayby

Maar wacht even... ik wil wel eens je doelen weten. Wat wil je het komende half jaar bereiken? Meer massa of juist niet en droger? Op welk gewicht wil je zitten?

ik wil eigenlijk nog wel iets droger

En post eens een foto van je fysiek. Je traint al jaren en ben benieuwd wat je dat heeft opgeleverd.

ik ben niet zo foto-mannetje , maar ik zal eens kijken;)

Ok je bent geen fotoman, no problem. Maar de rest van mijn vragen... wat zijn je doelen. Wat wens je te bereiken over een half jaar?

eigenlijk heb ik nooit van die specefieke doelen , zoals ik al zei , toch nog wel wat droger worden , wat steviger in sommige oef staan , ik denk altijd maar aan paar dingen, en dat is gewoon hard trainen - ik denk ook in trainingen/oef/combinaties - trainingen nog beter in elkaar zetten - met dat soort dingen ben ik altijd bezig , daarna is het een kwestie van in de gaten houden wat gaat goed , wat kan beter , en wat moet je hiervoor doen

gewoon Stronger, Bigger, Faster worden :p

natuurlijk , maar we moeten genetisch realistisch blijven

ik weet het , er is nog een lange weg te gaan , maar wel een mooie weg

Ik wou al zeggen ik heb niet de indruk dat jij aan een grens zit groteman... dat zou ook niet passen bij zo'n naam :p.
Je bent iets kleiner dan ik ben, maar ook jij moet toch wel de 105kg naturel kunnen bereiken. Daar doelde ik ook op. Heb je echt de intentie om groter te willen worden. En visualiseer je ook dit doel? Die van mij is voor het einde van dit jaar de 110kg te bereiken en dat terwijl ik van 88kg kom.

Toegegeven, als ik kan reppen met een 250kg DL, een 200kg SQ & een bench van 150kg
zal ik al héél tevreden zijn :p

Toegegeven, als ik kan reppen met een 250kg DL, een 200kg SQ & een bench van 150kg
zal ik al héél tevreden zijn :p

staar je niet te blind op gewicht , het gaat erom wat je met het gewicht doet - beter 8 goeie squats met 100 kg dan 3 slechte van 150 - daarentegen wil ik niet zeggen natuurlijk dat hij niet goed squat ( ja je moet uitkijken wat je zegt tegenwoordig ):D

ik begin tegenwoordig met
2 a 3 sneeen bruin brood + 2 eieren + 1 bak koffie
1 uur later pak ik dan muscli met mager yoghurt
trainen
en na de training pak ik dan whey met melk en dextrose

Prima eten natuurlijk als je je daar prettig bij voelt. Maar mijn punt was dat als je echt wil groeien er natuurlijk nog wel het een en ander aan te sleutelen valt;). Voor iemand van bijna 100 kilo in ieder geval:P.

Ik wou al zeggen ik heb niet de indruk dat jij aan een grens zit groteman... dat zou ook niet passen bij zo'n naam :p.
Je bent iets kleiner dan ik ben, maar ook jij moet toch wel de 105kg naturel kunnen bereiken. Daar doelde ik ook op. Heb je echt de intentie om groter te willen worden. En visualiseer je ook dit doel? Die van mij is voor het einde van dit jaar de 110kg te bereiken en dat terwijl ik van 88kg kom.

dan zal ik meer moeten vreten , en dat is voor mij geen issue - het voedsel-patroon blijft voor mij zowiezo een obstakel , daar zou ik nog zoveel winst kunnen halen , maar zoals ik regelmatig heb uitgelegd is dat voor mij soms niet haalbaar - zoals het nu gaat met eten ben ik tevreden , iets meer gaan cardio'n is de volgende stap -
toch ben ik drie kilo zwaarder geworden terwijl ik qua vetpercentage gelijk ben

m.a.w - goed droog en 95 kilo ben ik zeer tevreden

Prima eten natuurlijk als je je daar prettig bij voelt. Maar mijn punt was dat als je echt wil groeien er natuurlijk nog wel het een en ander aan te sleutelen valt;). Voor iemand van bijna 100 kilo in ieder geval:P.

zie hierboven:D

Dus als ik het goed begrijp wil je niet echt zwaarder worden dan die 95kg?

Sorry groteman maar dat heb ik dan helaas gemist waarom jij niet meer kan eten. Heb je een linkje naar die uitleg?

Dus als ik het goed begrijp wil je niet echt zwaarder worden dan die 95kg?

klopt wel een beetje

Sorry groteman maar dat heb ik dan helaas gemist waarom jij niet meer kan eten. Heb je een linkje naar die uitleg?

een link pfffffffffff

ik zit met mijn werk , en het is soms gewoon onmogelijk om op bepaalde tijden constant te eten

vandaag wist ik wat ik bijv ging doen , dus kon ik mijn shake meenemen maar dat gaat niet altijd op

discussie is al meermalen geweest.

Het is zonde, aan de trainingen ligt het niet die zijn gewoon goed.
Er valt alleen zoveel meer rendement te halen als de voeding ook op orde is.
Maar als het niet gaat dan gaat het niet...

Maar een foto-update is wel een goed idee big G :D
Kan niet anders dan dat je nu onderhand wel wat massa op je frama geplakt hebt, lifting those heavy weigts gaan niet met een ecto body.

discussie is al meermalen geweest.

Het is zonde, aan de trainingen ligt het niet die zijn gewoon goed.
Er valt alleen zoveel meer rendement te halen als de voeding ook op orde is.
Maar als het niet gaat dan gaat het niet...

Maar een foto-update is wel een goed idee big G :D
Kan niet anders dan dat je nu onderhand wel wat massa op je frama geplakt hebt, die heavy weigts gaan niet met een ecto body.

klopt , ik heb het al meerdere malen uitgelegd , maar voor mr chick maak ik graag een uitzondering:D

ik ben zowiezo sterker geworden , ik probeer eigenlijk een tussenweg te vinden tussen droog , gespierd en niet teveel massa , want als ik zou willen zit ik zo op de 105 , ik heb een goeie basis denk ik , nu nog meer de spieren naar voren laten komen is het plan ( hee mr chick , ik heb een strategie :D 0

Goed bezig maat en je kunt misschien idd wel makkelijk over de 100kg; die hoop heb ik al opgegeven. Zondag: Feyenoord-Groningen:D;)

Goed bezig maat en je kunt misschien idd wel makkelijk over de 100kg; die hoop heb ik al opgegeven. Zondag: Feyenoord-Groningen:D;)

geef ons maar die drie punten , dan wij de goeie kant op , jullie halen toch wel europees voetbal;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven