- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had er wel eens bij willen zijnGewoon om je gezicht te kunnen zien
![]()
Wat vond ja van die supersets met borst?
Krijg je niet een ongeloofelijke vermoeiing?

Korte training? Toch zon 8 oefeningen.. dus niet echt kort lijkt me![]()
t*ring na de training van gisteren gaat ie meteen weer door met knallen... ben jij niet moe te krijgen?
Er zullen er altijd sterkere zijn. doet niet af dat jij ****ing sterk bent.
Lees ik nu goed dat je Fly's doet met 34kg, maar nog geen 100kg doet met Benchen?
Groteman9= Master of the Flyes!

Excuus, DB Fly met 30kg.
Maar dan nog, wat is jouw 1RM op Bench, 95kg?
ik heb een keertje 92.5 gepakt
Dan heb je gewoon een extreem hoge Fly in mijn ogen.
ik ben hier niet constant in , ik heb wel eens flyes met 26 kg gedaan , maar zoals ik al zei niet constant
Jouw DB Rows wijken niet veel af van jouw Fly's, meen zelfs dat jouw Fly's hoger liggen, en je Presses (MP/NP/OP) wijken weer niet veel af van jouw Fly's.
Klopt dat?

mijn db's row zit ik rond de 30 en 32 , ik verbaas mij ook weleens , want ik zie ook weleens 50kg voorbijgaan - ik pak deze dan ook suppinerend , vrij diep en trek hem ook hoog op , + ik pakte vorige week voor het eerst dacht ik 4 * 26 db press - nou ben je weer bij impo , niet meer zoveel vragen hoor , ik moet zoveel tikken op de vroege morgen![]()
Een strikte fly met 30kg is erg bruut. Weet uit het verleden dat ik ooit met 24/26 kg flyes deed maar dat was na jaren dedicated trainen. Groteman is geen rooky hierin dus op zich zou het kunnen.
Dan doe je geen flyes met 30kg. Ik kan flyes met 30kg en zie er al goed mee af en ik DB press makkelijk 46-50kg. Geloof er geen zak van.
Een strikte fly met 30kg is erg bruut. Weet uit het verleden dat ik ooit met 24/26 kg flyes deed maar dat was na jaren dedicated trainen. Groteman is geen rooky hierin dus op zich zou het kunnen.
Het is in ieder geval zo dat de Presses, Rows en Fly's niet in verhouding zijn zoals ze vaak zijn bij anderen.
BigMan= Master of the Fly's![]()
Als je 1RM Bench op 92.5kg ligt kan je Fly's niet met 30kg doen in mijn ogen.
En als je nog geen 100kg doet met bench, ben je in mijn ogen een Rooky, gezien de tijd trainen.
Bigman-nine, ga je vandaag weer knallen?
Jou superset trainingen zijn motiverend voor me, ik heb al weer wat ideetjes voor mijn training vanmiddag in elk geval!!
30kg fly is niet niks nee.
heb mn pec gescheurd met 32 dacht ik, heavy shit bro!
karma komt er aan pik, teveel uitgedeeld laatste 24h.
Kan best 30 kg flyes doen en geen 100 bench, gewichten van de oefeningen liggen niet altijd in balans met elkaar en iedereen heeft zijn sterke punten (en zijn zwakke). Krachttraining is geen exacte wetenschap.
OT: sterke trainingen, ga zo verder!

Kan best 30 kg flyes doen en geen 100 bench, gewichten van de oefeningen liggen niet altijd in balans met elkaar en iedereen heeft zijn sterke punten (en zijn zwakke). Krachttraining is geen exacte wetenschap.
OT: sterke trainingen, ga zo verder!
het grappige is dat ik helemaal geen flyes heb gedaan met 30 maar met 20 - lezen blijft lastig voor sommige members - ik heb ze wel eens gedaan met 26 , maar dat zijn dan niet meer van die hele stricte![]()