AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De Training

1 staat voor incline db press
1 staat voor flat db press < dit zal wel 2 zijn

1 12 * 22
2 10 * 26
1 10 * 28
2 10 * 30
flat flyes 8 * 20
1 8 * 30
2 8 * 32
1 6 * 30
2 6 * 34
incline flyes 8 * 20

flyes van 20 dus

EDIT: zie dat het al opgehelderd was :D

• Topic Starter Topic Starter
Kan best 30 kg flyes doen en geen 100 bench, gewichten van de oefeningen liggen niet altijd in balans met elkaar en iedereen heeft zijn sterke punten (en zijn zwakke). Krachttraining is geen exacte wetenschap.
OT: sterke trainingen, ga zo verder!

+1

Ik Bench maar 7 * 55
Maar kan met 14/16 Kilo
Nette flyes uitvoeren..

ach het maakt niet uit - mijn laatste training heb ik schuine flyes van 8 * 20 en vlakke flyes van 8 * 20 gemaakt en een schuine db press van 6 * 30 dacht ik zo uit mijn hoofd - zoals ik al zei , lastig lezen voor sommige

ach het maakt niet uit - mijn laatste training heb ik schuine flyes van 8 * 20 en vlakke flyes van 8 * 20 gemaakt en een schuine db press van 6 * 30 dacht ik zo uit mijn hoofd - zoals ik al zei , lastig lezen voor sommige

wat nog steed enorm stevig doorbeuken is :eek:

Gaat lekker hier. Je flyes stonden wel wat onduidelijk idd, maar...keep up the good work.:D

Gaat lekker hier. Je flyes stonden wel wat onduidelijk idd, maar...keep up the good work.:D

dank je maar als men goed leest , dan lees je dat na elke 4e set ik 1 set flyes pak , maakt niet uit

vandaag
front squats
benchpress
mil press
ez curls
small gripp benchpress
rug preventie-oef

dank je maar als men goed leest , dan lees je dat na elke 4e set ik 1 set flyes pak , maakt niet uit

vandaag
front squats
benchpress
mil press
ez curls
small gripp benchpress
rug preventie-oef

Lekker schema voor vandaag; mijn logje is bijna klaar om te starten.
En gelukkig...beetje rust elders;). Greetzzz:D

Om eerlijk te zijn had ik niet de moeite genomen terug te lezen en info van impo die over 30kg spreekt over genomen. Weer wat geleerd niet zomaar iets aan te nemen, zal beter opletten Groteman

Ik moet nog even wachten tot vanavond. Beentjes, schouders en onderarmen. Daarna nog naar een verjaardag strompelen ;)

Om eerlijk te zijn had ik niet de moeite genomen terug te lezen en info van impo die over 30kg spreekt over genomen. Weer wat geleerd niet zomaar iets aan te nemen, zal beter opletten Groteman

Training is aangepast he vandaag waar het over gaat.:rolleyes:
Ben overigens niet de enige die er overheen leest.;)

van de 1 heb idd een 2 gemaakt , maar als er idd meerdere erover heen hebben gelezen ben ik gewoon schuldig , mijn tikfouten zijn onvergetelijk - shame on me

Vond het anders toch duidelijk, zelfs mét typfout... :rolleyes:

Maar genoeg hierover, we zijn hier niet bezig met het nationaal dictee. TRAINEN MET DIE HANDEL!!!!!:whip:

jawohl , ich gehe schon

het grappige is dat ik helemaal geen flyes heb gedaan met 30 maar met 20 - lezen blijft lastig voor sommige members - ik heb ze wel eens gedaan met 26 , maar dat zijn dan niet meer van die hele stricte :D

thanks herkuul jij ook - oh nee de gym is dicht;)

W1/T4/suppersetten half om half/DEC / 85 min

cardio 8 min

Incline benchpress

5 * 30 + 5 sec static holds
5 * 40 + 5 sec static holds
5 * 50 + 5 sec static holds
5 * 70
1 * 80 pr leuk voor de kerst :D

Incline flyes
8 * 22
8 * 24
als superset met
incline db press
8 * 22
8 * 24

flat db flyes
8 * 32
6 * 34
6 * 34

Barbell rows
8 * 50
8 * 70
8 * 80
5 * 90 yep yep yep
Als superset met
Cable cross overs
8 * 20
8 * 25
8 * 25
8 * 25

Wide gripp seated cable rows
8 * 60
8 * 70
8 * 75
5 * 75

Reverse gripp pull downs
5 * 70
5 * 80
5 * 90

wide gripp pull downs
5 * 80
5 * 85
5 * 90 - laatste rep niet zo netjes meer

com - met een maatje getraind dus de hersteltijden waren iets langer - nu lekker twee dagen niks doen:meal:: iedereen fijne dagen toegewenst kerst:

.........

Was groteman niet de man die de jonkies niet geloofde met hun 200kg+ deadlifts? Volgens mij kun je er zelf ook wat van.

:moon: Wat ik me eigenlijk afvraag(weet niet of het al eens is vermeld) is, hoe oud ben je eigenlijk Groteman9?

yes, dat willen we weten!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven