MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
nee ik neem geen 5 dagen rust , dat doe ik eigenlijk nooit , nee ik hoef nu lekker 5 dagen niet te werken - en effe stacker whey halen

whey stacken?

nee stacker whey

Iedere whey proteïne heeft zo zijn eigen voordelen. Stacker W combineert de positieve eigenschappen van verschillende soorten wei in één product.

Stacker Whey Isolate Matrix bevat extreem snel opneembare eiwitten die al gehydroliseerd zijn. Hierdoor is de proteïne al gedeeltelijk geknipt in aminozuren waardoor ons lichaam de aminozuren direct kan gebruiken om spieren mee op te bouwen. Bovendien bevat whey isolaat extreem lage hoeveelheden lactose en vet.

Stacker Whey Concentrate Matrix is rijk aan meer complexe proteïne. Deze eiwitten worden niet zo snel door het lichaam opgenomen en zijn dus precies beschikbaar op het moment dat uw lichaam door haar voorraad whey isolaat heen is. Omdat deze matrix een micro gefiltreerd concentraat is, zijn de bioactieve eigenschappen van whey intact gebleven. Hierdoor stijgen de lichaamswaarden aan groeifactoren (IGF-1, TGF-*1, en TGF-*2) en maakt u bovendien gebruik van de actieve eigenschappen van fosfolipiden, immunoglobuline en lactoferrine.

Stacker Micellar Casein Complex geeft u de traagst opneembare eiwitten, waardoor uw lichaam beschermt wordt tegen catabolisme (ongewenste afbraak van spieren).

Snel opneembaar (gehydroliseerd) whey eiwit isolaat stimuleert snelle spieropbouw.
Trager opneembaar whey eiwit concentraat stimuleert (anabole) groeifactoren.
Langzaam opneembaar melk eiwit isolaat voorkomt ongewenst catabolisme.

Neem al de voordelen die verschillende whey proteine u kunt leveren in één product,
Stacker W. Optimale kracht en maximale resultaten.

Stacker W is zó goed oplosbaar dat u maarliefst 50 gram poeder ( 42 gram eiwit) kunt oplossen in 300 ml melk.

Wat maakt Stacker W nu zo speciaal?
Verschillende soorten Whey in één product. Stacker W heeft extreem hoge biologische waarden aan aminozuren en bevat:

Een uitzonderlijke hoge biologische waarde aan proteïnen.

Niet minder dan 8 gram BCAA ’s per dosering.

bioactieve stoffen om stress te verminderen, cortisol te verlagen, uw immuunsysteem sterker te maken en GSH (antioxidant) gehalten in uw lichaam te vergroten.

Inhoud
2.270 gram

Etiket

Stacker W samenstelling· aanbevolen dosering 4 maatschepjes ( 50 gram)
Inhoud Stacker Whey
5.0 lb ( 2.270 gram)

Ingrediënten:
Stacker Whey Concentrate Matrix™: cross flow micro filtratie op lage temperatuur.
Stacker Whey Isolate Matrix™: hydrolysis techniek.
Stacker Micellar Casein complex™: geproduceerd m.b.v. ultra filtratie.
Wei eiwit, waarin verwerkt: wei glycomacro-peptiden, di-peptiden, tri-peptiden, oligo peptiden, poli peptiden, lactoferine, lacto albumine, * lactoglobuline, serum albumine en immunoglobuline, caseinaat (a‚* en k caseïne), melk eiwit isolaat. Overige ingrediënten: aroma, kleurstof: * caroteen E160(E), zoetstof: sucralose, druiven- en fruitsuikers, E950, E951. E330. Bevat een bron van fenylalanine.

Totaal gehalte eiwitten (proteine)
84% - 42 gram per dosering
Aminozuren per portie

Totaal koolhydraten· 6% - 3 gram per dosering
L-Isoleucine
1,82 gr.

Totaal vet
4% - 1 gram per dosering
L-Leucine
3,77 gr.

Totaal calorieen
201 kCal per dosering
L-Valine
2,66 gr.

Water t.o.v. droge stof
< 4% - 96%
L-Methionine
1,10 gr.

Nutriënten per dosering (adh):
Vitamine B1 = 0,83 mg (75%), Vitamine B2 = 1,12 mg (75%),
Vitamine B5 = 3,8 mg (75%), Vitamine B6 = 1,12 mg (88%), Vitamine B12 = 2,16 mg (77%), Calcium 110 mg = (11%), Magnesium = 78 mg (26%), Kalium = 132 mg (4%), Fosfor = 80 mg (8%), Natrium = 270 mg (3%), Zink = 3,3 mg (29%).
L-Phenylalanine
2,01 gr.

L-Threonine
1,72 gr.

L-Tryptofaan
0,57 gr.

L-Lysine
3,14 gr.

L-Arginine
1,40 gr.

Concretisering ingrediënten per dosering
van 50 gram (1 portie):

BCAA – 8 gram per dosering.
Lactoferrine – 0,6%, 300 mg. per dosering.
L-Histidine
1,22 gr.

L-Asparagine
2,76 gr.

L-Cysteine
1,19 gr.

L-Glutamine
8,38 gr.

L-Glycine
0,73 gr.

Gebruiksaanwijzing: mix of shake vier afgestreken maatlepels Stacker W met circa 300 ml melk (aanbevolen), sap, of water. Bij hoge trainings-intensiteit twee tot driemaal daags een shake drinken.
L-Serine
2,10 gr.

L-Proline
4,19 gr.

L-Tyrosine
2,10 gr.

L-Alanine
1,25 gr.

Totaal proteïne
42 gr.

Wat zijn de ingrediënten van Stacker W
Stacker Whey Isolate Matrix: snel opneembaar (gehydroliseerd) whey eiwit isolaat.
Stimuleert supersnelle spieropbouw. Dit komt doordat ons lichaam normaal gesproken lange tijd nodig heeft om proteïneketens te verknippen tot aminozuren. Een gehydroliseerd isolaat eiwit is al gedeeltelijk geknipt in kleinere ketens, waardoor ons lichaam vrijwel direct gebruik kan maken van de beschikbare aminozuren om spieren op te bouwen. Direct na je training schreeuwen je spieren om aminozuren. Stacker W komt aan die vraag tegemoet en stuwt direct een eerste lading aminozuren de spiercel in.

Stacker Whey Concentrate Matrix: verhoging groeifactoren in het lichaam.
Dit concentraat levert u groeifactoren, eiwitten en een juiste stikstofbalans. Naast de wat meer complexere proteïne, die wat tijd nodig heeft voordat het lichaam het kan gebruiken, is het grote voordeel van Stacker Whey Concentrate matrix dat de whey een kortere tijd bewerkt is op een zo laag mogelijke temperatuur. Deze manier van produceren heeft als grote voordeel dat anabole factoren die van nature in de vetdeeltjes van het whey aanwezig zijn, intact blijven. Deze groeifactoren zorgen er voor dat uw lichaam sneller groeit in pure spiermassa.

Stacker Micellar Casein complex: voorkomt catabolisme.
Dit melkeiwit isolaat bevat voor ons lichaam proteïneketens die door uw lichaam niet makkelijk zijn om te zetten in bruikbare aminozuren. Dat lijkt een nadeel, maar is in deze Stacker whey formule juist de grote kracht! Vooral 's nachts, wanneer ons lichaam geen nieuwe voeding aangeboden krijgt, bestaat voor ons krachtsporters het gevaar dat spieren deels worden afgebroken om bijvoorbeeld de lichaamstemperatuur op peil te houden. Stel je eens voor hoeveel kilo spieren je zo op jaarbasis onnodig verliest! De complexe proteïne uit de Stacker Micellar Casein complex is pas uren na je laatste shake beschikbaar voor je spieren en voorkomt zodoende dat de spieren worden afgebroken. Eenvoudig maar o zo effectief.

Voor wie is Stacker W geschikt?
Stacker W is geschikt voor iedereen (krachtsporters, powerlifters, bodybuilders) die spiermassa en spierkracht willen vergroten door een extra stoot van de beste proteïne in te nemen.

nee ik neem geen 5 dagen rust , dat doe ik eigenlijk nooit , nee ik hoef nu lekker 5 dagen niet te werken - en effe stacker whey halen

Dacht dat Loo ergens gepost had dat de kwaliteit van de stacker whey serieus
is achteruit gegaan. Dat ze van 80% naar 70% waren gegaan ofzo. Post uit
zijn log dacht ik ...

zijn log dacht ik ...

ik heb juist van lootje deze tip gekregen toendertijd , ik zal hem wel eens mailen , of dat zo is , ja ik heb nu al 2 soorten besteld , ach dan maar een paar % minder :D

vandaag begin ik met mijn fb-schema

squats
benchpress
deadlifts
dip * bw
pull ups * bw

light weights baby

ik heb juist van lootje deze tip gekregen toendertijd , ik zal hem wel eens mailen , of dat zo is , ja ik heb nu al 2 soorten besteld , ach dan maar een paar % minder :D

Volgens mij heeft Loo contact gehad met XXL, en die zij inderdad dat stackerW en duurder is geworden en achteruit is gegaan in kwaliteit.

Ziet er goed uit, succes Big Man!

Lekker schema en...heavy weights baby.:D;)

Volgens mij heeft Loo contact gehad met XXL, en die zij inderdad dat stackerW en duurder is geworden en achteruit is gegaan in kwaliteit.

ik ga hem wel effe pmmmm

bedankt mannen , het gaat zo gebeuren , ben nog effe wat anabolen naar binnen aan het gooien - muscli en zo

zijn log dacht ik ...

ik ga hem wel effe pmmmm

bedankt mannen , het gaat zo gebeuren , ben nog effe wat anabolen naar binnen aan het gooien - muscli en zo

Klopt inderdaad.
Die stacker W kwalificeerde zich toen d'r tijd als een kwalitatief zeer goede whey die niks onder deed aan de topmerken, behalve dan dat hij iets goedkoper was.

Echter;

Hoi loo,

Bedankt voor je pm.
De kwaliteit van de Stacker W hebben ze het afgelopen jaar sterk verminderd.
Zo is het aandeel Isolaat een stuk minder en is het eiwit percentage teruggelopen van 84 naar 75 gram per 100 gram poeder. Daar konden we ons niet in vinden en daarom voeren we deze Whey niet meer.
I.p.v. de Stacker W hebben wij nu de RAW IRON.

http://www.sportfood.nl/shop/product...7fb64a53e0fe7b

Deze heeft exact hetzelfde samenstelling als de goede, oude Stacker W; dus met meerendeel Isolaat en 84 gram eiwit per 100 gram eiwit.
Zoals je ziet is de RAW Iron Whey zelfs voordeliger in de 4kg verpakking.
De smaak vind ik zelf ook beter. Mocht je interesse hebben in de RAW IRON, laat het me gerust even weten dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Vriendelijke groeten,

Ik heb ff wat research gedaan en het klopt inderdaad dat, omwille van gestegen prijzen, de samenstelling in het nadeel veranderd is om de prijs gelijk te houden.

Daarom heb ik nu op aanraden van sportfood voor RAW gekozen, daar die nagenoeg dezelfde samenstelling heeft als de dure topmerken.

groet.

bedankt lootje , ik heb nu net twee tonntjes aangeschaft , dus die maak ik eerst even op en dan gaan we dat raw iro eens bekijken , als jij zegt dat dat goed is dan heb ik daar vertrouwen in

vandaag begonnen met mijn nieuwe schema - het viel soms niet mee kan ik eigenlijk gelijk wel zeggen , maar we hebben wel gebikkeld , ten minste we doen ons best , iets langer rust genomen , komt ook door maat

W1/T1/fb/febr/90 min + maatje

cardio - 10 minuten

Squats parrallel
5 * 60 - warming up
5 * 90 - warming up
werksetjes 5 * 5
5 * 120 - was een vergissing moest 110 zijn
5 * 110
5 * 110
5 * 110
5 * 110 - deze laatste set voelde ik behoorlijk mijn hams

Benchpresses
10 * 50 - warming up
5 * 70 - warming up
werksetjes 5 * 5 + 1 toppie
5 * 80
5 * 80
5 * 80
5 * 80
5 * 80 + spotter
3 * 90 + spotter

Deadlifts - mijn maatje gaat hier goed op vooruit
5 * 90 - warming up
5 * 110 - warming up
5 * 130
5 * 130
5 * 130
5 * 130
5 * 130
Com - zwaar maar beter verteerd dan de squat

Dippen maal bw
8 * bw
8 * bw
8 * bw

wide gripp pull ups maal bw
5 * bw
5 * bw
5 * bw

wide gripp pull downs
5 * 90
5 * 90

com - pittig maar wel lekker getraind

Nette training maat.

Zeker pittig om te squaten en later nog te deadliften.
Nette training verder!

Ik vind het niet normaal meer die compounds met zoveel setjes.
Hoe kan je nu iedere set dezelfde gewichten met reps hanteren, deze gewichten moeten je spieren toch vermoeien zodat je niet meer de reps haalt toch?

zwaar gewerkt vandaag......

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven