MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind het niet normaal meer die compounds met zoveel setjes.
Hoe kan je nu iedere set dezelfde gewichten met reps hanteren, deze gewichten moeten je spieren toch vermoeien zodat je niet meer de reps haalt toch?

ik denk dat hij gewoon nooit tot falen gaat mc. Dit is niet de training die ik zou doen, maar als groteman zich daar goed bij voelt, why not?

wel een heftige training.. Aparte trainingswijze.. heeft iets weg van Billstar 5*5.. Is dit de bedoeling?

• Topic Starter Topic Starter

thanks mate

Zeker pittig om te squaten en later nog te deadliften.
Nette training verder!

is idd pittig , maar ook wel lekker

Ik vind het niet normaal meer die compounds met zoveel setjes.
Hoe kan je nu iedere set dezelfde gewichten met reps hanteren, deze gewichten moeten je spieren toch vermoeien zodat je niet meer de reps haalt toch?

het lastige is van alles het gewicht bepalen vanwaar jij denkt , hee hier ben ik wat aan het doen - bij de squat ben ik 30 kg onder mijn irm gaan zitten , bij de bench was dat 20 kg en de daedlift zelfs 40 kg

het was nou ook niet bepaald easy

echte mannen werken hard;)

ik denk dat hij gewoon nooit tot falen gaat mc. Dit is niet de training die ik zou doen, maar als groteman zich daar goed bij voelt, why not?

jawel , ik ga wel eens tot failure hoor , maar dit is gewoon effe anders trainen ,maar zeker niet minder zwaar

wel een heftige training.. Aparte trainingswijze.. heeft iets weg van Billstar 5*5.. Is dit de bedoeling?

ik heb effe bij bill en rippetoe gekeken en er een eigen invulling aan gegeven qua sets/reps en oef , bij rippetoe moet je constant met 2.5 kg verhogen dacht ik zo

Damn die compounds :p nice! Maar waarom ben je niet verder gegaan me die 120kg squat, het zou je gelukt zijn!

Die compounds zijn dropsets? Zeer coole training bigman!

als het dropsets waren zouden ze oftewel lager in gewicht gaan oftewel in reps(meest logische)

Damn die compounds :p nice! Maar waarom ben je niet verder gegaan me die 120kg squat, het zou je gelukt zijn!

nou 5 * 120 had ik een zwaar hoofd , die eerste set squats verteerde ik moeilijk

Die compounds zijn dropsets? Zeer coole training bigman!

ik probeer gewoon ongeveer een aantal kilo's onder mijn irm te zitten en dat gewicht dan ook vast te houden

als het dropsets waren zouden ze oftewel lager in gewicht gaan oftewel in reps(meest logische)

correct;)

t*ring jantje, lekker volume op je training:cool:

t*ring jantje , hoor ik hier een streek-dialect jochie - bedankt tijger , viel niet mee af en toe , maar achteraf is het lekker

zwaare FB training GM de grote 3 + die pull up's er achter aan :thumb:

lekkere gewichten man!

Goede training; je gaat hard vooruit.:D

vandaag 30 min cardio , meer kon ik er niet van maken ik voelde de training van gisteren nog in mijn benen

crossfiets 20 min
hardlopen 10 min

en wat onderhoud - niet echt van belang qua gewichten

pff beestachtige zware training tenminste zo ziet het eruit.
Goed getraind beest thumbs!

thanks sarge , ik heb er vandaag in ieder geval goeie spierpijn aan overgehouden - morgen dag 2 en dan weer rust - de rust-dagen worden heel belangrijk

lekker die spierpijn :D nu vreten en herstellen!

rust en herstel ze man,
toch netjes hoor die cardio vandaag nog!

vandaag

incline benchpress
mil press
bb rows
t bar rows
small gripp benchpress
ez curls

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven