Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb je gevonden maar je snapt, dat Belgrado geloof ik niet meer
Je gaat lekker zie ik!![]()
Nou jullie moeten mij wel hebben vandaag, 't is dat ik zo'n dikke huid heb![]()
Serieuze gewichten hoor je beschikt over een sterke rug en benen grote!
Zo, DL met gemak 5x150; gaat goed met je trainingen.![]()
dat wordt weer terror morgen haha , wat wilde je in godesnaam gaan pakken als je gister alles al hebt gedaan?

dat wordt weer terror morgen haha , wat wilde je in godesnaam gaan pakken als je gister alles al hebt gedaan?
dat is nog is goede mentaliteitzo'n trainingsmaat moet ik ook

+ koffie? Wtf....dat is geen bodybuildersontbijt kerel zo ga je niet groeien!ik kan alleen mezelf pushenhoe lelijk de laatste rep ook is....rep=rep
Goede workout grote!
Alleen je voeding kerel?
De training ging super vandaag - vroeg mijn nest uit 8.30 creatine - eten ( brood+koffie ) douchen - eten ( muscli+magere yoghurt )
Mueslie met magere joghurt+ koffie? Wtf....dat is geen bodybuildersontbijt kerel zo ga je niet groeien!
nee dat klopt sgt , maar ik hoef ook niet zonodig te groeien , ik weeg nu 95 kg , bij 1m90 - gaat de goeie kant vind ik zelf - ik woog een jaar geleden 105 met jiu jitsu , vond ik toen niet zo erg , inmiddels ben ik een jaar verder 10 kg kwijt + ik ben sterker geworen
mijn voedseliname is eigenlijk te beschamend voor woorden - in dat opzicht ben ik geen bb , terwijl ik wel door beter te eten/trainen 10 kg ben kwijt geraakt
Lekker die DL , squat en Bench...pff wel een zware training zeg.
Heb jij ook een schema wellicht heb ik die gemist in je log?
Train je 3 x per week?