AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
vandaag een heerlijke training afgewerkt , ik maak op sommige onderdelen een goeie progressie door , waarom en hoe ??? aan mijn voedsel inname kan het niet liggen :D

mijn maatje heeft 3 oef meegedaan van de 6 , de rows en curls heeft hij laten zitten vanwege onderarm

vanmorgen
creatine - celmass
brood 3 sn + koffie
muscli + magere yoghurt
training
whey + dextrose
vanavond - rijst/groenten + kip

tijdens mijn werk neem ik voortaan een shake mee .

De training van vandaag

W3/T1/fb/mrt/80min + maat

cardio 12 min

Incline benchpress
15 * 30 - w-up set
5 * 50
5 * 60
5 * 70
5 * 70 - laatste rep lichte spot
5 * 75 pr :D -laatste 2 reps zware spot - maatje pakt 80 kg

Mill press
5 * 40
5 * 50
5 * 55
5 * 60
5 * 55 - moest effe terug in gewicht

Pendlay Rows
5 * 60
5 * 70
5 * 80
5 * 90
5 * 95 pr:D

T Bar Rows
5 * 90
5 * 100
5 * 105
5 * 110
5 * 120 pr :D

Narrow gripp benchpress
5 * 50
5 * 60
5 * 70
5 * 70
5 * 70 - ging goed - maatje pakt ook hier 80 de :mad:

Db curls
5 * 16
5 * 18
5 * 20
5 * 22 - laatste 2 reps moeizaam , maar wel een pr:D

yep yep yep

Mooie training o Groteman, sterke schouders en triceps in verhouding met incline bench en om maar niet te spreken van je rug. Toppie!

Sterke training weer groteman. Je gaat hard de laatste tijd:cool:

Die rows blijven ook gewoon stijgen!

Misschien ligt het je ook gewoon goed? (a)

Sterke training.
Mooi dat je ook wat op je voeding gaat letten. Doet Sarge toch nog iets goed.

zeer brute training ik overweeg ook om die 5 setjes te pakken

• #1.067
Mooie training o Groteman, sterke schouders en triceps in verhouding met incline bench en om maar niet te spreken van je rug. Toppie!

thanks mate - schouders was heel zwaar omdat de incline behoorlijk schuin staat en de delta's al behoorlijk belast

Sterke training weer groteman. Je gaat hard de laatste tijd:cool:

gaat idd lekker , ik stel mij die vraag ook steeds hoe dat kan - mijn voedselpakket is het zeker niet - voor de rest gewoon creatine en whey

Die rows blijven ook gewoon stijgen!

ik ga dit jaar de 100 pakken - techniek iets aangepast

Misschien ligt het je ook gewoon goed? (a)

klopt

Sterke training.
Mooi dat je ook wat op je voeding gaat letten. Doet Sarge toch nog iets goed.

thanks B , ik ben hier al een maandje mee bezig met die shake meenemen na mijn werk - moest denk ik even een drempel over

zeer brute training ik overweeg ook om die 5 setjes te pakken

thanks sgt - deze manier van 5 * 5 bevalt me beter dan een warming-up en dan 5 * 20 of 25 % onder je irm zitten , dat was zo slopend , dan ben ik mee gestopt - had die gekke tjok toch gelijk , durf het bijna niet te zeggen:D

Heel goed topper! Die shake naar je werk is de eerste stap naar brute groei:D!

Want die trainingen zijn al monsterlijk!
Neem ook een ons kip en 6 gekookte eieren mee..en vreet om de 3 uur wat....

Desnoods op het toilet!

En vergeet die 500 gram magere kwark niet te kopen ...geef je vrouwtje de opdracht om 7 pakken magere kwark 500 gram te kopen en vreet die elke dag voor het slapen gaan! Die heb je echt nodig met zo`n training...

• #1.069
ik zal er aan denken sgt , maar ik moet rustig aan doen , want op het werk bij ons waar veel geluld word - kerels onder elkaar he - is al gauw iets aas en dat soort shit kan ik niet hebben - want de baasjes slapen nooit

ik zal er aan denken sgt , maar ik moet rustig aan doen , want op het werk bij ons waar veel geluld word - kerels onder elkaar he - is al gauw iets aas en dat soort shit kan ik niet hebben - want de baasjes slapen nooit

Ik begrijp echt niet wat je hierboven probeert uit te leggen bro?
Aas en bazen?
Ik zeg dat je kip en eieren mee moet nemen naar je werk wat heeft dit met AAS te maken?:D:D:D:D

• #1.071
Ik begrijp echt niet wat je hierboven probeert uit te leggen bro?
Aas en bazen?
Ik zeg dat je kip en eieren mee moet nemen naar je werk wat heeft dit met AAS te maken?:D:D:D:D

baasjes - managers
aas - onwetende collega's vinden al gauw iets aas

ik hou het wel bij kipfile

koffie tijd mazzel

werk je met geestelijk-gehandicapten dan ?(daarmee bedoel ik je collega's en het is gewoon een grapje voordat een stel ecto's weer over dat gehandicapte valt :D)

• #1.074
werk je met geestelijk-gehandicapten dan ?(daarmee bedoel ik je collega's en het is gewoon een grapje voordat een stel ecto's weer over dat gehandicapte valt :D)

je weet hoe dat gaat rooke , wat de boer niet kent dat vreet hij niet , voordat je weet word er geluld en voor je weet staat er dan zo,n baasje op de stoep , en dat soort dingen probeer ik altijd te vermijden

en dat terwijl ik er al meerdere postings en pm's aan gewijd hebt...zonder resultaat.:(

het valt ook allemaal wel mee loo - dat van dat shakie , dat doe ik nu al een maand + de kipfileetjes heb ik van jou ja van jou ;) en fruit eet ik zowiezo al , maar nu eet ik gewoon twee appels op een dag

je weet hoe dat gaat rooke , wat de boer niet kent dat vreet hij niet , voordat je weet word er geluld en voor je weet staat er dan zo,n baasje op de stoep , en dat soort dingen probeer ik altijd te vermijden

het valt ook allemaal wel mee loo - dat van dat shakie , dat doe ik nu al een maand + de kipfileetjes heb ik van jou ja van jou ;) en fruit eet ik zowiezo al , maar nu eet ik gewoon twee appels op een dag

ik het skijt :D shakes, tonijn, hele pakken rookvlees, speciale eiwit pannenkoeken en noem de hele teringzooi maar op. Ik eet gweoon alles op mn werk:D zelfs als ik ff geen tijd heb en noodgedwongen aan de 45g protein buisjes moet...de enige reactie is "zeker van die fitness shizzle":D

• #1.077
ik kreeg vandaag ook een tip van mijn maatje - hij had het over metrix - heeft wat weg van proteine , alleen je moet met water opdrinken , misschien is dat wat voor mij

bedoel je niet die "kanker" matrix protein zakken?

matrix is just another protein ;) met een smaakje. Duur en voedingswaardes zijn niet echt super.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven