Fitness Seller

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
ik geloof dat hij dat bedoelde , als je dan bijv s'middags zin om te snaaien had , dan nam hij zo'n zakje -

voedingswaarde is dus niet zo geweldig vind jij

Ben het wel eens met mossad dat je wel wat beter mag eten, geen roofbouw op je lichaam plegen kerel als ik die zware trainingen zie. Maar als je niet groter wilt worden dan heb ik daar respect voor.

• #1.083
ik weet wel wat ik doe , ik ben binnen de 5*5 ook gelijk anders gaan trainen toen ik merkte dat dit niet werkte

tja eten , ikdoe mijn best

• #1.084
vandaag rust + arbeiten

ja treintjes moeten blijven rijden he , anders worden de mensen boos:D

Ik word niet boos hoor grote! He laatst dat ik in een trein heb gezeten was ik 14... net voor mijn eerste brommer:D

Anyway koop dan een goede pot weight gainer als je niet voldoende kan eten. Imo is voeding altijd het beste maar als je niet anders kan gooi dan zo`n weight gainer shake erin dat lijkt mij prima voor jou.
Het voordeel van een weight gainer is dat je eiwitten en kh/kcal in een keer pakt!

Shakebeker, water en poeder in een boterhammenzakje shaken en opdrinken.! Heb je wel 40 gram eiwitten en + - 600 kcal naar binnen gegooid! Lijkt mij dan ideaal in jouw situatie alleen een wheyshake als maaltijd zie ik niet zitten!

Koop dus een goede pot weight gainer als maaltijdvervanger zodat je elke 3 uur eiwitten/kh/kcal tot je neemt! Let wel op dat er voldoende eiwitten inzitten per shake..Dat is wat je kennis/maat bedoelde met METRX die staan bekend om hun maaltijdvervangende shake ofwel in jouw geval weight gainers!

Groet,

mos

Laatst bewerkt:
  • #1.088
ik maak nu een shake van stacker whey en die neem ik dan mee + brood met kipfilee en twee appeltjes

• #1.090
ik moet nu werken van 13.00 tot 22.00

Werk ze kerel, hoeveel bammetjes neem je mee eigenlijk?
Ik heb er altijd 14 in mijn trommeltje en dat is persen. En in de kantine nog een eitje en melk erbij. En dan zit ik de hele dag lui achter bureau.

Als ik fysieke arbeid lever heb ik vreemd genoeg minder honger, terwijl er dan wel meer behoefte naar is.

• #1.092
5 broodjes kipfile + 2 appels + 1 shake , maar ik kreeg net een tip van rob dat caseine misschien wel wat voor mij is

• #1.094
cutten of bulken doe ik nooit aan

• #1.095
dit is wel wat voor mij denk ik

bedankt voor de reactie's

Proteinemix van Wei-eiwit, Ei-eiwit en Melk-eiwit met een hoge Biologische Waarde van 124.
Protein 80 heeft een eiwitpercentage van 84% in de droge massa (deze waarde wordt door de meeste fabrikanten vermeldt) wat in feite neerkomt op 80% per 100 gram product. Wij zijn van mening dat de benaming van een proteine het eiwitgehalte per 100 gram product moet weergeven. Daarom draagt ons product de naam Protein 80 in plaats van de naam Protein 85.

Protein 80 is een eiwitconcentraat dat uit maar liefst 3 soorten eiwit bestaat, namelijk: 25% Wei-eiwit (Lactalbumine), 25% Ei-eiwit (Ei-albumine) en 50 % Melk-eiwit (Calcium caseinaat). Elk eiwit heeft zijn specifieke aminozuurprofiel. Door compensatie over en weer van deficiente aminozuren en de aanwezigheid van calciumfosfaten is de biologische waarde van een mix van verschillende eiwitten groter dan de som van elk van de samenstellende delen. Door wei-eiwitten op een uitgebalanceerde manier te combineren met ei-eiwit en melk-eiwit vullen ze elkaar aan. Hierdoor is het rendement van de aminozuren samen groter dan je op basis van de som van de aminozuren zou mogen verwachten (synergie > 1+1= 3). Deze combinatie biedt een breed spectrum aminozuren afkomstig van verschillen eiwitrijke ingredienten. Het unieke van deze samenstelling is dat de aminozuren geleidelijk worden afgegeven en dat deze volledig door het lichaam kunnen worden opgenomen.

Smaak: Aardbei, Choco, Vanille en banaan.

Protein 80 wordt geleverd in emmers van 1000gr en 2,5kg.

Gebruik:
Zorg ervoor dat je dagelijks minimaal ca. 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnenkrijgt. Vul het tekort aan eiwit in je dagelijkse voeding aan met Proteinepoeder. Protein 80 is een allround proteine. Je kan het op elk moment van de dag nemen. Door het lage vet en koolhydraatgehalte is Protein 80 ook uiterst geschikt om voor het slapen gaan te nemen.

Los per shake 30 - 40 gram (2 maatscheppen) Protein 80 op in ten minste 250 ml vloeistof.

Protein 80 lost zeer gemakkelijk op in elke vloeistof.

Protein 80 bevat geen Aspartaam.

Samenstelling per 100 gram:
Energie: 343 kcal
Eiwit: 80 gr (84 gr in de droge massa)
Koolhydraten: 4 gr
Vet: 2 gr

Aminozuren per 100 g eiwit:
L-Alanine 3900 mg
L-Arginine 3100 mg
L-Asparginezuur 8800 mg
Glysine 1700 mg
L-Cysteine 1800 mg
L-Glutaminezuur 21000 mg
L-Histidine 2400 mg
L-Isoleucine* (BCAA) 5500 mg
L-Leucine* (BCAA) 9500 mg
L-Lysine* 8300 mg
L-Methionine* 2700 mg
L-Fenylalanine* 4000 mg
L-Proline 8200 mg
L-Serine 5700 mg
L-Threonine* 5500 mg
L-Tryptofaan* 1500 mg
L-Tyrosine 3800 mg
L-Valine* (BCAA)6000 mg
* = Essentiele Aminozuren
BCAA = Branched Chain Amino Acids

Afhankelijk van de smaak kan de samenstelling licht afwijken.

Veel gestelde vragen:
V) Wat is het verschil tussen Whey Protein Instant en Protein 80?
A) Whey Protein Instant wordt sneller door het lichaam opgenomen dan Protein 80. Whey is daardoor ideaal voor bij het ontbijt en rond de training. Protein 80 kan op alle andere tijdstippen van de dag worden genomen, bijvoorbeeld voor het slapen gaan.

Maar kijken je collega's je ook vreemd aan als je meer boterhammen zou eten op je werk, of vind je ze niet lekker?

Dit eiwit neem ik ook altijd en heb nu ook Protein 90, is een stuk duurder, maar wilde het eens uitproberen.

Waarom neem je nou geen weight gainer!
Jij gebruikt het als een maaltijdvervanger tussendoor dan zijn eiwitten alleen niet voldoende Grote! Je moet een weight gainer nemen eiwitten + kcal + kh.

Die eiwitten zijn wel goed als shake na de training of voor het slapen gaan...

Grote!

Dus je bepaald eerst wat je doel is, en in functie van dat doel ga je bekijken welke supplementen in aanmerking komen om een positieve bijdrage te leveren. Je houdt daarbij rekening met alle mogelijke factoren zoals eigen budget (geen 250 euro per maand gaan uitgeven aan supplementen als je voedingsschema niet eens klopt) en de waarde die het supplement kan toevoegen. Die waarde hoeft niet altijd hetzelfde te zijn. Een maaltijdvervanger of weightgainer wordt vaak genomen omdat ze handig zijn. Je kan bijvoorbeeld niet altijd normaal eten omdat je te weinig tijd hebt om te koken of je zit in een onverwachte situatie waarbij er geen mogelijkheid is om normaal te eten. Er ligt bij mij in de auto altijd een pot weightgainer, een fles water en shaker en zo heb je in een paar minuten gegeten. Het is nooit zo goed als een volwaardige maaltijd, maar het is stukken beter dan een maaltijd overslaan. Iemand anders neemt diezelfde weightgainer misschien om heel andere reden; om een maaltijd aan te vullen bijvoorbeeld.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/welke-supplementen-nodig-46503/

Waarom neem je nou geen weight gainer!
Jij gebruikt het als een maaltijdvervanger tussendoor dan zijn eiwitten alleen niet voldoende Grote! Je moet een weight gainer nemen eiwitten + kcal + kh.

Die eiwitten zijn wel goed als shake na de training of voor het slapen gaan...

Als hij kiest voor een pro80 complex met trage afgifte van eiwitten, kan hij nadien nog havermout oid
toevoegen indien hij beslist om in gewicht te gaan gainen. De meeste weightgainers zitten trouwens vol
met snelle suikers die eigenlijk enkel loze kcal zijn. Met een pro80 complex + havermout oid heeft hij
een 'cleanere' gainer en kan hij zelf de verhouding eiwitten vs carbs kiezen.

En als die er nog wat creatine onder mikt gaat het nog wat harder vooruit ;)

• #1.100
zo genoeg geluld over voedsel/eten/supplementen

vandaag staat er weer een training op het programma

nothing but a peanuts

mijn maatje wil graag benen trainen , en daar geef ik graag gehoor aan

full squats
benchpresses
deadlifts
dips
pull ups

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven