- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training topper!
Waarom geen volledige deadlifts? Vanwaar Rackpulls ik zag Dressed dit ook al doen leg je de nadruk meer op je rug dan?
O ja, waarom zet je overal streepjes tussen als je teksten aan het typen bent?
Doen ze dat ook in Paramaribo?![]()

- dus daar neem ik even rust inAls je de mixed (cross) grip gaat gebruiken kun je op 10% meer gewichtverplaatsing rekenen. Ben je bang dat je wervels een probleem krijgen dan de ene x links onderhands doen en de andere x rechts.![]()
nieuw 4 - schema dat ik ergens las en dacht van hee , dat gaan we uitproberen
week 1 bestaat uit een fb-training - 3 stuks - benen/borst/rug/schouders/biceps/triceps/traps/onderarmen/buik
herhalingen 12/10/8
bijv
bij benen pak ik bijv de legpress 12/10/8 + daarna de legextenions ( hier probeer ik dan minimaal 8 herhalingen te pakken - 1 set dus , en zo doe ik dat dus bij elke spiergroep
week 2 bestaat uit ub/lb training - 4 stuks
dus 1 dag ub/ 1 dag lb rust , vice versa
herhalingen 15/12/10
kuiten train ik niet - niet echt nodig - sorry calfs-boys
week 3 bestaat uit duw en trek oef + 1 * benen - 5 stuks dus
dus 1 dag duw-bewegingen / 1 dag trek-bewegingen / rust of benen - vice versa
herhalingen bij duw 15/12/12/10 - bij trek 12/10/8/8
week 4 bestaat uit een vierdaagse split
dag 1 - borst/biceps
dag 2 - benen/buik
rust
dag 3 - schouders/cardio
dag 4 - rug/triceps/buik
herhalingen 10 of 12 ( 1e 5 sets ) of 12/10/10/8/8
de oef vul ik altijd zelf in - zullen ook weer veel compounds zijn , maar ook weer isolerende oef
de 1e week geen squats en deadlifts ( die heb ik genoeg gedaan de afgelopen tijd- dus daar neem ik even rust in
Ben erg benieuwd hoe deze 4 schema´s zich tot elkaar verhouden... jij zult dit kunnen aantonen. Verwacht er veel van.
Ben erg benieuwd hoe deze 4 schema´s zich tot elkaar verhouden... jij zult dit kunnen aantonen. Verwacht er veel van.
Je wilt nu een nieuw schema doen dus je kan er in principe voor kiezen...ben ook wel benieuwd wat anderen er van vinden.