- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een voetbal geleuter, erg interessant.
Volgens mij kunnen alleen mods dat veranderen en anders kan je altijd nog een nieuwe beginnen met een andere naam.

Volgens mij kunnen alleen mods dat veranderen en anders kan je altijd nog een nieuwe beginnen met een andere naam.

1x p.w. mc.
grappenmakernee geen id hoe dat zou moeten maar denk dat een mod dat meot doen. Kunnen alleen alleen betalende leden hun naam wijzigen of wat?

hou je niet van voetbal Mc ? jammer want dan mag je niet meer meepraten![]()

Ik heb geen idee wat "pose curls" zijn, maar je onderarmen doen voor de triceps en de traps lijkt me niet zo verstandig...morgen
legpress/legcurls
incline db press / incline flyes
rackpulls/pull downs
mill press/cable side raises
hammer curls/pose curls/wristl rollers
narrow grip benchpresses/overhead extenions
haney shrugs/db shrugs with static holds
hanging leg raises/crunches
Ik heb geen idee wat "pose curls" zijn, maar je onderarmen doen voor de triceps en de traps lijkt me niet zo verstandig...
Ik ben benieuwd!![]()
ik vind net de dvd van dexter jackson op internet -uit de titans - serie - yep yep yep
Heb vroeger ook al die dvd's gedownload. Vond vooral ronnie en markus leuk (die genieten zichtbaar van het trainen). En dorian met blood and guts, mijn god wat een marteltrainingen had hij.