Fitness Seller

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
GVT is wel ****ing zwaar volgens mij. Als je niet voldoende je rust pakt en niet genoeg eet kan dat voor ernstige overtraining zorgen.

Je training zag er goed uit; die laatste set is waarschijnlijk zo bedoeld om nog eens een extra pomp aan je training toe te voegen.
Keep it up en nu PSV nog ff aanpakken.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
GVT is wel ****ing zwaar volgens mij. Als je niet voldoende je rust pakt en niet genoeg eet kan dat voor ernstige overtraining zorgen.

kraft doet ze ook nog in superset-vorm , helemaal killing lijkt me , ik denk alleen wel dat je behoorlijk terug in gewicht moet , anders is het niet te doen

tja , het zijn zo weinig oef he - maar je moet het eerst ondergaan voordat je een mening vormt , dus eigenlijk kan ik weinig zeggen

Idd apart die laatste set. Zal wel wennen (afkicken) voor je zijn met minder compounds.

• #1.265

Je training zag er goed uit; die laatste set is waarschijnlijk zo bedoeld om nog eens een extra pomp aan je training toe te voegen.
Keep it up en nu PSV nog ff aanpakken.:D

de 4e set - ik probeer daar minimaal 8 a 10 reps te pakken

we staan voor he 1 - 0 - nog 4 min

Idd apart die laatste set. Zal wel wennen (afkicken) voor je zijn met minder compounds.

viel mee , want ik moest behoorlijk doorwerken met dit schema , veel herhalingen

aan de andere kant ook wel lekker , want de compounds hakken erin

U is niet lui, grote meneer! ;)

• #1.267
thank you hummie

• #1.269
wie weet kraft , het is niet de intensiviteit van de training ondergaan wat mij tegen staat , verre van dat , maar meer de 1 a 2 oef

wel leven nog lang en gelukkig , dus misschien komt gvt een keer op mijn pad

wie weet kraft , het is niet de intensiviteit van de training ondergaan wat mij tegen staat , verre van dat , maar meer de 1 a 2 oef

wel leven nog lang en gelukkig , dus misschien komt gvt een keer op mijn pad

Ik doe per training 4 oefeningen. Zoals morgen benchpress,bor, hypers en dumbbell flyes.

Nieuwe naam?!

Is dat een nieuwe trend..?
Van naam veranderen...
Ik wilde graag "BigJohn" toen ik me hier registreerde, zo word ik genoemd (soms) en heet ik op ander fora, maar dat kon niet...
Toen heb ik maar de naam van m'n hond genomen! :D

Fa waka biggie sranangman? Feyenoord playe boeng. 1-0.
Succes met je nieuwe schema. Lijkt me wat weinig oefeningen, maar ziet er goed uit.
Greetzzz:D

• #1.274
het gaat goed man , veel nederlands praten he , is goed voor deze allochtoon:D

geweldig die 1 - 0 - vandaag lekker getraind , mijn club heeft gewonnen - lekker rijst eten en zo

wat wil een man nog meer ;)

het gaat goed man , veel nederlands praten he , is goed voor deze allochtoon:D

geweldig die 1 - 0 - vandaag lekker getraind , mijn club heeft gewonnen - lekker rijst eten en zo

wat wil een man nog meer ;)

een utrechter die voor feyenoord is, is hetzelfde dat ik als soort rotterdammer voor ajax ben :P

• #1.276
Hahaha naja mijn club gewonnen en de jouwe :D je moet je lognaam ook aanpassen :P

grappenmaker :D nee geen id hoe dat zou moeten maar denk dat een mod dat meot doen. Kunnen alleen alleen betalende leden hun naam wijzigen of wat?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven