- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GVT is wel ****ing zwaar volgens mij. Als je niet voldoende je rust pakt en niet genoeg eet kan dat voor ernstige overtraining zorgen.
GVT is wel ****ing zwaar volgens mij. Als je niet voldoende je rust pakt en niet genoeg eet kan dat voor ernstige overtraining zorgen.
Je training zag er goed uit; die laatste set is waarschijnlijk zo bedoeld om nog eens een extra pomp aan je training toe te voegen.
Keep it up en nu PSV nog ff aanpakken.![]()
Idd apart die laatste set. Zal wel wennen (afkicken) voor je zijn met minder compounds.
wie weet kraft , het is niet de intensiviteit van de training ondergaan wat mij tegen staat , verre van dat , maar meer de 1 a 2 oef
wel leven nog lang en gelukkig , dus misschien komt gvt een keer op mijn pad
Ik doe per training 4 oefeningen. Zoals morgen benchpress,bor, hypers en dumbbell flyes.
het gaat goed man , veel nederlands praten he , is goed voor deze allochtoon
geweldig die 1 - 0 - vandaag lekker getraind , mijn club heeft gewonnen - lekker rijst eten en zo
wat wil een man nog meer![]()

Ik doe per training 4 oefeningen. Zoals morgen benchpress,bor, hypers en dumbbell flyes.
een utrechter die voor feyenoord is, is hetzelfde dat ik als soort rotterdammer voor ajax ben![]()
, dan ben je vroeg verpest hehehHahaha naja mijn club gewonnen en de jouweje moet je lognaam ook aanpassen
![]()
, ik wist niet dat jij voor nac was
gvd remco , jij bent toch geen neus he, dan ben je vroeg verpest heheh
ach iedereen zijn cluppie he