AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig grote, die rack pulls gaan wel heel goed. Als je wat blijft hangen qua schouderkracht voor de military kan je een tijdje one arm shoulder press doen, waarbij je ergens aan steunt met de andere hand, zo kan je brute kracht in de schouders ontwikkelen. Probeer een paar reps met zo weinig mogelijk inzet van de benen te doen en gooi er nog wat reps bij met inzet van de benen.

Mooie training man.
Lekker is dat he de gym voor jezelf.
Bij mij trainen de boys ook allemaal na 7 uur 's avonds... dus probeer ik voor 6 uur getrained te hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Oh oke op die manier. Nee slecht is het zeker niet gozer, alleen had wel verwacht dat je hoger kon dan dat en dat kan je dus ook netjes:)

bedankt man

Goed bezig grote, die rack pulls gaan wel heel goed. Als je wat blijft hangen qua schouderkracht voor de military kan je een tijdje one arm shoulder press doen, waarbij je ergens aan steunt met de andere hand, zo kan je brute kracht in de schouders ontwikkelen. Probeer een paar reps met zo weinig mogelijk inzet van de benen te doen en gooi er nog wat reps bij met inzet van de benen.

gewicht was goed te doen , alleen wat grip-verlies , one arm db press , nog nooit gedaan , ga ik eens rustig op trainen

Mooie training man.
Lekker is dat he de gym voor jezelf.
Bij mij trainen de boys ook allemaal na 7 uur 's avonds... dus probeer ik voor 6 uur getrained te hebben :D

anders sta je maar te wachten , en daar heb ik een hekel aan - lekker doortrainen is het motto

Die one arm shoulder press heeft mij in het verleden goed geholpen qua kracht en massa in de schouders, je kan daar echt een heel zwaar gewicht mee pakken omdat je de mogelijkheid hebt een klein beetje naar voor en opzij te hangen (je steunt immers met de andere hand aan een vast punt). Je mag hem inderdaad niet forceren, rustig opbouwen en goed opwarmen is de boodschap, maar als hij goed begint te gaan is het een geweldige schouderoefening. Ik ga hem nu ook weer af en toe doen omdat mijn military wat vast zit.

• #1.325
doe je hem staand of zittend db

stevige rackpulls en vind je mp niet slecht, beter correct uitvoeren dan te veel weight eraan hangen en je rug vernken

• #1.328
bij ons heb je een paar van die grote vierkanten palen in de the gym staan , daar zou ik tegen-aan kunnen leunen

thanks db , ik keep it in mind - ik geloof ik week 3 straks pak ik weer wat meer schouder oef , en dan ga ik hem gewoon eens uit proberen

Goeie tip idd dressed... ik kom sterk kracht tekort bij de schouders. Neem aan dat de benen pas bij de laatste extra reps gaan meewerken en de eerste reps enkel de kracht vanuit je schouders moet komen.

Goeie tip idd dressed... ik kom sterk kracht tekort bij de schouders. Neem aan dat de benen pas bij de laatste extra reps gaan meewerken en de eerste reps enkel de kracht vanuit je schouders moet komen.

Ja mc zoveel mogelijk reps vanuit de schouders en dan nog wat reps er achteraan met inzet van de benen.
In het begin niet te zwaar pakken, nadat je de oefening goed onder controle hebt kan je veel gewicht laden.

Die one arm shoulder press heeft mij in het verleden goed geholpen qua kracht en massa in de schouders, je kan daar echt een heel zwaar gewicht mee pakken omdat je de mogelijkheid hebt een klein beetje naar voor en opzij te hangen (je steunt immers met de andere hand aan een vast punt). Je mag hem inderdaad niet forceren, rustig opbouwen en goed opwarmen is de boodschap, maar als hij goed begint te gaan is het een geweldige schouderoefening. Ik ga hem nu ook weer af en toe doen omdat mijn military wat vast zit.
Mijnheer z'n Military press zit een beetje vast... :rolleyes:
Waar..?
Op een 140kg voor een setje ofzo..?
Zo'n gewicht waar andere mensen mee kniebuigen! :roflol:

Maar one arm dumbbell press is inderdaad echt een kracht oefening, en een leuke publiekstrekker!
Je geeft altijdgoede adviezen! :thumb:

• #1.333
stevige rackpulls en vind je mp niet slecht, beter correct uitvoeren dan te veel weight eraan hangen en je rug vernken

ik ben zelf ook tevreden , alleen het valt blijkbaar als je geen 60 of 65 haalt , maar ik zit nu in een meer/reps-schema , dus dat is anders

Mijnheer z'n Military press zit een beetje vast... :rolleyes:
Waar..?
Op een 140kg voor een setje ofzo..?
Zo'n gewicht waar andere mensen mee kniebuigen! :roflol:

mijn mp zit niet vast hummie , een misvatting hoor

Maar one arm dumbbell press is inderdaad echt een kracht oefening, en een leuke publiekstrekker!
Je geeft altijdgoede adviezen! :thumb:

Waar vond ze hem wel groot..?
En wat hebben jullie "in tha name of Jah" gedaan?! :eek:

hehehehe

je zin is anders dan de quote , maar hij is wel grappig:D

Wederom pittige training luie Suri, ziek volume.

Die MP's, doe je die zittend of staand?

• #1.335
hehehe lootje man , ja ik zit in de rep/schema's , dus ik ben weer effe bezig tijdens de training

ik doe de mp altijd staand , vind ik prettiger om te doen

• #1.337
thanks sgt

vandaag de laatste db-training en dan ga ik za over op het ub/lb - schema

db presses + dressed black flyes;)
t bar rows + pull downs
shoulder db presses + db side raises
ez bb curls + concentration curls
lying bb french press/skull crusher/extensions + cable push extenions
shrugs voorlangs + achterlangs
wristl curls + writl rollers
hanging leg raises + schuine crunches

geen benen vandaag - die krijgen rust tot zondag

light weight

thanks sgt

vandaag de laatste db-training en dan ga ik za over op het ub/lb - schema

db presses + dressed black flyes;)
t bar rows + pull downs
shoulder db presses + db side raises
ez bb curls + concentration curls
lying bb french press/skull crusher/extensions + cable push extenions
shrugs voorlangs + achterlangs
wristl curls + writl rollers
hanging leg raises + schuine crunches

geen benen vandaag - die krijgen rust tot zondag

light weight

Die dressed black flyes zullen dan niet veel moeite kosten, ze worden toch nooit gedaan:D

• #1.339
nee dat klopt db , ik heb het allemaal gelezen - mooie discussie zoals het hoort zonder catfight

Zie dat je bij mijn afwezigheid een naamsverandering bent ondergaan:D
Ben benieuwd naar je ub/lb schema!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven