Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je balans dan? Een barbell row is geen probleem maar een one arm row is duidelijk excentrisch uitgevoerd dus vrees dat je meer kracht kwijt ben aan je core dan je rug flink aan te pakken.Tip: Als je "One arm bent over dumbbell rows"doet, moet je eens helemaal niet steunen op iets, dan hebben je buikspieren ook gelik een goede workout gehad!
![]()
Tsja, misschien heb je wel gelijk, maar bij ons gaan de dumbbells zoals gezegd maar tot 50kg, en dan ga ik natuurlijk nog niet aan de max. zitten qua gewicht, dus heb ik daar niet zo'n erg in...En je balans dan? Een barbell row is geen probleem maar een one arm row is duidelijk excentrisch uitgevoerd dus vrees dat je meer kracht kwijt ben aan je core dan je rug flink aan te pakken.

Damn Dressed!Goede benentraining grote, maar een benentraining zonder squats is zoals een vrouw zonder k*t.

Goede benentraining grote, maar een benentraining zonder squats is zoals een vrouw zonder k*t.

Damn Dressed!
Hoe heerlijk vulgair!
Dat ben ik niet van je gewend.
Ik had op z'n minst gedacht dat jij in een dergelijke context wel het woord vagina, flamoes of fanny gebruikt zou hebben.![]()

Het is al goed man...

, ik zal hem onthouden - ik ben ook een voorstander van squats/deadlifts , maar ze zitten er deze week gewoon niet in - op zich vind ik dat geen probleem ,want ik heb de laatste tijd juist veel deze oef gedaan - dus ik heb eigenlijk twee weken squat/deadlift pauze -mannen bedankt voor de support - vandaag heeft mijn cluppie zich kranig verweerd , mooi -
eh db , hier moest ik even over nadenken : toen ik bezig was met de legpress heb ik die gedachtes nooit gehad, ik zal hem onthouden - ik ben ook een voorstander van squats/deadlifts , maar ze zitten er deze week gewoon niet in - op zich vind ik dat geen probleem ,want ik heb de laatste tijd juist veel deze oef gedaan - dus ik heb eigenlijk twee weken squat/deadlift pauze -
bij een one - arm db row leun ik nooit met mijn been op een bankie - incline db rows - hier pak je ook een stuk lats mee , en dat is nu duidelijk te voelen , dus de reps doen hun werk goed

Ik ben eerlijk gezegd een klein beetje jaloers op je....die DL en squat komen mijn neus uitAjax weer 3 punten......joden!
2 weken squat/deadlift pauze wtf? Come on man....wat is dat voor onzin.
1 week is genoeg....daarna weer knallen.
Ik dacht dat luie surinamers niet bestonden?
had ik niet verwacht van onze vrienden uit amsterdam - ik ga het vanavond eens rustig bekijken
hoho sgt , ik heb er bijna 1 week op zitten he - ach twee weken niet sqautten/deadliften is niet nieuw , vroeger deed ik het rustig een maand niet - heerlijk
en daar krijg je ook weer honger van , dus nog 2 trainingen en dan zit ik alweer in week 3 en dan zoals het er nu uitziet is a.s zo benen-dag squats en deadlifts
tevreden![]()