MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarom eerst legpress en dan pas een compound als SLDL...gewicht op die press moet omhoog kakkie ;)

Jij weer beulen en je maat heerlijk op vakantie in Bali, sommige hebben het altijd beter. ;)
Pak hem maar weer flink aan als hij terug is.

Heb die stiffs nog nooit gedaan dus kan moeilijk inschatten hoe zwaar dit is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
legpress is ook wel een compound , heeft iets minder aanzien - nee eerst voorkant benen , en daarna de achterkant

gewicht gaat wo omhoog 110/130/140 of 150 , effe kijken

Tip: Als je "One arm bent over dumbbell rows" :D doet, moet je eens helemaal niet steunen op iets, dan hebben je buikspieren ook gelik een goede workout gehad! :thumb:

Tip: Als je "One arm bent over dumbbell rows" :D doet, moet je eens helemaal niet steunen op iets, dan hebben je buikspieren ook gelik een goede workout gehad! :thumb:
En je balans dan? Een barbell row is geen probleem maar een one arm row is duidelijk excentrisch uitgevoerd dus vrees dat je meer kracht kwijt ben aan je core dan je rug flink aan te pakken.

En je balans dan? Een barbell row is geen probleem maar een one arm row is duidelijk excentrisch uitgevoerd dus vrees dat je meer kracht kwijt ben aan je core dan je rug flink aan te pakken.
Tsja, misschien heb je wel gelijk, maar bij ons gaan de dumbbells zoals gezegd maar tot 50kg, en dan ga ik natuurlijk nog niet aan de max. zitten qua gewicht, dus heb ik daar niet zo'n erg in...
Het is weer al even geleden dat ik hem gedaan heb, maar herinner me dat ik 'm graag zo deed.
En juist doordat het gewicht maar aan één kant hangt, moet je "core" zo hard werken om de zaak te stabilisren.
Ik heb gemerkt dat dergelijke oefeningen de buik sterker maken dan alle crunches en andere beach boy oefeningn bij elkaar.
Wel functioneel sterk natuurlijk.
Ik ga niet beweren dat crunches e.d. niet beter zijn als je een podium op moet...
Maar als ik ooit op een podium moet stappen, dan zal het zijn omgeëxecuteerd te worden of iets dergelijks, want een bodybuilding wedstrijd zit er niet in voor mij met m'n 98,7% lichaamsvet (gemeten met een 7punts meting!) ;)

Goede benentraining grote, maar een benentraining zonder squats is zoals een vrouw zonder k*t.

Goede benentraining grote, maar een benentraining zonder squats is zoals een vrouw zonder k*t.
Damn Dressed!
Hoe heerlijk vulgair!
Dat ben ik niet van je gewend. ;)
Ik had op z'n minst gedacht dat jij in een dergelijke context wel het woord vagina, flamoes of fanny gebruikt zou hebben. :D

ajax 3-0 :D
feyenoord 0-0 :P, niet slecht tegen AZ
maar die k*t twente moest weer winnen :mad:

• #1.414
mannen bedankt voor de support - vandaag heeft mijn cluppie zich kranig verweerd , mooi -

eh db , hier moest ik even over nadenken : toen ik bezig was met de legpress heb ik die gedachtes nooit gehad:D , ik zal hem onthouden - ik ben ook een voorstander van squats/deadlifts , maar ze zitten er deze week gewoon niet in - op zich vind ik dat geen probleem ,want ik heb de laatste tijd juist veel deze oef gedaan - dus ik heb eigenlijk twee weken squat/deadlift pauze -

bij een one - arm db row leun ik nooit met mijn been op een bankie - incline db rows - hier pak je ook een stuk lats mee , en dat is nu duidelijk te voelen , dus de reps doen hun werk goed

mannen bedankt voor de support - vandaag heeft mijn cluppie zich kranig verweerd , mooi -

eh db , hier moest ik even over nadenken : toen ik bezig was met de legpress heb ik die gedachtes nooit gehad:D , ik zal hem onthouden - ik ben ook een voorstander van squats/deadlifts , maar ze zitten er deze week gewoon niet in - op zich vind ik dat geen probleem ,want ik heb de laatste tijd juist veel deze oef gedaan - dus ik heb eigenlijk twee weken squat/deadlift pauze -

bij een one - arm db row leun ik nooit met mijn been op een bankie - incline db rows - hier pak je ook een stuk lats mee , en dat is nu duidelijk te voelen , dus de reps doen hun werk goed

Ajax weer 3 punten......joden!
2 weken squat/deadlift pauze wtf? Come on man....wat is dat voor onzin.
1 week is genoeg....daarna weer knallen.

Ik dacht dat luie surinamers niet bestonden?

• #1.416

had ik niet verwacht van onze vrienden uit amsterdam - ik ga het vanavond eens rustig bekijken

hoho sgt , ik heb er bijna 1 week op zitten he - ach twee weken niet sqautten/deadliften is niet nieuw , vroeger deed ik het rustig een maand niet - heerlijk;)

en daar krijg je ook weer honger van , dus nog 2 trainingen en dan zit ik alweer in week 3 en dan zoals het er nu uitziet is a.s zo benen-dag squats en deadlifts

tevreden :D

had ik niet verwacht van onze vrienden uit amsterdam - ik ga het vanavond eens rustig bekijken

hoho sgt , ik heb er bijna 1 week op zitten he - ach twee weken niet sqautten/deadliften is niet nieuw , vroeger deed ik het rustig een maand niet - heerlijk;)

en daar krijg je ook weer honger van , dus nog 2 trainingen en dan zit ik alweer in week 3 en dan zoals het er nu uitziet is a.s zo benen-dag squats en deadlifts

tevreden :D
Ik ben eerlijk gezegd een klein beetje jaloers op je....die DL en squat komen mijn neus uit:D

• #1.418
kan me voorstellen , ik heb vroeger periodes gehad dat ik het ook niet kon , het jiu jitsu was dan zo zwaar dat ik gewoon fysiek af en toe goed moest herstellen

• #1.419
rust-dag

happy resting

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven