kearress
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 100
groei-dag is een betere benaming

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een reis dag kun je beter zeggen. Van Paramariboo naar Liverpool.
Geniet van de rust grote.
Is die leg press een machine of zo'n plate-loaded ding die schuin omhoog gaat big G?
Rustze trouwens.
Inderdaad, dikke bullshit gewoonwe are never walk alone brother
dit is helaas zo'n moderne , en ja dan is 10 * 140 niet geweldig , ik hou mij dan vast dat ik hem laatst bij mijn maatje 15 * 230 liggend heb gedaan
de hedendaagse sportscholen kiezen tegenwoordig voor veilige apparaten i.p.v hardcore-spullen - jammer maar de realiteit
gewoon omdat die idiote nerds het te moeilijk vinden om zo een hardcore apparaat te gebruiken...
Ik zou er wat voor over hebben weer in een "gewone" gym te kunnen trainen!
Echt, die fitnesszaaltjes komen me m'n strot uit...
Altijd dat geklooi zonder powerrack en al die "beach body mietjes" die je voor de voeten lopen!
Had ik wat plaats over in een garage, kelder, schuur, of op zolder...
Ik wist het wel hoor...
Nadeel is an weer dat je vaak alleen bent natuurlijk...
Hmm...
"Vroegah" trainde ik op een zolder achter de "L.T.S." met een gast of 8 als vaste klanten.
Super hardcore, alles wat je echt nodig had, en verder een flauwekul!![]()
een maat van mij heeft dus zo,n zolder
db's tot 50legpress liggend powerrack + smithmachine+ een verstelbare drukbank , waar je ook kunt dippen latpulley + chin-rack
+ gewichten , iets van 250 kg + een super-mirror
nou heb ik ook al behoorlijk wat , maar idd dan ben je zo in je eentje aan het trainen , en daar heb ik nu nog geen zin in
de hedendaagse sportscholen kiezen tegenwoordig voor veilige apparaten i.p.v hardcore-spullen - jammer maar de realiteit

Ik heb er geen plaats voor, anders zou ik ook wel wat spullen kopen.
Ik heb al eens gedacht aan een tuinhuis/blokhut in de tuin, maar dat is weer gelijk zo duur... (Zeeuw éh?!)
En zo'n semi open plek met de spullen is ook nogal wat met ons klimaat...
Nee, Suriman, je maat heeft mazzel.
En dumbbells tot 50kg?!
Vaste?!
Bij ons zijn ze juist meer plate loaded apparaten aan het bestellen
Maar die gebruik ik opzich weinig, vooral losse gewichten.

Weer een goede training, eens met Loo wat die military betreft, misschien beter op 55 zodat je wat reps kan maken.
mooie vooruitgang tov vorige training.
Misschien een idee om MP's op 55 te pakken en ietsje meer reps te maken?
.