XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
ik heb ook altijd muziek aanstaan bij trainen, maar idd van GM al zegt, als je met je sets bezig ben hoor je het gewoon niet, pas als je klaar bent hoor je het weer :P

vandaag hoorde ik pas na een half uurtje dat er disco opstond - ook goed , kan me eigenlijk niet zo veel schelen - kilo's daar gaat het om;)

hier gaat zo te zien ook alles goed! top man.
ik las hier laatst over die incline db rows...kheb hem dinsdag ook ff uitgeprobeerd en vanaf nu zit ie in m'n rugschema! voelt idd erg lekker, grote bewegingsbaan ook.

het is echt een superoef - zwaar , heerlijk en compleet

jij verandert wel vaak van schema , niet?

dit is een 4-weeks schema , waarbij ik elke verander

week 1 fb
week 2 ub/lb
week 3 trekken en duwen en benen
week 4 4 daagse split

je lichaam kan niet wennen aan de oef

GM, die incline rows is dat gewoon liggen op schuinbankje en 2 dumbbells tegelijk ? ga ze denk morgen na me wedstrijd dan ff uit proberen :)

je ligt voorovergebogen op een schuine bank ( stel jezelf in ) je hangt met je borst een beetje over het uiteinde - je pakt je db's vantevoren , die dus een lange bewegingsbaan hebben en rowen maar remco - alles voor 25 meter kogelstoten:D
toch koppel ik spierpijn wel aan een goede training....

goed bezig Big G!

mijn idee lootje -thanks mattie

25m dan zou ik gelijk wereldrecord hebben :P

• #1.484
vandaag een memmorable dag in mijn kt-sport bestaan - tegenstrijdige dag ook - aan de ene kant voelt het aan als een supertraining , aan de andere kant heb ik verschrikkelijk gefaild op bepaalde oefeningen , maar ik weet nu al dat ik een waanzinnige spierpijn ga krijgen

nico , iemand die daar al een poosje rondloopt 80 kg - 15 kilo lichter dus , maar goed sterk vroeg aan mij of hij mee mocht trainen , natuurlijk zei ik , ik vertelde hem wat ik van plan was , mooi zei hij , doen we er toch nog gewoon 3 oef bij voor wat spierconditie

de bron van ellende was geboren , alleen had ik nog niet door

De Training

W1/Duwen/T1/mrt/80 min/ + nico

Borst

Incline db press
15 * 28
12 * 30
10 * 32
10 * 32

incline flyes
15 * 16
12 * 18
10 * 20
8 * 22 :o fail van 2

benchpress flat - spierconditie
15 * 50
15 * 50 - lichte spot
15 * 50 - zware spot

Schouders

Shoulder db press - hier begon de ellende
14 * 18 - zware spots
10 * 18 - :o van 2 + zware spots
8 * 16 :o van 2
8 * 16 :o van 2

com ik moest hier terug ingewicht niet normaal meer - mentaal zwaar

cable side raises
15 * 5
12 * 5
10 * 6.25
8 * 7.5 :o van 2

upright bb rows - spierconditie
10 * 30
10 * 30
10 * 30

Triceps

narrow gripp benchpress - ellende
15 * 40 oke
0 * 50 - kreeg hem geeneens omhoog , waar ik normaal 60 /65 kan halen
8 * 45 :o van 4
8 * 40
8 * 40 - tja

cable push extenions
15 * 25
12 * 35
10 * 40

reverse gripp push extenions - spierconditie
10 * 25
10 * 25
10 * 25

com - mijn lichaam voelde aan alsof ik alles gehaald had wat ik wilde halen vandaag , maar dat was verre van dat

nico kwam werkelijk niet meer bij - de lul:D en ik ben afgedropen naar de sauna

tip van de week , werk aan je spierconditie;)

en nu lekker rijst met kool en vlees eten

haha :P
je kan nog zo sterk zijn, maar dan kunnen lichte gewichten toch tegenvallen als je spieren weinig uithoudingsvermogen hebben :roflol:

Goede training dus! :thumb:
Dat ga je morgen voelen! :D

Ik denk dat je maar eens vaker met die nico moet gaan trainen.

fijn weekend.

• #1.488
haha :P
je kan nog zo sterk zijn, maar dan kunnen lichte gewichten toch tegenvallen als je spieren weinig uithoudingsvermogen hebben :roflol:

ja lach jij maar kogelstoter :D , ik heb mezelf vandaag van ongeloof ook een paar keer uitgelachen , dus dat kan er nog wel bij

Goede training dus! :thumb:
Dat ga je morgen voelen! :D

ik voel hem nu hummie , mijn schouders en triceps vooral

Ik denk dat je maar eens vaker met die nico moet gaan trainen.

fijn weekend.

dat zou idd mooi zijn loo , maar het is net zo'n einzelgänger zoals ik - maar het zal zeker niet de laatste keer zijn

weekend?

morgen benen trainen :D

Nette DB press.

Volume is wel aardig hoog vind ik persoonlijk.

Zo heb ik het ook lang gedaan en dat traint heerlijk!

fijn weekend

• #1.490
thanks , tempo zat er aardig in , de db press was idd mijn beste oef

lekker volume idd in hh. Goede training....
Hoe bevalt het om zo te trainen merk je progressie qua groei en kracht?

Eerlijk gezegd voor iemand die al zo lang traint (jaren) vind ik je krachtstatus erg tegenvallen?

Is het niet een idee om een krachtschema te maken zodat je kracht omhoog gaat?

Keiharde training vriend.
Ik train tegenwoordig ook op herhalingen van 12-15 en 60sec rust tussen de sets. Voelt echt heerlijk!

• #1.493
lekker volume idd in hh. Goede training....
Hoe bevalt het om zo te trainen merk je progressie qua groei en kracht?

Eerlijk gezegd voor iemand die al zo lang traint (jaren) vind ik je krachtstatus erg tegenvallen?

Is het niet een idee om een krachtschema te maken zodat je kracht omhoog gaat?

ik heb weleens meer gezegd , ik hoef niet zo nodig groter te worden , en ik train idd al een poosje maar dat was altijd i.c.m jiu jitsu - het was ondersteundend , ik ben nu een jaar alleen maar met kt bezig en ik heb juist progressie geboekt in vele opzichten - ik hoorde het gisteren nog van nico , die met mij meetrainde

eigenlijk heb ik mijn bb-waardes verloochend , de laatste tijd , ik ben een beetje op zoek gegaan naar mijn ideale schema's , terwijl ik eigenlijk alles al toegereikt had gekregen , maar eigenwijs dat ik ben heb ik dat een beetje overboord gegooid

mijn maatje , waar ik het trainen van heb geleerd , traint al jaren / kracht/fb - reptraining - supersetten , en ik heb gemerkt door deze training van reps dat ik hier weerop ga terugvallen , ik ben hier ook op dbb nog geen foto's tegengekomen van een lid , die zo droog en gespierd is als mijn maatje + hij is ook naturel zoals ik ( dat telt mee )

Keiharde training vriend.
Ik train tegenwoordig ook op herhalingen van 12-15 en 60sec rust tussen de sets. Voelt echt heerlijk!

ik ben gisteren , door een diep dal gegaan koekie - maar ik vanmorgen wakker geworden met een erge spierpijn , niet normaal , maar dat wist ik gisteren al

ik ben hier ook op dbb nog geen foto's tegengekomen van een lid , die zo droog en gespierd is als mijn maatje + hij is ook naturel zoals ik ( dat telt mee )

Daar wil ik weleens een foto van zien. Ik heb op dit board toch wel een aantal goede fysieken voorbij zien komen.

ik ben hier ook op dbb nog geen foto's tegengekomen van een lid , die zo droog en gespierd is als mijn maatje + hij is ook naturel zoals ik ( dat telt mee )

Wat een bullshit kerel.
Ik weet niet welke fotos jij bekijkt er zijn hier monsters op DBB.
Geen idee waar jij het over hebt? Er zijn talloze leden die pro zijn kerel.
Met een monsterfysiek en een BF van 4%. Ben je high van de spierpijn?:D

mijn maatje , waar ik het trainen van heb geleerd , traint al jaren / kracht/fb - reptraining - supersetten , en ik heb gemerkt door deze training van reps dat ik hier weerop ga terugvallen , ik ben hier ook op dbb nog geen foto's tegengekomen van een lid , die zo droog en gespierd is als mijn maatje + hij is ook naturel zoals ik ( dat telt mee )

Dit betwijfel ik heel erg. Heel erg gewaagde uitspraak trouwens.

Wat een bullshit kerel.
Ik weet niet welke fotos jij bekijkt er zijn hier monsters op DBB.
Geen idee waar jij het over hebt? Er zijn talloze leden die pro zijn kerel.
Met een monsterfysiek en een BF van 4%. Ben je high van de spierpijn?:D

Pro's ben ik eerlijk gezegd nog niet echt tegen gekomen op dit forum.
Maar een fysiek als jeppe of REUS is natuurlijk prachtig. Maar goed dat is dan ook niet naturel zoals GM's maatje.

Groteman bedoelt het niet verkeerd, misschien ietwat overdreven maar geen aanval waard..

Pro's ben ik eerlijk gezegd nog niet echt tegen gekomen op dit forum.
Maar een fysiek als jeppe of REUS is natuurlijk prachtig. Maar goed dat is dan ook niet naturel zoals GM's maatje.

Deze twee zijn wel naturel

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/98kg-1-79m-6-vet-the-road-to-ybf-nk-voor-g-114163/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/nieuwe-pic-kale-170618/

Groteman bedoelt het niet verkeerd, misschien ietwat overdreven maar geen aanval waard..

Dit is helemaal geen aanval man, doe niet zo emo

The Big Man means no harm folks!
Soms moet je iets een beetje aandikken om het wat beter over te laten komen... :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven