dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
vandaag - rug 12/10/8/8 - biceps 12/10/8
cardio
bbrows
db rows
pull ups
db curls
cable curls
buik
Succes maat en niet 100+ gaan db-rowen, want dan kom je in de problemen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag - rug 12/10/8/8 - biceps 12/10/8
cardio
bbrows
db rows
pull ups
db curls
cable curls
buik

- 1
- 1
- 2Sommige gasten zijn een beetje traag of willen het maar niet begrijpen en gaan dan ervaren sporters met hun beperkte kennis lastig vallen.beste sgt - ik ben zeer tevreden met mijn trainingen op dit ogenblik , dat in jouw ogen mijn krachtstats belabberd zijn , vind ik niet zo belangrijk
het gewicht is in zoverre niet belangrijk dat je er niks aan hebt als de uitvoering belabberd is
mijn doel : ook hier heb ik weleens wat over gezegd : ik ben heel tevreden nu , hoe ik train - wat ik train - ik heb zeker de lengte en het fysiek om groot te worden - dat is eigenlijk geen probleem voor mij , maar dat wil ik niet
95 kilo vind ik perfect , ik wil natuurlijk nog wel wat droger worden .
de feedback die jij mij geeft over andere trainingsvormen is goed bedoeld , maar daar doe ik vrij weinig mee , no offence , maar ook dat heb ik wel eens verteld , ik laat me al jaren controleren op techniek en trainingsvormen door mijn maatje ( ja daar is hij weer)
mijn maatje , waar ik het trainen van heb geleerd , traint al jaren / kracht/fb - reptraining - supersetten , en ik heb gemerkt door deze training van reps dat ik hier weerop ga terugvallen
dit was gewoon een opmerking in het verhaal tenaanzien van gisteren sgt , en soms vertellen we weleens wat meer in een log , nietwaar sgt
en idd in mijn logboek gaat het ook weleens over koffie en gebak - geen probleem want de boog kan niet altijd gespannen staan
pfff wat een verhaal weer
+1Waarom probeer jij deze n*ger vanalles op te dringen Sarge..?
Het is toch prima als hij "gewoon" lekker wilt trainen, en alles hier wilt bijhouden...
We hebben niet allemaal Mr.Olympia aspiraties weet je?!![]()
Niet vaak met jou eens, maar je haalt me de woorden uit de mond. Top post!Gelul, alsof jij zo hardcore bent met je kuur na een half jaar trainen.
En fl**ker toch op met dat rooskleurige gepraat. Wat een asskissing van jou de laatste tijd. Op je fl**ker gekregen van de mods?

Succes maat en niet 100+ gaan db-rowen, want dan kom je in de problemen.![]()
ga je cardio voor of na je krachttraining doen?
iig succes![]()
Sommige gasten zijn een beetje traag of willen het maar niet begrijpen en gaan dan ervaren sporters met hun beperkte kennis lastig vallen.
Respect dat je de moeite doet om het allemaal uit te leggen.
+1
Niet vaak met jou eens, maar je haalt me de woorden uit de mond. Top post!
@GS hoog volume is toch behoorlijk zwaar zo te zien, spierpijn zal wel heerlijk zijn![]()

Om even in te gaan op de discussie;
Ik volg het log van groteman al vanaf het begin en ik heb een aardig idee welke progressie hij heeft gemaakt over de tijd. Deze is goed, vooral op legs.
Uiteraard kan de progressie beter, maar bij iedereen kan hij beter.
Groteman is tot op heden erg constant met z'n trainingen, hij slaat zelden trainingen over en loopt zelden te b**chen. Andere logs worden soms weken niet bijgehouden door bitcherigheid, naar mijn weten is het log van groteman altijd "lopend" geweest met serieuze trainingen.
Wat ik erg jammer vindt van groteman is dat hij inderdaad niet de dringengde aspiraties heeft tot het kweken van een brute fysiek. Hij heeft niet de behoefte om een strak voedingsschema te hanteren. Hier is al meermalen een discussie over geweest.
Ik persoonlijk vind dit erg zonde, hij stopt zoveel dedication in zijn trainingen en kan daar zoveel meer uithalen als hij zijn voeding op orde heeft. Ik gun groteman een brute fysiek en vind het jammer als er handvaten worden gegeven maar deze niet aangepakt worden.
Aan de andere kant, iedereen heeft zijn eigen gedachten over bodybuilding, zijn eigen ideeën en zijn eigen doelen. Iedereen traint om zijn eigen redenen.En dat moet gerespecteerd worden.
)nou weet je alles sgt , en nu opzouten anders word deze n*ger boosoh nee ik ben eigenlijk altijd lief
?Niemand wil je boos zien grote niet zo slim om op je werk te gaan rellen....?
http://www.youtube.com/watch?v=7DFohu31vXQ
Trainze morgen

Sjaa, ik ken het fysiek niet van deze grotesuriman, maar zijn gewichten zien er goed uit!
Maar inderdaad Loo, je voeding bepaalt eigenlijk voor een veel groter gedeelte hoe je fysiek eruit ziet. (en ook hoe je er mentaal bij ''staat'')
Grote suriman je houdt je Log erg goed lopend en elke keer bekijk ik de training die je geleverd hebt weer met volle teugen![]()
Ik volg het log van groteman al vanaf het begin en ik heb een aardig idee welke progressie hij heeft gemaakt over de tijd. Deze is goed, vooral op legs.
Groteman is tot op heden erg constant met z'n trainingen, hij slaat zelden trainingen over en loopt zelden te b**chen. Andere logs worden soms weken niet bijgehouden door bitcherigheid, naar mijn weten is het log van groteman altijd "lopend" geweest met serieuze trainingen.
Wat ik erg jammer vindt van groteman is dat hij inderdaad niet de dringengde aspiraties heeft tot het kweken van een brute fysiek. Hij heeft niet de behoefte om een strak voedingsschema te hanteren. Hier is al meermalen een discussie over geweest.
Ik persoonlijk vind dit erg zonde, hij stopt zoveel dedication in zijn trainingen en kan daar zoveel meer uithalen als hij zijn voeding op orde heeft. Ik gun groteman een brute fysiek en vind het jammer als er handvaten worden gegeven maar deze niet aangepakt worden.
Aan de andere kant, iedereen heeft zijn eigen gedachten over bodybuilding, zijn eigen ideeën en zijn eigen doelen. Iedereen traint om zijn eigen redenen.
En dat moet gerespecteerd worden.
Supertraining maat. Liggende db-rows zijn zwaar.
De rest ook prima.
prachtig ja...was m bijna alweer vergeten
dit was idd een geweldige , we zijn niet allemaal zo hoor![]()
Aan de andere kant, iedereen heeft zijn eigen gedachten over bodybuilding, zijn eigen ideeën en zijn eigen doelen. Iedereen traint om zijn eigen redenen.
En dat moet gerespecteerd worden.
lekkere rows man
dat filmpje was ik idd ook alweer bijna vergeten, is lang geleden dat ik die op dumpert had gekeken
en GSM je moet gewoon doen waar je zin in hebt, en niks aantrekken dat sommige hier voor jewillen beslissen wat jedoet![]()
vandaag dag 4 , ik begin het nu goed te voelen die vier dagen achter elkaar trainen , maar het moet gewoon even
vandaag borst/schouders/triceps - elk 2 oef