XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ga je cardio voor of na je krachttraining doen?

iig succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
ik voel me net een spierpijnbom op het ogenblik , ik had vandaag nog steeds spierpijn van
afgelopen vrijdag - dat ik nu train en morgen weer , heeft met mijn werk te maken , normaal had ik rust moeten nemen - de benen-training goed verteert van gisteren

De Training

W3/T3/mrt/trekken/60 min - maat

Rug

BB Rows
12 * 60
10 * 70
8 * 80
7 * 85:o - 1

Incline db rows - vooroverliggend op schuine bank met in elke hand een db
12 * 24
10 * 26
8 * 28
8 * 30 yes that's the spirit boy

wide gripp pulldowns
12 * 70
10 * 75
8 * 80
7 * 85 :o - 1

DB shrugs
18 * 30
15 * 32

Biceps

Db Curls
12 * 16
10 * 18
6 * 19 :o - 2

Cable low pose curls - onderhandse gripp met in elke hand 1 cable
12 * 20
10 * 25
8 * 25 - t*ring dat was loeizwaar

Buik

decline crunces 2 sets
schuine crunches links en rechts 2 sets
rechte crunches 2 sets

saunaatje gepakt 10 min - lekker man

morgen nog 1 keer trainen borst/schouders/triceps en dan neem ik twee dagen rust

beste sgt - ik ben zeer tevreden met mijn trainingen op dit ogenblik , dat in jouw ogen mijn krachtstats belabberd zijn , vind ik niet zo belangrijk

het gewicht is in zoverre niet belangrijk dat je er niks aan hebt als de uitvoering belabberd is

mijn doel : ook hier heb ik weleens wat over gezegd : ik ben heel tevreden nu , hoe ik train - wat ik train - ik heb zeker de lengte en het fysiek om groot te worden - dat is eigenlijk geen probleem voor mij , maar dat wil ik niet

95 kilo vind ik perfect , ik wil natuurlijk nog wel wat droger worden .

de feedback die jij mij geeft over andere trainingsvormen is goed bedoeld , maar daar doe ik vrij weinig mee , no offence , maar ook dat heb ik wel eens verteld , ik laat me al jaren controleren op techniek en trainingsvormen door mijn maatje ( ja daar is hij weer :D )

mijn maatje , waar ik het trainen van heb geleerd , traint al jaren / kracht/fb - reptraining - supersetten , en ik heb gemerkt door deze training van reps dat ik hier weerop ga terugvallen

dit was gewoon een opmerking in het verhaal tenaanzien van gisteren sgt , en soms vertellen we weleens wat meer in een log , nietwaar sgt;)

en idd in mijn logboek gaat het ook weleens over koffie en gebak - geen probleem want de boog kan niet altijd gespannen staan

pfff wat een verhaal weer
Sommige gasten zijn een beetje traag of willen het maar niet begrijpen en gaan dan ervaren sporters met hun beperkte kennis lastig vallen.

Respect dat je de moeite doet om het allemaal uit te leggen.
Waarom probeer jij deze n*ger vanalles op te dringen Sarge..?
Het is toch prima als hij "gewoon" lekker wilt trainen, en alles hier wilt bijhouden...
We hebben niet allemaal Mr.Olympia aspiraties weet je?! ;)
+1
Gelul, alsof jij zo hardcore bent met je kuur na een half jaar trainen.

En fl**ker toch op met dat rooskleurige gepraat. Wat een asskissing van jou de laatste tijd. Op je fl**ker gekregen van de mods?
Niet vaak met jou eens, maar je haalt me de woorden uit de mond. Top post!

@GS hoog volume is toch behoorlijk zwaar zo te zien, spierpijn zal wel heerlijk zijn :D

• #1.525
Succes maat en niet 100+ gaan db-rowen, want dan kom je in de problemen.;):D

ik heb ooit eens met 50 kilo gerowd - 2 reps , sloeg nergens op

ga je cardio voor of na je krachttraining doen?

iig succes ;)

in principe ervoor - het is beter erna , maar daar ben ik te lui voor

ik het vandaag ook niet gedaan , voelde mijn benen nog van gisteren

Sommige gasten zijn een beetje traag of willen het maar niet begrijpen en gaan dan ervaren sporters met hun beperkte kennis lastig vallen.

Respect dat je de moeite doet om het allemaal uit te leggen.

+1

Niet vaak met jou eens, maar je haalt me de woorden uit de mond. Top post!

@GS hoog volume is toch behoorlijk zwaar zo te zien, spierpijn zal wel heerlijk zijn :D

de reps are killing me mc , and i love it:D

Om even in te gaan op de discussie;

Ik volg het log van groteman al vanaf het begin en ik heb een aardig idee welke progressie hij heeft gemaakt over de tijd. Deze is goed, vooral op legs.
Uiteraard kan de progressie beter, maar bij iedereen kan hij beter.
Groteman is tot op heden erg constant met z'n trainingen, hij slaat zelden trainingen over en loopt zelden te b**chen. Andere logs worden soms weken niet bijgehouden door bitcherigheid, naar mijn weten is het log van groteman altijd "lopend" geweest met serieuze trainingen.
Wat ik erg jammer vindt van groteman is dat hij inderdaad niet de dringengde aspiraties heeft tot het kweken van een brute fysiek. Hij heeft niet de behoefte om een strak voedingsschema te hanteren. Hier is al meermalen een discussie over geweest.
Ik persoonlijk vind dit erg zonde, hij stopt zoveel dedication in zijn trainingen en kan daar zoveel meer uithalen als hij zijn voeding op orde heeft. Ik gun groteman een brute fysiek en vind het jammer als er handvaten worden gegeven maar deze niet aangepakt worden.
Aan de andere kant, iedereen heeft zijn eigen gedachten over bodybuilding, zijn eigen ideeën en zijn eigen doelen. Iedereen traint om zijn eigen redenen.
En dat moet gerespecteerd worden.

Ik volg het log van groteman al vanaf het begin en ik heb een aardig idee welke progressie hij heeft gemaakt over de tijd. Deze is goed, vooral op legs.
Groteman is tot op heden erg constant met z'n trainingen, hij slaat zelden trainingen over en loopt zelden te b**chen. Andere logs worden soms weken niet bijgehouden door bitcherigheid, naar mijn weten is het log van groteman altijd "lopend" geweest met serieuze trainingen.
Wat ik erg jammer vindt van groteman is dat hij inderdaad niet de dringengde aspiraties heeft tot het kweken van een brute fysiek. Hij heeft niet de behoefte om een strak voedingsschema te hanteren. Hier is al meermalen een discussie over geweest.
Ik persoonlijk vind dit erg zonde, hij stopt zoveel dedication in zijn trainingen en kan daar zoveel meer uithalen als hij zijn voeding op orde heeft. Ik gun groteman een brute fysiek en vind het jammer als er handvaten worden gegeven maar deze niet aangepakt worden.
Aan de andere kant, iedereen heeft zijn eigen gedachten over bodybuilding, zijn eigen ideeën en zijn eigen doelen. Iedereen traint om zijn eigen redenen.En dat moet gerespecteerd worden.

+1 Loo. Mooi verwoord weer.

Laatst bewerkt:
Sjaa, ik ken het fysiek niet van deze grotesuriman, maar zijn gewichten zien er goed uit!
Maar inderdaad Loo, je voeding bepaalt eigenlijk voor een veel groter gedeelte hoe je fysiek eruit ziet. (en ook hoe je er mentaal bij ''staat'' :D)

Grote suriman je houdt je Log erg goed lopend en elke keer bekijk ik de training die je geleverd hebt weer met volle teugen :thumbs:

Supertraining maat. Liggende db-rows zijn zwaar.:D
De rest ook prima.

• #1.532
Sjaa, ik ken het fysiek niet van deze grotesuriman, maar zijn gewichten zien er goed uit!
Maar inderdaad Loo, je voeding bepaalt eigenlijk voor een veel groter gedeelte hoe je fysiek eruit ziet. (en ook hoe je er mentaal bij ''staat'' :D)

Grote suriman je houdt je Log erg goed lopend en elke keer bekijk ik de training die je geleverd hebt weer met volle teugen :thumbs:

dank je koekie , mentaal is er niks mis met mij hoor , ik heb alles goed op een rijtje

voedingsprobleem , heb ik al meerdere malen uitgelegd , zit zowiezo een verbetering maar het zal nooit top worden , wil niet zeggen dat ik slecht eet of vet , verre van dat , maar gewoon niet genoeg

Aan de andere kant, iedereen heeft zijn eigen gedachten over bodybuilding, zijn eigen ideeën en zijn eigen doelen. Iedereen traint om zijn eigen redenen.

thanks mattie , eten is beter geworden , maar zal nooit top worden , voor de rest , ik gewoon geen zin om met 100 of meer rond te lopen - fysiek zit ik goed in elkaar , maar het kan altijd beter

Supertraining maat. Liggende db-rows zijn zwaar.:D
De rest ook prima.

thans mattie

prachtig ja...was m bijna alweer vergeten :D

dit was idd een geweldige , we zijn niet allemaal zo hoor:D

+1 Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet.

• #1.534
thanks strongman

lekkere rows man :D

dat filmpje was ik idd ook alweer bijna vergeten, is lang geleden dat ik die op dumpert had gekeken :P

en GSM je moet gewoon doen waar je zin in hebt, en niks aantrekken dat sommige hier voor jewillen beslissen wat jedoet ;)

• #1.536
lekkere rows man :D

dat filmpje was ik idd ook alweer bijna vergeten, is lang geleden dat ik die op dumpert had gekeken :P

en GSM je moet gewoon doen waar je zin in hebt, en niks aantrekken dat sommige hier voor jewillen beslissen wat jedoet ;)

thanks kogelstoter

mooi filmpje was dat idd

• #1.537
vandaag dag 4 , ik begin het nu goed te voelen die vier dagen achter elkaar trainen , maar het moet gewoon even

vandaag borst/schouders/triceps - elk 2 oef

• #1.539
gaat lukken rob , het is gelukt

+1 Sterkte Treintjesman! Warom nu 4 dagen ook weer? Hoelang niet trainen hierna?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven