XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
zo'n gewaagde uitspraak vind ik het eigenlijk niet - ik weet waar ik het over heb - ik heb wel eens pics gezien van kuki heet hij dacht ik - die gozert is droog - goed fysiek , maar naturel dat betwijfel ik - natuurlijk zijn hier hele grote gasten met monsterfysieken , maar dat bedoel ik niet - mijn maatje is 85 kilo - kurkdroog en hard afgetraind + het belangrijkste naturel , en die zie ik bijna niet - maar goed ik bekijk eigenlijk ook weinig pics van mensen

zo'n gewaagde uitspraak vind ik het eigenlijk niet - ik weet waar ik het over heb - ik heb wel eens pics gezien van kuki heet hij dacht ik - die gozert is droog - goed fysiek , maar naturel dat betwijfel ik - natuurlijk zijn hier hele grote gasten met monsterfysieken , maar dat bedoel ik niet - mijn maatje is 85 kilo - kurkdroog en hard afgetraind + het belangrijkste naturel , en die zie ik bijna niet - maar goed ik bekijk eigenlijk ook weinig pics van mensen

Kuki is niet naturel volgens mij klopt idd.
Is absoluut geen aanval. Check maar eens de foto`s van mensen in andere secties grote en je zal verbaasd zijn ook naturels!
Maar het ging over jou eigenlijk geen idee waarom we over je trainingsmaat aan het discussieren zijn:D

• #1.503
ik geeft gewoon antwoord op de reactie's meer niet

• #1.504
vandaag stond benen op het programma - ego een beetje weggestopt en weer voor de reps gegaan

De Training

W3/T2/mrt/70 min/ benen

cardio
crossfietsapp 10 min

Benen

full squats wide stance

warming - up
15 * 40 high reps
5 * 60

12 * 70
10 * 80
8 * 90
7 * 100:o jammer , maar een goed gevoel

Legpress

12 * 100
10 * 110
8 * 130
8 * 130

Legcurls
12 * 40
10 * 50
8 * 60

Deadlifts

12 * 100
10 * 110
8 * 120
7 * 135 :o jammer

Legextenions

12 * 50
10 * 60
8 * 70

tevredenheid overheerst vooral na gisteren

ik geeft gewoon antwoord op de reactie's meer niet

Ik ook alleen krijg geen duidelijk antwoord;

Groteman je traint al jaren je krachtstatus is belabberd je wil niet groter worden. Geeft geen duidelijk antwoord als ik feedback of suggesties doe over een andere trainingsmethodiek. Je begint over de geweldige status van je trainingsmaat. Dit is jouw log en met jouw trainingen en jouw doelen. We hebben het er al eerder over gehad maar wat zijn je doelen precies? Waarom heb je een logboek zonder doelen? Feedback over je trainingsmethodiek vind je overbodig om je maat al zoveel van trainen afweet.
Imo doelloos en wellicht voor de gezellige chatijd?

Persoonlijk denk je dat je enorme stappen kan gaan maken als je doelen gaat maken en concretiseren wat je wilt bereiken met je trainingen ipv steeds een ander methodiek te proberen. Wat wil je een lager BF% ? Meer massa?Wat is precies de bedoeling? Opschrijven dat je met iemand traint die er beter uitziet dan de meeste gasten op DBB en meer weet is niet voldoende en overbodig. Het gaat om jou met jouw lichaam en jouw doelen!

Kern van deze boodschap is constructief en opbouwend bedoelt ik hoop echt dat je er iets mee gaat doen. Zodat je linksom of rechtsom gewoon eens doelen voor jezelf gaat maken en realiseren.
In plaats van alleen leuke schema`tjes in elkaar knutselen.

Zullen we beginnen met 1 doel tot de zomer? Lager BF of meer massa etc etc.? Het doel moet wel uitdagend zijn en tegelijkertijd realiseerbaar.

Laatst bewerkt:
  • #1.506
Ik ook alleen krijg geen duidelijk antwoord;

Groteman je traint al jaren je krachtstatus is belabberd je wil niet groter worden. Geeft geen duidelijk antwoord als ik feedback of suggesties doe over een andere trainingsmethodiek. Je begint over de geweldige status van je trainingsmaat. Dit is jouw log en met jouw trainingen en jouw doelen. We hebben het er al eerder over gehad maar wat zijn je doelen precies? Waarom heb je logboek zonder doelen? Imo doelloos en wellicht voor de gezellige chatijd?

Persoonlijk denk je dat je enorme stappen kan gaan maken als je doelen gaat maken en concretiseren wat je wilt bereiken met je trainingen ipv steeds een ander methodiek te proberen. Wat wil je een lager BF% ? Meer massa?Wat is precies de bedoeling? Opschrijven dat je met iemand traint die er beter uitziet dan de meeste gasten op DBB en meer weet is niet voldoende en overbodig. Het gaat om jou met jouw lichaam en jouw doelen!

Kern van deze boodschap is constructief en opbouwend bedoelt ik hoop echt dat je er iets mee gaat doen. Zodat je links om of rechtsom gewoon eens doelen voor jezelf gaat maken en realiseren.
Zullen we beginnen met 1 doel tot de zomer? Lager BF of meer massa etc etc.? Het doel moet wel uitdagend zijn en tegerlijkertijd realiseerbaar.

beste sgt - ik ben zeer tevreden met mijn trainingen op dit ogenblik , dat in jouw ogen mijn krachtstats belabberd zijn , vind ik niet zo belangrijk

het gewicht is in zoverre niet belangrijk dat je er niks aan hebt als de uitvoering belabberd is

mijn doel : ook hier heb ik weleens wat over gezegd : ik ben heel tevreden nu , hoe ik train - wat ik train - ik heb zeker de lengte en het fysiek om groot te worden - dat is eigenlijk geen probleem voor mij , maar dat wil ik niet

95 kilo vind ik perfect , ik wil natuurlijk nog wel wat droger worden .

de feedback die jij mij geeft over andere trainingsvormen is goed bedoeld , maar daar doe ik vrij weinig mee , no offence , maar ook dat heb ik wel eens verteld , ik laat me al jaren controleren op techniek en trainingsvormen door mijn maatje ( ja daar is hij weer :D )

mijn maatje , waar ik het trainen van heb geleerd , traint al jaren / kracht/fb - reptraining - supersetten , en ik heb gemerkt door deze training van reps dat ik hier weerop ga terugvallen

dit was gewoon een opmerking in het verhaal tenaanzien van gisteren sgt , en soms vertellen we weleens wat meer in een log , nietwaar sgt;)

en idd in mijn logboek gaat het ook weleens over koffie en gebak - geen probleem want de boog kan niet altijd gespannen staan

pfff wat een verhaal weer

ik laat me al jaren controleren op techniek en trainingsvormen door mijn maatje ( ja daar is hij weer :D )
mijn maatje , waar ik het trainen van heb geleerd , traint al jaren / kracht/fb - reptraining - supersetten , en ik heb gemerkt door deze training van reps dat ik hier weerop ga terugvallen

Je weet alles van trainen. Je hebt een monster en tegelijkertijd een professor op het gebied van BB-en. Dus je traint om niet groter te worden? Maar op onderhoud en een lager BF %?Is niet te zien aan je trainingen dmv heftige progressieschema`s.:D

Anyway je weet waar je mee bezig bent volgens jezelf. 3 weken geleden wist je niet eens het verschil tussen een wheyshake en een weight gainer. Waarom heb je dat niet aan je maat gevraagd? Daar hebben wij met zijn allen ontzettend veel energie ingestoken om jou shakes te laten drinken.
Ik vind dat jij niet aan bodybuilding doet eerlijk gezegd maar aan fitness. Hoe dan ook je voelt je er lekker bij en dat is het belangrijkste...........

• #1.508
Je weet alles van trainen. Je hebt een monster en tegelijkertijd een professor op het gebied van BB-en. Dus je traint om niet groter te worden? Maar op onderhoud en een lager BF %?
Is niet te zien aan je trainingen dmv heftige progressieschema`s.

Anyway je weet waar je bezig bent alleen een punt begrijp ik totaal niet;
waarom hou je een logboek bij? Je weet alles qua techniek/schema`s etc etc. je hebt de beste coach.....

weet je sgt , hij weet idd veel , ik heb gewoon geluk gehad dat ik hem ben tegengekomen

groter worden voor geen issue , 95 kilo en droger worden zou mooi zijn , maar dan moet je idd anders gaan trainen , dat is lastig

dus kracht ( het 5 * 5 verhaal is ideaal voor mij ) daarna reps + daarna supersetten - dit is toch constant waar ik op terug val - dat is mijn rode draad

een logboek bijhouden heb ik altijd al gedaan , alleen doe ik nu hier op dbb -

het coachen is niet meer , het is nu soms effe samen trainen en effe wat puntjes op de i zetten - zo controleer ik mijzelf altijd

als ik geen logboek hier had geopend , hadden wij deze conversatie nooit kunnen houden sgt - dat is toch mooi

wij grote n*gers staan overal voor open jongen , wij hebben geen geheimen - oke een paar dan:D

Je weet alles van trainen. Je hebt een monster en tegelijkertijd een professor op het gebied van BB-en. Dus je traint om niet groter te worden? Maar op onderhoud en een lager BF %?Is niet te zien aan je trainingen dmv heftige progressieschema`s.:D

Anyway je weet waar je mee bezig bent volgens jezelf. 3 weken geleden wist je niet eens het verschil tussen een wheyshake en een weight gainer. Waarom heb je dat niet aan je maat gevraagd? Daar hebben wij met zijn allen ontzettend veel energie ingestoken om jou shakes te laten drinken.
Ik vind dat jij niet aan bodybuilding doet eerlijk gezegd maar aan fitness. Hoe dan ook je voelt je er lekker bij en dat is het belangrijkste...........
Waarom probeer jij deze n*ger vanalles op te dringen Sarge..?
Het is toch prima als hij "gewoon" lekker wilt trainen, en alles hier wilt bijhouden...
We hebben niet allemaal Mr.Olympia aspiraties weet je?! ;)

weet je sgt , hij weet idd veel , ik heb gewoon geluk gehad dat ik hem ben tegengekomen

groter worden voor geen issue , 95 kilo en droger worden zou mooi zijn , maar dan moet je idd anders gaan trainen , dat is lastig

dus kracht ( het 5 * 5 verhaal is ideaal voor mij ) daarna reps + daarna supersetten - dit is toch constant waar ik op terug val - dat is mijn rode draad

een logboek bijhouden heb ik altijd al gedaan , alleen doe ik nu hier op dbb -

het coachen is niet meer , het is nu soms effe samen trainen en effe wat puntjes op de i zetten - zo controleer ik mijzelf altijd

als ik geen logboek hier had geopend , hadden wij deze conversatie nooit kunnen houden sgt - dat is toch mooi

wij grote n*gers staan overal voor open jongen , wij hebben geen geheimen - oke een paar dan:D

na een paar weken bajes wel ja :roflol:

:jk:

zijn die DL's regulars?

groter worden voor geen issue , 95 kilo en droger worden zou mooi zijn , maar dan moet je idd anders gaan trainen , dat is lastig dus het coachen is niet meer , het is nu soms effe samen trainen en effe wat puntjes op de i zetten - zo controleer ik mijzelf altijd als ik geen logboek hier had geopend , hadden wij deze conversatie nooit kunnen houden sgt - dat is toch mooi wij grote n*gers staan overal voor open jongen , wij hebben geen geheimen - oke een paar dan

Weet je je wel wat je schrijft suriman? Je bent toch niet high van spierpijn?

1) Je wil niet groter worden (maar je traint wel op die manier met totaal verkeerde voeding)

2) Je wilt droger worden maar dan moet je anders gaan trainen en dat wil je niet.:)?????

Anyway s6 in ieder geval met ik weet eigenlijk niet precies wat

• #1.513

Waarom probeer jij deze n*ger vanalles op te dringen Sarge..?
Het is toch prima als hij "gewoon" lekker wilt trainen, en alles hier wilt bijhouden...
We hebben niet allemaal Mr.Olympia aspiraties weet je?! ;)

ach hij mag van alles vragen binnen bepaalde perken natuurlijk

na een paar weken bajes wel ja :roflol:

:jk:

zijn die DL's regulars?

het zijn normale deadlifts rooke

Weet je je wel wat je schrijft suriman? Je bent toch niet high van spierpijn?

1) Je wil niet groter worden (maar je traint wel op die manier met totaal verkeerde voeding):D
2) Je wilt droger worden maar dan moet je anders gaan trainen en dat wil je niet.

Anyway s6 in ieder geval met ik weet eigenlijk niet precies wat:D

ik heb idd wel heel veel spierpijn sgt

het is allemaal niet zo moeilijk hoor - ik wil iets droger worden dat klopt maar daar specifiek voor trainen heb ik idd geen zin - te weinig variatie

ik vind gewoon zo lekker joh om ook zwaar te squatten/deadliften/benchen - noem maar want vergis je niet , ik ben een enorme liefhebber

ik hou van hard trainen

in 1 ding moet ik je gelijk geven , ik ben jaloers op je eetpatroon , heb ik veel respect , maar het word al beter , al zal het nooit zo goed worden als sommige dat doen hier ( ik heb hier ook niet zoveel verstand van ) ik gebruik pas een jaar whey ) creatine wat langer

nou weet je alles sgt , en nu opzouten anders word deze n*ger boos :D oh nee ik ben eigenlijk altijd lief

Misschien moet ik idd mijn verwachtingen van dit forum af en toe bijstellen.
Ik ging ervan uit dat dit het BB-forum waar iedereen voor hardcore progressie gaat.
Merk steeds meer dat er ook veel recreatiever sporters bijzitten die het gewoon ontzettend leuk en gezellig vinden om een logje bij te houden. Alle respect voor had alleen een ander beeld hierover.

Goed om te zien dat je al goede aanpassingen hebt gedaan met supplementen en voeding. Heeft al het gezeur toch nog een beetje zin gehad misschien? Dacht dat je een nieuwe shake mee naar je werk ging meenemen een weight gainer op ons advies als maaltijdvervanger? Of heb je toch gekozen voor whey-shake als maaltijdvervanger? :)

Een boze suri van 95 kg ? Liever niet heb je ook zo`n rimboemes thuis? :)

Goed weekend,

Laatst bewerkt:
  • #1.515
Ik ging ervan uit dat dit het BB-forum waar iedereen voor hardcore progressie gaat.
Merk steeds meer dat er ook veel recreatiever sporters bijzitten die het gewoon ontzettend leuk en gezellig vinden om een logje bij te houden. Alle respect voor had alleen een ander beeld hierover.

ik zie mezelf nou ook weer niet als een recreative sporter sgt - vergis je niet in mijn trainingen hoor ;)

wat is hardcore , er helemaal 100 % voor gaan , tja dan ben je bijna een pro , en dat is niet mogelijk , er moet ook nog gewerkt worden , daarnaast beleef ik mijn sport heel fanatiek , en dat ik daarnaast het ook nog leuk vind om met mensen over trainingen te praten ( zoals nu met jou sgt daar ben ik idd niet de enige in )

maar wil je alleen serieus lullen met mij , tja dan je hier verkeerd , want deze n*ger wil ook nog een beetje lachen jongen:D

Goed om te zien dat je al goede aanpassingen hebt gedaan met supplementen en voeding. Heeft al het gezeur toch nog een beetje zin gehad misschien?

ik vind sgt dat je netjes hebt verwoord , dat is weleens anders gegaan , en dit zijn hele normale discussies , waar je het ook niet met elkaar eens hoeft te zijn toch

Goed weekend,
jij ook sgt weekend? , morgen rug trainen

Ja, dat is idd een flinke conversatie met 2 meningen. Complimenten voor de wijze waarop dit beschreven is. 2 eigen meningen en het is best netjes gebleven.:D

• #1.517

Goed om te zien dat je al goede aanpassingen hebt gedaan met supplementen en voeding. Heeft al het gezeur toch nog een beetje zin gehad misschien? Dacht dat je een nieuwe shake mee naar je werk ging meenemen een weight gainer op ons advies als maaltijdvervanger? Of heb je toch gekozen voor whey-shake als maaltijdvervanger? :)

Goed weekend,

Ja, dat is idd een flinke conversatie met 2 meningen. Complimenten voor de wijze waarop dit beschreven is. 2 eigen meningen en het is best netjes gebleven.:D

sgt kan het wel - het lag natuurlijk ook aan zijn gesprekspartner:D

Goed weekend,

Gelul, alsof jij zo hardcore bent met je kuur na een half jaar trainen.

En fl**ker toch op met dat rooskleurige gepraat. Wat een asskissing van jou de laatste tijd. Op je fl**ker gekregen van de mods?

goed verhaal :coffee:

• #1.520
vandaag - rug 12/10/8/8 - biceps 12/10/8

cardio
bbrows
db rows
pull ups
db curls
cable curls
buik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven