Misschien moet ik idd mijn verwachtingen van dit forum af en toe bijstellen.
Ik ging ervan uit dat dit het BB-forum waar iedereen voor hardcore progressie gaat.
Merk steeds meer dat er ook veel recreatiever sporters bijzitten die het gewoon ontzettend leuk en gezellig vinden om een logje bij te houden. Alle respect voor had alleen een ander beeld hierover.
ik zie mezelf nou ook weer niet als een recreative sporter sgt - vergis je niet in mijn trainingen hoor
wat is hardcore , er helemaal 100 % voor gaan , tja dan ben je bijna een pro , en dat is niet mogelijk , er moet ook nog gewerkt worden , daarnaast beleef ik mijn sport heel fanatiek , en dat ik daarnaast het ook nog leuk vind om met mensen over trainingen te praten ( zoals nu met jou sgt daar ben ik idd niet de enige in )
maar wil je alleen serieus lullen met mij , tja dan je hier verkeerd , want deze n*ger wil ook nog een beetje lachen jongen
Goed om te zien dat je al goede aanpassingen hebt gedaan met supplementen en voeding. Heeft al het gezeur toch nog een beetje zin gehad misschien?
ik vind sgt dat je netjes hebt verwoord , dat is weleens anders gegaan , en dit zijn hele normale discussies , waar je het ook niet met elkaar eens hoeft te zijn toch
Een boze suri van 95 kg ? Liever niet heb je ook zo`n rimboemes thuis?
Goed weekend,