AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
+1 Sterkte Treintjesman! Warom nu 4 dagen ook weer? Hoelang niet trainen hierna?

week 3 bestaat uit 5 dagen trainen spank , die verdeel ik leiver wat beter over de week , maar in verband met het werk kon ik beter nu 4 dagen achter elkaar trainen en dan twee dagen rust nemen - dat kwam beter uit zo

lekkere training van gisteren! zal vast een lekkere pomp zijn geweest:)

• #1.543
+1 Sterkte Treintjesman! Warom nu 4 dagen ook weer? Hoelang niet trainen hierna?

lekkere training van gisteren! zal vast een lekkere pomp zijn geweest:)

voelde idd goed aan seagal - thanks man

Vandaag de 4e dag , in schema 3 - vier dagen achterelkaar valt toch niet mee , ik neem nu twee dagen rust - wel een heerlijk training alles bijna gehaald , wat ik wilde halen - wat aangepast in de voeding , voortaan na de training whey met water , voorheen met melk - vanavond vis met bonen gegeten

De Training

W3/T4/Duwen/mrt/55 min - maat

Borst

Benchpress
15 * 50
12 * 60
10 * 70
10 * 80 - laatste rep een zware spot

Flyes
15 * 16
12 * 18
10 * 20
9 * 20 :o - 1

Schouders - ben nu lichter begonnen , want de vorige keer ging ik hierop kapot

Shoulder db press
15 * 16
12 * 17
10 * 18
10 * 18 - yep yep yep

Db side raises - handen naast het lichaam , armen licht gebogen
15 * 8
12 * 9
10 * 10

Lying ez triceps extenions
15 * 25
12 * 30
10 * 35

Reverse gripp push downs
15 * 20
10 * 20

Als superset met de

push downs
10 * 20
8 * 20 - triceps stonden in de fik hierna

lekkere training , maar ook wel lekker is twee dagen rust .

Sterke bench GM! En lekker blijven doen waar jij je goed bij voelt.

voelde idd goed aan seagal - thanks man

Vandaag de 4e dag , in schema 3 - vier dagen achterelkaar valt toch niet mee , ik neem nu twee dagen rust - wel een heerlijk training alles bijna gehaald , wat ik wilde halen - wat aangepast in de voeding , voortaan na de training whey met water , voorheen met melk - vanavond vis met bonen gegeten

De Training

W3/T4/Duwen/mrt/55 min - maat

Borst

Benchpress
15 * 50
12 * 60
10 * 70
10 * 80 - laatste rep een zware spot

Flyes
15 * 16
12 * 18
10 * 20
9 * 20 :o - 1

Schouders - ben nu lichter begonnen , want de vorige keer ging ik hierop kapot

Shoulder db press
15 * 16
12 * 17
10 * 18
10 * 18 - yep yep yep

Db side raises - handen naast het lichaam , armen licht gebogen
15 * 8
12 * 9
10 * 10

Lying ez triceps extenions
15 * 25
12 * 30
10 * 35

Reverse gripp push downs
15 * 20
10 * 20

Als superset met de

push downs
10 * 20
8 * 20 - triceps stonden in de fik hierna

lekkere training , maar ook wel lekker is twee dagen rust .

Sterke bench GM! En lekker blijven doen waar jij je goed bij voelt.

+1 Lekker maat. die side raises lekker opgepakt.:D

• #1.548
Is mij ook gelukt, nu droom ik er alleen nog van :(
komt goed...

:) Nette training!

dank u weledele dame - ik vind het gewicht wat ik hier pak altijd vrij laag , maar ik kan niet zwaarder , ik zie wel eens gewichten bij deze oef voorbij komen , en dan ben ik echt confused???

hoe gaan de trainingen bij jou

dank u weledele dame - ik vind het gewicht wat ik hier pak altijd vrij laag , maar ik kan niet zwaarder , ik zie wel eens gewichten bij deze oef voorbij komen , en dan ben ik echt confused???

hoe gaan de trainingen bij jou

Ik ben persoonlijk van mening dat je side raises helemaal niet met veel gewicht hoeft te doen als je je beweging maar langzaam, liefst in tellen en correct uitvoert.
Wanneer er zware gewichten worden gebruikt zie ik toch in de meeste gevallen mensen gooien.
Op zich is het natuurlijk niet verkeerd om af en toe zwaarder te pakken om je schouders even te laten wennen aan zwaarder gewicht maar het is en blijft natuurlijk een kleine spiergroep tov bijv. borst en rug.
Door dit af en toe te doen kan je ze eventueel trainen om iets zwaarder te gaan.

Zelf ben ik stom door wedstrijdjes schoudertraining te hebben gedaan(met mannen ook nog, wel ecto's:D), nu zit ik helaas nog steeds met de gebakken peren.
Ik weet dus zelf wel hoe het moet maar ik heb het niet in de praktijk gebracht, slim hè:rolleyes:
Zit dus nog steeds met een peesontsteking icm verkalking.
Train nog steeds UB met 1kg:rolleyes:, dat wil ik niemand wensen die van kt houdt...

Daarom denk ik ook dat wanneer je vindt dat je niet genoeg groeit met schouders je beter geduld kunt hebben en bijv. in 4 tellen trainen.
4 heen, 4 vast en 4 tellen terug, dan weet je ook niet wat je overkomt.
Je schouders straan echt in de fik!!!

Je stelt niet teleur, al zie ik wel een schaam smilie (nergens voor nodig).
Wel zou ik eens willen weten hoe jij het zou doen als je een schema wat langer aanhoudt. Probeer eens 8 weken.

• #1.551
Ik ben persoonlijk van mening dat je side raises helemaal niet met veel gewicht hoeft te doen als je je beweging maar langzaam, liefst in tellen en correct uitvoert.
Wanneer er zware gewichten worden gebruikt zie ik toch in de meeste gevallen mensen gooien.
Op zich is het natuurlijk niet verkeerd om af en toe zwaarder te pakken om je schouders even te laten wennen aan zwaarder gewicht maar het is en blijft natuurlijk een kleine spiergroep tov bijv. borst en rug.
Door dit af en toe te doen kan je ze eventueel trainen om iets zwaarder te gaan.

Zelf ben ik stom door wedstrijdjes schoudertraining te hebben gedaan(met mannen ook nog, wel ecto's:D), nu zit ik helaas nog steeds met de gebakken peren.
Ik weet dus zelf wel hoe het moet maar ik heb het niet in de praktijk gebracht, slim hè:rolleyes:
Zit dus nog steeds met een peesontsteking icm verkalking.
Train nog steeds UB met 1kg:rolleyes:, dat wil ik niemand wensen die van kt houdt...

Daarom denk ik ook dat wanneer je vindt dat je niet genoeg groeit met schouders je beter geduld kunt hebben en bijv. in 4 tellen trainen.
4 heen, 4 vast en 4 tellen terug, dan weet je ook niet wat je overkomt.
Je schouders straan echt in de fik!!!

jij bent een meisje naar mijn hart , persoonlijk ben ik ook niet zo uit op groei , ik vind 95 groot zat

met het gooien van de db's mis je ook denk ik een belangrijk punt van de beweging

Je stelt niet teleur, al zie ik wel een schaam smilie (nergens voor nodig).
Wel zou ik eens willen weten hoe jij het zou doen als je een schema wat langer aanhoudt. Probeer eens 8 weken.

mc ik ben helemaal om , ik heb de afgelopen tijd van alles is uit geprobeerd maar ik ben er achter gekomen dat het schema van mijn maatje het beste werkt voor mij dan - krachtfb/reps/supersetten - om de maand wisselen , je lichaam niet laten wennen , ik heb nu weer gemerkt met deze rep-trainingen

ik heb zo'n spierpijn gehad van de week dat wil je niet weten , geen garantie voor groei , dat weet ik , maar dit heb ik echt gemist

Lekker he, zo'n push-training. Schema komt redelijk overheen met dat van mij (gewichten daarentegen weer niet :o) alleen pak ik 3 sets van 12 reps. En inderdaad, side-raises zijn een b*ch :D

Laatst bewerkt:
  • #1.555
jij begrijpt het keares - thanks mate

En dat op 55min ? Damn, ga je hard toch

Nette bench veel reps man, fly's zijn ook niet mis!

Grote man, je gaat lekker :wl:

keep on goin'

• #1.559
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven