XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
3XL kunnen we zeker niet omheen hij is een HUGE mofo beest.

Haha wat onze grote surinamer er niet bij vertelt is dat 3xl zei dat je wel aan je kcal en eiwitten moet komen om te groeien. Iets wat ik betwijfel of dat bij groteman wel altijd gebeurd, maar goed, discussie is te vaak gevoerd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
lekker kerel ... laat de mouwtjes van je shirtjes maar knallen !

yep yep yep

3XL kunnen we zeker niet omheen hij is een HUGE mofo beest.

idd sgt

Haha wat onze grote surinamer er niet bij vertelt is dat 3xl zei dat je wel aan je kcal en eiwitten moet komen om te groeien. Iets wat ik betwijfel of dat bij groteman wel altijd gebeurd, maar goed, discussie is te vaak gevoerd.

:D you got me B , niet doorvertellen he - dit houden we onder ons;)

Heerlijk die antagonistische supersets. Je armen zullen goed strak hebben gestaan.

pfff.... dat blijft maar doorknallen hier :D

• #1.665
Heerlijk die antagonistische supersets. Je armen zullen goed strak hebben gestaan.

goed gevoel gisteren zeker - vooral de reverse gripp push downs begin ik meer op waarde te schatten + na de onderarmoef zitten je armen goed vol

vandaag heb ik rust - morgen ga ik eens benen/schouders proberen - meestal pak ik benen alleen als ik superset , maar ik wil dat een anders doen

ik pak de squat/legextensions/deadlift/legcurls of de stiff ( gaat hier om mijn gevoel )

en voor de schouders pak ik shoulders db press/upright rows/db side raises/bent over lat raises

dat is de planning

• #1.666
it's time for light weights

Als je nou ook vaak genoeg yeahh buddy in je gym roept komt het helemaal goed!

vooral als je even problemen hebt met je 50kg squats...ff die kreet en je kan weer door

• #1.670
Als je nou ook vaak genoeg yeahh buddy in je gym roept komt het helemaal goed!

vooral als je even problemen hebt met je 50kg squats...ff die kreet en je kan weer door

light weight coming on - yaeh buddy:D

vandaag benen schouders gedaan - intensiviteit was hoog vandaag en mijn focus was oke - bij de deadlift was ik even naar de klote in de derde set , wel verhoogd in gewicht natuurlijk;)

W1/3/ss/april/60 min

De Training

Full squats
8 * 80
8 * 85
8 * 90
8 * 95

als superset met

Seated db shoulder presses - achteraf had ik iets zwaarder kunnen beginnen
8 * 18
8 * 19
8 * 20
8 * 22

Legextenions
8 * 50
8 * 60
8 * 65
8 * 70

als superset met

BB Upright rows
8 * 30
8 * 30
8 * 30
8 * 30

Deadlift
8 * 100
8 * 110
8 * 120 - naar de klote
8 * 140 - dan maar verhogen - light weights baby:D

als superset met
db side raises - handen licht gebogen naast het lichaam en daar ook houden
8 * 8
8 * 9
8 * 10
7 * 10 - 1

Leg curls
8 * 50
8 * 55
8 * 55
8 * 60

Als superset met

DB Bent over lat raises
8 * 10
8 * 12
8 * 12
7 * 13 - 1

pffffffff - was blij dat ik klaar was

goede training hoor GM. Supersets zijn killing dat bewijs je nog maar eens!

• #1.672
thanks G , killing it was

Toch wil ik jou graag eens wat hoger zien op de grote compounds. Je steekt zoveel energie in al die oefeningen. Je bench, squat en deads kunnen op die manier een stuk sterker worden.

Karakter hoe je de deads door bent gekomen maat!

• #1.674
Toch wil ik jou graag eens wat hoger zien op de grote compounds. Je steekt zoveel energie in al die oefeningen. Je bench, squat en deads kunnen op die manier een stuk sterker worden.

Karakter hoe je de deads door bent gekomen maat!

thanks maat - dit ga ik weer 4 weken doen , en dan ga ik dat fb-schema weer in 5 * 5 + 2 ass oef , dan hoop ik weer wat meer te kunnen pakken - ik probeer dan af en toe ook weer een toppie te doen - was wel gek , ik dacht bij 8 * 120 ( liep te zweten ) word niks meer - dan maar na de 140 - dood of de gladiatoren

• #1.675
vanwege pasen , is alles bij ons dicht , dus ik heb vandaag armen op het programma , dit was ook de bedoeling , alleen zou ik daarna rust nemen , maar nu train ik armen dus tussen Benen/schouders en borst/rug - hierdoor zal ik armen iets rustiger trainen dan normaal - 1 zware superset en daarna afmaken met wat cable-werk

als ik jouw trainingen bekijk breekt het zweet me spontaan uit gek...goede training wederom! altijd k*t als een sportschool met pasen dicht is, ik zit erover na te denken om te gaan bietsen om een sleutel :P hehe

Nu je het zegt... pasen shit dan zijn ze zondag en maandag dicht. Wat heb ik dan aan mijn vrije dag als ik niet kan sporten!

• #1.678
als ik jouw trainingen bekijk breekt het zweet me spontaan uit gek...goede training wederom! altijd k*t als een sportschool met pasen dicht is, ik zit erover na te denken om te gaan bietsen om een sleutel :P hehe

het was afzien gisteren sjakie , enhe , ik heb gisteren ook gezweet hoor;) bedankt mate

Nu je het zegt... pasen shit dan zijn ze zondag en maandag dicht. Wat heb ik dan aan mijn vrije dag als ik niet kan sporten!

ja het is gewoon k*t , mijn planning komt in de war - twee dagen trainen en dan twee dagen rust

lekkere training weer grote :D
mooi volume, niet echt gek dat je dood was bij de deadlift ;)

• #1.680
de deads waren echt zwaar , maar ik ben wel heel blij met 8 * 140

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven