- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in supersets kan je in heel veel manieren trainen , dat is juist het mooie ervan - maar jij superset nooit begrijp ik goed

Supersets is zo zwaar dat ga ik later nog eens doen... echt slopend. Hoef je bijna geen HIIT meer te doen.
het klopt dat op heel veel manieren supersets kunt doen, die van jou had ik alleen nog niet gezien
maar ik doe vaak zat supersets hoor, meestal spieren die tegen elkaar aan zitten, tegenovergestelde spieren, pull/push, 1 spiergroep in supersetsT, enz. enz.
lekker bezig big-g
enne wat mc zegt klopt, supersetjes doen is al cardio op zich.. de hiit hoeft niet nog eens extra. ligt er natuurlijk aan wat je doelstelling is.

Islotie oefeningen dienen niet gebruikt te worden voor een "rustige training". Ze zijn bedoeld om details van het lichaam fine te tunen of bij te werken.was een rustige training sgt , ik zit tussen mijn benen/schouders en borst/rug training in , je leest toch wel alles he en niet half![]()