XXL Nutrition

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
rare manier van trainen but I like it :D

zeer goed volume pik!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
wat vind je er raar aan piet

supersets variërend tussen benen-schouders, onderrug-schouders.. sommigen trainen tegenovergestelde richting-spieren maar dit is wel heel erg anders..

beetje onorthodox but I like it :) én het kan heel goed.

• #1.684
in supersets kan je in heel veel manieren trainen , dat is juist het mooie ervan - maar jij superset nooit begrijp ik goed

Supersets is zo zwaar dat ga ik later nog eens doen... echt slopend. Hoef je bijna geen HIIT meer te doen.

in supersets kan je in heel veel manieren trainen , dat is juist het mooie ervan - maar jij superset nooit begrijp ik goed

het klopt dat op heel veel manieren supersets kunt doen, die van jou had ik alleen nog niet gezien :o

maar ik doe vaak zat supersets hoor, meestal spieren die tegen elkaar aan zitten, tegenovergestelde spieren, pull/push, 1 spiergroep in supersetsT, enz. enz.

lekker bezig big-g :thumb:

enne wat mc zegt klopt, supersetjes doen is al cardio op zich.. de hiit hoeft niet nog eens extra. ligt er natuurlijk aan wat je doelstelling is.

• #1.687
Supersets is zo zwaar dat ga ik later nog eens doen... echt slopend. Hoef je bijna geen HIIT meer te doen.

ik heb vandaag ook gewoon hiit gedaan mc en morgen ook - roaaaaaaaaaaaaarrrrrr

het klopt dat op heel veel manieren supersets kunt doen, die van jou had ik alleen nog niet gezien :o

maar ik doe vaak zat supersets hoor, meestal spieren die tegen elkaar aan zitten, tegenovergestelde spieren, pull/push, 1 spiergroep in supersetsT, enz. enz.

lekker bezig big-g :thumb:

enne wat mc zegt klopt, supersetjes doen is al cardio op zich.. de hiit hoeft niet nog eens extra. ligt er natuurlijk aan wat je doelstelling is.

armen is een goed vb - ik heb vandaag 1 oef triceps/biceps gedaan , en daarna 1 oef biceps/biceps en 1 oef triceps/triceps , en dan voornamelijk 8 reps en 20 of 15 reps , is ook leuk

benen/schouders had ik ook nog niet veel gedaan zo - na benen is dit de enige training zonder hiit:D

• #1.688
vandaag een rustige training - waarom heb ik al uitgelegd

W1/4/ss/april/40 min

armen

small gripp benchpress
8 * 50
8 * 60
8 * 65
8 * 60 - lekker goed in de 60:D

als superset met

Db curls
8 * 16
8 * 18
8 * 18
8 * 18 - zwaarder had gekund , maar ik wilde 8 reps halen 3 * 8 * 18 pr:D

Onderhande cable curls
8 * 20
8 * 25
8 * 30

als superset met

preacher curls
20 * 20
20 * 20
20 * 20

reverse gripp push downs - geweldige oef - i love this one
8 * 20
8 * 22.5
8 * 25 - ze gaan ook steeds beter

als superset met

rope push downs
15 * 15
15 * 15
15 * 15

wristl curls incline - doe ik niet meer zo
10 * 35
10 * 35
10 * 35

als superset met

wristl roller
1 * op en af rollen
1 * "
1 * "

Cardio Hitt 10 min - yeah buddy

Rustig maar toch erg netjes! :thumbs:

• #1.690
thanks sniper

Armen zullen wel op knappen staan!:cool:

• #1.692
viel wel mee kubus , was een rustige training

vind ik bescheiden van je, big-g.. supersets ain't easy ;)

nice training brada :wl:

• #1.694
thanks brother

0 compound oefeningen? Isolatiemeuk..:D

• #1.696
was een rustige training sgt , ik zit tussen mijn benen/schouders en borst/rug training in , je leest toch wel alles he en niet half;)

was een rustige training sgt , ik zit tussen mijn benen/schouders en borst/rug training in , je leest toch wel alles he en niet half;)
Islotie oefeningen dienen niet gebruikt te worden voor een "rustige training". Ze zijn bedoeld om details van het lichaam fine te tunen of bij te werken.

Goed pasen

Dat gaat goed hier!!!
Met supersets kan je idd veel varrieren.
Incline benchpress met decline dumbbell fly is ook een leuke superset bedenk ik me nu. :thumb:

• #1.699
vertel mij wat - dat is ook niet de reden van de rustige training en de gekozen oef - ik ga straks namelijk borst/rug doen - grote spiergroepen , waar ik de armen weer ga belasten - als ik voluit was gegaan , dan was dat ten koste gegaan van mijn training vandaag - nu kunnen mijn armen het goed hebben - het beste was rust , was ook de planning , maar pasen , dan zijn die gasten dicht , dus dan maar drie dagen achter elkaar trainen

je hebt niet alles gelezen he , beetje jammer sgt:D

Toch aardig wat sets voor een rustige training hoor! Goed bezig Grote!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven