MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
daar zijn ze bij ons niet blij , wel eens geopperd , maar de sportschoolhouder vind het maar een zooitje worden dan - dus........ tja

Zooitje? Leg uit, gaan ze er mee gooien dan?

lekker hoor 5-1 :D
wij hebben lekker 7-0 gewonnen, grootste overwinning dit seizoen :D

• #1.745
Sport jij in een health center dan? Hardcore gyms hebben daar meestal geen problemen mee... maar ja we kunnen niet alles hebben.

• #1.748
ik denk een doorsnee gym - veel apparaten en een hardcore-hoekje - nee hij is denk ik gewoon extreem netjes - want het ziet er altijd wel schoon uit - dus ach , ik vergeef hem

Die magnesium kan wel een rotzooi geven, ik kan het wel begrijpen van die eigenaar.
Ik zou het zelf ook niet willen hebben.

Bij ons staat een emmer in statief met magnesium. Moet zeggen dat het totaal geen rotzooi op de vloer is. Nergens eigenlijk en het wordt toch vaak gebruikt door de beesten in mijn Gym. Gewoon handen poederen en goed afkloppen boven de emmer.

Wat een beest was Levrone ook.

• #1.753
idd , jammer dat hij niet meer aan wedstrijden doet - ach het is nou eenmaal zo - ik heb er ook nooit een punt van gemaakt - so be it - het is zijn toko - zijn rules

Hey man, ik lees hier al een tijd mee, maar het is een leuk log. Je maakt ook goede progressie.

Lekker doorgaan zo :thumb:

• #1.755
bedankt man

• #1.756
vandaag benen/ schouders in ss-vorm

front squats / legextenions
mil press - side raises
stiff legged deadlift / leg curls
upright rows/ bent over lat raises

Oei die front sq en leg extensions superset... die quads slopen! :hedbang:

• #1.759
ik zit in de nachtdiensten - ik heb er al drie opzitten , vannacht de vierde waarin ik veel moet lopen - dus om nou helemaal in de nacht met pijn in mijn poten te zitten zie ik ook niet zo zitten , vandaar de keuze

ah vandaar ;)
lijkt mij k*t nachtdiensten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven