MuscleMeat

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
nee is echt heerlijk - geen last van baasjes - weining reizigers na twee uur - ideaal - er gebeurt nog eens wat in de nacht - er lopen een hoop mong*len rond , maar dat is wel lachen soms - alleen eten/trainen is soms wat minders

Buffelen! ;)

nee is echt heerlijk - geen last van baasjes - weining reizigers na twee uur - ideaal - er gebeurt nog eens wat in de nacht - er lopen een hoop mong*len rond , maar dat is wel lachen soms - alleen eten/trainen is soms wat minders

wat voor werk doe je dan ?

Sorry dubbel post.

Ik vind het wel onzin dat je geen magnesium mag gebruiken. Als je gewoon je handen een beetje in poedert geeft het niet heel veel troep. Maarja je hebt je idd maar aan de regels van de gym te houden.

vandaag benen/ schouders in ss-vorm

front squats / legextenions
mil press - side raises
stiff legged deadlift / leg curls
upright rows/ bent over lat raises

Gaat heavy worden dit:cool:

Dit vond ik nog wel een mooie, ben boek van Rippetoe aan het lezen en die zei het volgende:
First, chalk your hands. Chalk is always a good idea, because it dries out the skin, and dry skin is less prone to folding and abrasion than moist skin, and therefore is less prone to problem callus formation.
If the weight room is not equipped with chalk, bring your own. If the gym complains, change gyms.
Beetje overdreven misschien.

Zal er verder over ophouden GS ;).

• #1.767

yep yep yeah hummie , light weights

Ik vind het wel onzin dat je geen magnesium mag gebruiken. Als je gewoon je handen een beetje in poedert geeft het niet heel veel troep. Maarja je hebt je idd maar aan de regels van de gym te houden.

klopt ,en ik wil geen geneuzel voor de rest , want voor de rest kan ik lekker trainen

Gaat heavy worden dit:cool:

is heavy , was heavy:)

Dit vond ik nog wel een mooie, ben boek van Rippetoe aan het lezen en die zei het volgende:

Beetje overdreven misschien.

Zal er verder over ophouden GS ;).

je mag altijd je mening geven , geen probleem mee - andere gym is geen optie , voel me hier goed thuis - kan lekker trainen voor weinig geld:D

• #1.768
W2/1/ss/april/60 min

benen/schouders

De Training

Front Squats
8 * 60
8 * 70
7 * 80 - 1
6 * 90 - 2 - laatste twee waren niet echt geweldig

als superset met

legextenions
8 * 70
8 * 75
legcurls
8 * 40
8 * 50

Mill press
8 * 40
8 * 50
8 * 50
6 * 55 - 2

als superset met

db side raises - handen naast het lichaam en daar ook houden tijdens het omhoogbrengen

8 * 9
8 * 9
8 * 9
8 * 9

Stiff legged deadlift - om en om gripp
8 * 60
8 * 70
8 * 80
8 * 90 - 110 zit er in alleen geen 8 * - dat voel ik

als superset met

legextenions
8 * 75
8 * 70
legcurls
8 * 60
8 * 60

Upright rows
8 * 30
8 * 30
8 * 30 - volgende keer verhogen 35 of 40

als superset met

db bent over lateral raises
8 * 12
8 * 12
8 * 12

sauna 10 min

Nette training man, wat houdt die Mill Press juist in?

Flinke training hoor! :thumb:

zeer goede training, big-g :thumb: zoals gewoonlijk..

strakke training hoor, jammer van die paar fails ;) maar dat heeft iedereen wellis ;)
binnenkort lift je gewoon 8x110kg op SLDL ;)

• #1.774
Nette training man, wat houdt die Mill Press juist in?

millitary press - schouders-compound coach;)

thanks hummie

zeer goede training, big-g :thumb: zoals gewoonlijk..

thanks brada , hoort erbij he

strakke training hoor, jammer van die paar fails ;) maar dat heeft iedereen wellis ;)
binnenkort lift je gewoon 8x110kg op SLDL ;)

nu pak ik hem in ss-set vorm - straks alleen pak ik zeker 110

Dat betekend wel dat hij tot het uiterste is gegaan! :hedbang:

jij begrijpt het kubus - fail is een fail he;)

Zo die front squat is wel erg zwaar, zeker in combinatie met supersets. 90kg doe ik je niet na.

• #1.776
was wel zwaar hoor , vooral de laatste reps waren niet super , maar goed nog twee trainingen te gaan

t*ring gek, bruut hoor. Ik blijf me verbazen over wat jij eruit haalt met supersets. Die front squats zijn ook aardig gek, die extensions zullen gelijk daarna wel fiks pijn doen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven