- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee is echt heerlijk - geen last van baasjes - weining reizigers na twee uur - ideaal - er gebeurt nog eens wat in de nacht - er lopen een hoop mong*len rond , maar dat is wel lachen soms - alleen eten/trainen is soms wat minders
vandaag benen/ schouders in ss-vorm
front squats / legextenions
mil press - side raises
stiff legged deadlift / leg curls
upright rows/ bent over lat raises

Beetje overdreven misschien.First, chalk your hands. Chalk is always a good idea, because it dries out the skin, and dry skin is less prone to folding and abrasion than moist skin, and therefore is less prone to problem callus formation.
If the weight room is not equipped with chalk, bring your own. If the gym complains, change gyms.
.Ik vind het wel onzin dat je geen magnesium mag gebruiken. Als je gewoon je handen een beetje in poedert geeft het niet heel veel troep. Maarja je hebt je idd maar aan de regels van de gym te houden.
klopt ,en ik wil geen geneuzel voor de rest , want voor de rest kan ik lekker trainen
Gaat heavy worden dit![]()

Dit vond ik nog wel een mooie, ben boek van Rippetoe aan het lezen en die zei het volgende:
Beetje overdreven misschien.
Zal er verder over ophouden GS.

strakke training hoor, jammer van die paar failsmaar dat heeft iedereen wellis
![]()

Nette training man, wat houdt die Mill Press juist in?

strakke training hoor, jammer van die paar failsmaar dat heeft iedereen wellis
binnenkort lift je gewoon 8x110kg op SLDL![]()
Dat betekend wel dat hij tot het uiterste is gegaan!![]()

Waar zat ik toen met mijn gedachte
Fatale opmerkingnu pak ik hem in ss-set vorm - straks alleen pak ik zeker 110