Fitness Seller

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
niet overdrijven MC het is "maar" een single :D Goede DL idd GSM

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
waar ga je heen grote ?
Italie :P?

in ieder geval waar het lekker warm is

damn gz met die 180! Ik zit er nog 20 van maar knal maar door want ik kom je achterna! ;p

hehehe - that's the spirit brother:)

Lekkere deadlift man! Mooi bezig!

thanks mate

hij was heel mooi berry - voelde goed , ik merkte het al bij de 170 - dit gaat meer worden

WTF GS... wat een monster deadlift sessie. Dit zie ik graag een sterke compound training in superset vorm nog wel. Die deads zijn toch een pr?

de deadlift was de warming up voor de training , en idd een dikke pr - vorige was 170 kg - ik verwacht ook niet anders - deze gewichten haal jij ook mc - het ga je goed :D

Maar die BOR is idd erg stabiel in de 80kg!!! Van mij mag jij lekker van je vakantie genieten. :D.
Als je terug bent zit ik weer in je nek te hijgen bro!

niet overdrijven MC het is "maar" een single :D Goede DL idd GSM

het was er idd maar 1 - vond ik ook wel genoeg

mazzel , op naar de zon:banana:

Gefeliciteerd met je PR gaat lekker! :thumb:
Zou de volgende keer alleen iets anders opwarmen als je voor je 1rm gaat!

12x40%,van je 1rm
8x50%, van je 1rm
4x60% van je 1rm
2x70%, van je 1rm
1x80%, van je 1rm
En dan je top testen!

Fijne vakantie maat en lekkere trainingen (incl de 180DL)
greetzzz;):)

Weet zeker wanneer GS mijn toekomstig schema zou gebruiken hij op alle compounds pr's gaat breken. Maar ja hij heeft een nou eenmaal meer liefde voor supersets!

• #1.826
Wie weet MC , NOG TWEE WEKEN SS , EN DAN GAAN WE WEER 5 X 5 DOEN , DAMN IT 'S HOT HERE

• #1.827
Update , heerlijke vak tot nu toe .. Weinig gedaan , lekker van het weer genoten ' erg lui geweest . Elke avond wat compound oef gedaan , elke oef 50 herh , duurde zo'n 5 min - zondag weer trainen , lekkah , nu weer naar the beach

Lekker hoor, ben jaloers! Moet nog tot augustus wachten tot ik op vakantie ga :( Geniet ervan!!!

fijne vakantie nog gewenst GroteSuriman

weet niet waar je ben , maar hier is het ook + 20gr.

in de gym nog warmer boven

big-g is weer lekkah bezig!!!!!

Have fun brother! :cool:

Waar zit je nu mazzelaar? :D
Hier schijnt ook lekker de zon :p... alleen moeten wij werken :(

Welk zonnenoord zit je dan?:D

• #1.834
Ik zit erg dichtbij. De stranden zijn nog leeg , de duinen verlaten hehe.geen krijsende kinderen ? Mannen tot zondag dan gaat gelijk het echte werk beginnen.benen/rug met supersetten - damm it's hot here:p

Ik zit erg dichtbij. De stranden zijn nog leeg , de duinen verlaten hehe.geen krijsende kinderen ? Mannen tot zondag dan gaat gelijk het echte werk beginnen.benen/rug met supersetten - damm it's hot here:p

De duinen verlaten. Ik kom je zondag wel opzoeken. gaan we de Klimduin samen doen; veel plezier nog en tot zondag:p:)

• #1.836
Had gekund , maar zond heb ik al weer getraind thuis

Vandaag naar Rockanje geweest. Stranden waren idd verlaten. Strandhutten zaten wel vol met mooie dames. Dus ff shirtje uit :D

• #1.838
kom je gisteren thuis ( nee gelukkig niet ingebroken ) , begeef je tv het na drie min - lekker dan , moet je wennen aan dat weer , gaat ook je tv nog eens naar de klote , en vrouwen willen gelijk een nieuwe - nou die staat er dan sinds vandaag - een samsung - 81 cm

maar goed genoeg geluld - trainen veel belangrijker - wat ga je doen ? doe je rustig aan? je hebt toch 10 dagen niks gedaan - ik heb een leuk traininkie in elkaar gezet met redelijk wat compounds

lekker gevoel - was lekker om weer te trainen

the black man is back baby:D

Laatst bewerkt:
Heerlijke training!

lekker hoor, nu weer lekker wennen aan al dat getrain :D

hoe was je vakantie ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven