Fitness Seller

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere getraind, Big Man.
Wel een beetje op je schouders passen met een brede greep tijdens het bankdrukken.
En breder betekend ook duidelijk meer ellende voor de schouders, en minder rom.
Ik denk dat voor iedereen er een "perfecte" breedte is om de stang te pakkken.
Maar dat is slechts: imo natuurlijk! :thumb:

+1, inderdaad oppassen voor de schouders.
OT: Stevige training met veel supersetting!

Superset schema hmmm. Waarom heb je daarvoor gekozen als ik vragen mag?

Als je je borst maar goed hoog houdt en je schouders naar achteren dan zal deze druk op de schouders best meevallen. Mijn schouders zijn zwak maar ik kan toch aardig breed benchen zonder problemen.

Als je je borst maar goed hoog houdt en je schouders naar achteren dan zal deze druk op de schouders best meevallen. Mijn schouders zijn zwak maar ik kan toch aardig breed benchen zonder problemen.

Ik had vroeger ook nooit geen last, maar van zodra je de rotator cuffs voelt dan is het al te laat!

Goede training weer met een goed volume:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.866
netjes hoor! SQuat en DL op 1 dag

ik heb er alleen maar last van - ik lijk wel op zo'n n*ger met een slepende beweging:D

van die gewichten mag ik al helemaal niets zeggen want na een vakantie 120 en 150 te doen is netjes!

vind ik eigenlijk ook wel ja dus:)

sterk werk weer kerel ... die singles trainen lekker imo

ja , het is een leuke manier van opwarmen

lekkere training hoor ;)
hoe breed pak je de stang nu ? bij dat streepje op de oly bar ?

te breed - want ik hou er gelijk mee op , voelde vandaag niet lekker

Altijd mooi weer eens wat anders uitproberen en kijken wat de resultaten zijn.
Volgens mij heb je totaal niet hoeven inleveren en heeft de rust je juist wat meer kracht gegeven.

ik denk dat ik qua kracht niet veel ben verloren - conditie/intensiviteit wel - maar dat komt wel weer

Lekkere getraind, Big Man.
Wel een beetje op je schouders passen met een brede greep tijdens het bankdrukken.
En breder betekend ook duidelijk meer ellende voor de schouders, en minder rom.
Ik denk dat voor iedereen er een "perfecte" breedte is om de stang te pakkken.
Maar dat is slechts: imo natuurlijk! :thumb:

ik wilde het eens proberen , maar ik hou er ook gelijk mee op - voelt achteraf niet lekker

+1, inderdaad oppassen voor de schouders.
OT: Stevige training met veel supersetting!

zie hierboven

Superset schema hmmm. Waarom heb je daarvoor gekozen als ik vragen mag?

je lichaam moet prikkels krijgen , er zijn vele wegen naar rome - maar 1 maand compounds - 1 maand reps - 1 maand supersetten - werkt voor mij erg goed - er zit gewoon alles is

nu ben ik ook niet iemand die alleen maar groot wil worden of voor massa gaat - definitie vind ik ook belangrijk

Ik had vroeger ook nooit geen last, maar van zodra je de rotator cuffs voelt dan is het al te laat!

ik heb het geprobeerd - het is niet mijn ding voel ik - dus het was ook gewoon de laatste keer - gewoon terug naar mijn eigen stand

Goede training weer met een goed volume:cool:

thanks strongman

whoeiiiiii wat een lekkere training :thumb:

je lichaam moet prikkels krijgen , er zijn vele wegen naar rome - maar 1 maand compounds - 1 maand reps - 1 maand supersetten - werkt voor mij erg goed - er zit gewoon alles is

nu ben ik ook niet iemand die alleen maar groot wil worden of voor massa gaat - definitie vind ik ook belangrijk

helder.

Goede training.

jezus, huge volume.

Vind je dat prettig, supersets?

Ach ieder zijn ding zeg ik altijd en als het voor jou werkt waarom niet. Ben zelf niet zo'n grote fan van supersets, kan me wel indenken dat het super intens is.

Supersets komen zeker nog op mijn verlanglijstje te staan. Denk als onderdeel van mijn cut. Lekker leeglopen dan.

• #1.874
Ach ieder zijn ding zeg ik altijd en als het voor jou werkt waarom niet. Ben zelf niet zo'n grote fan van supersets, kan me wel indenken dat het super intens is.

ik zie het hier ook weinig mensen doen op dbb - het is ook de intensiviteit wat mij er ook in aanspreekt

Supersets komen zeker nog op mijn verlanglijstje te staan. Denk als onderdeel van mijn cut. Lekker leeglopen dan.

gewoon proberen en ondergaan mc;)

vandaag rust - morgen rug/schouders - ik ga weer eens met mijn maatje trainen - tijd geleden - allebei op vakantie geweest - dus hij gaat voor gaas morgen - ik zal het tempo zo hoog houden - zumkotsen ja:mad:

Rug schouders, slopende combi denk ik!! Hebje dan nog wel power met het schouderdrukken nadat je deads, chins en bors hebt gedaan? :eek:

• #1.876
power zat koekie

het ligt aan mijn maat maar dit is de opzet morgen

warm-up
rackpulls
bor's / pullovers
shoulder db presses / side raises
cable rows / upright rows
pull ups/ pullsdowns

light weights

Hee rackpulls hehehe.
Vraagje: Breng jij ook je schouders ver over de bar heen en je scheenbeen vrij verticaal tegen de bar aan?

• #1.878
yep yep

• #1.879
vandaag rug/schouders getraind met mijn maatje - dikke pr gehaald op de rackpulls - superset/schema

De Training

Warming-up

Rackpulls
5 * 50
5 * 70
5 * 90
3 * 100
1 * 110
1 * 130
1 * 140
1 * 150
1 * 160
1* 170
1 * 180
1 * 190
1 * 200 yep yep yep:D

BB Rows
8 * 60
8 * 70
8 * 80
4 * 90

als superset met

DB Pull overs
8 * 28
8 * 30
8 * 32

Shoulder DB Press
8 * 18
8 * 19
8 * 20

Als superset met

DB Side lateral Raises
8 * 8
8 * 9
8 * 9

Cable Seated Rows
8 * 70
8 * 70
8 * 70

Als superset met

Upright Rows
8 * 30
8 * 30
8 * 30

Wide gripp pull downs
5 * 80
5 * 85
5 * 90

Als superset met

Wide gripp pull ups
4 * BW
4 * BW
3 en een half * BW

Cardio - Hiit - 10 min

heerlijke training

Hee rackpulls hehehe.
Vraagje: Breng jij ook je schouders ver over de bar heen en je scheenbeen vrij verticaal tegen de bar aan?
:thumbs:
Rackpulls
5 * 50
5 * 70
5 * 90
3 * 100
1 * 110
1 * 130
1 * 140
1 * 150
1 * 160
1* 170
1 * 180
1 * 190
1 * 200 yep yep yep:D
:huilen:
Hoeft niet met zoveel geweld! :mad:
Ik ga wel weer in het hoekje zitten. :o

Jij bent helemaal niet op vakantie gegaan, stiekem in een kelder in oost-duitsland lopen bikkelen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven