Fitness Seller

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Naaajzz! Je zal na die sets wel lekker op klappen staan! ;)

Wat doe jij veel 1rm's voordat je op de laatste uitkomt. Wat is de gedachte daarachter?
En hoe breed is breed bij jou?

breed was heel breed - ik hou het bij me gewone gripp - tja dat van die single's , ben ik pas mee begonnen en bevalt heel erg goed - voordat ik dus met supersets begint pak ik dus een compound waar ik doorga tot mijn 1rm - ik had me verkeken , ik dacht die ligt bij de 70 , maar het werden het steeds meer , alleen de 85 was heel zwaar;)

Breed is bij mij bij die blanke markerings ringen. Incline doe ik nu smaller, flinke rom heb je dan. 85 is zeker een lekker gewicht, dacht al dat je je had vergist met die vele 1rm's

• #1.903
bij 85 had ik wel een zware spot hoor , die was echt heavy - de rest ging best aardig - ik had eigenlijk bij 60 moeten beginnen achteraf gezien

• #1.904
vandaag rust genomen - eigenlijk zou ik benen gaan trainen , maar dan zou ik met morgen erbij 6 * trainen in zeer korte tijd , een beetje teveel van het goed - dus benen laten vallen - komen vanaf volgende week genoeg aan de beurt - morgen wel rug/schouders - laatste superset-training en dan ga ik volgende week mijn compounds is afwerken - ben wel weer benieuwd hoe dat gaat

zo effe lekker luieren vandaag

Daar is het weekend voor gemaakt, ff die ouwe botten wat rust gunnen. :D

Af en toe wat extra rust kan nooit kwaad zolang je er maar geen gewoonte van gaat maken. Ben benieuwd naar je vooruitgang met je volgende routine. Fijn weekend nog :thumbup:

• #1.907
Daar is het weekend voor gemaakt, ff die ouwe botten wat rust gunnen. :D

hehehehe :D

Af en toe wat extra rust kan nooit kwaad zolang je er maar geen gewoonte van gaat maken. Ben benieuwd naar je vooruitgang met je volgende routine. Fijn weekend nog :thumbup:

nee , ik ben behoorlijk consequent in mijn mannier van trainen , maar dit was gewoon effe teveel + vanaf volgende week komen de deads en squats flink aan de beurt

• #1.908
vandaag mijn laatste superset-training + heb ik vast een oef gedaan in 5/5/5/3/3/1 , waar ik volgende week de compounds mee in ga

verrassende training geworden

schouders

Mil press
8 * 30
8 * 40
als superset met
db bent over lateral raises
8 * 10
8 * 10

Mil press
1 * 50
1 * 55
als superset met
db side lateral raises
8 * 9
8 * 9

Mil press
1 * 60
1 * 62.5
1 * 65
1 * 67.5 pr yepyepyep:D - goeie rep dus 70 here i come baby

Rug

BB Rows
5 * 60
5 * 80
5 * 82.5
3 * 85
3 * 90
1 * 95 pr yepyepyep:D - ging wel erg langzaam naar boven - kon hem niet meer snel brengen

Wide gripp pull down - handen naar elkaar toe
5 * 80
5 * 85
als superset met
Reverse gripp pull downs
5 * 80
5 * 85

Wide gripp pull downs
5 * 90
2 * 100

Armen

small gripp bench press
8 * 40
8 * 50
8 * 60
8 * 60 - stevig in de reps mooi
Als superset met
BB Curls
8 * 25
8 * 30
8 * 35
6 * 35 - 2:(

Onderarmen
Standing wristl curls
15 * 60
12 * 60
10 * 60
als superset met
Wristl roller
3 * op en af rollen

Cardio - hiit - 9 min hardlopen

heerlijke training - vanaf di de compounds in - update volgt nog:)

Goede training GSM. Erg sterke MP heb je!
Fijn weekend nog :).

sterke training weer GSM!

Hij heeft geen sterke MP maar wel een sterke ROW!

Goede training GM knal die shake erin en lekker voetbal kijken of luisteren.

• #1.912
Goede training GSM. Erg sterke MP heb je!
Fijn weekend nog :).

thanks mattie

thanks mattie

Hij heeft geen sterke MP maar wel een sterke ROW!

Goede training GM knal die shake erin en lekker voetbal kijken of luisteren.

ik vind mijn mp wel sterk , en die 70 gaat er komen - worden jullie nou maar 2e - dat is al moelijk genoeg:cool:

Edit: niet goed gelezen ik zag een apart rijtje met 50 kg staan!

Recificatie Groteman zijn MP IS WEL STERK!:D

Zijn BOR is echt goed! Hoe voer je hem uit? Sta je paralel met de grond (Rug) Of wel wat omhoog? En waar trek je hem naartoe? Ik weet nooit goed wat het beste is, darom verkies ik de T-Bar voor de BOR!

• #1.915
Edit: niet goed gelezen ik zag een apart rijtje met 50 kg staan!

Recificatie Groteman zijn MP IS WEL STERK!:D

dacht ik ook :D - sarge is wel lief tegen mij:)

Zijn BOR is echt goed! Hoe voer je hem uit? Sta je paralel met de grond (Rug) Of wel wat omhoog? En waar trek je hem naartoe? Ik weet nooit goed wat het beste is, darom verkies ik de T-Bar voor de BOR!

ik sta niet helemaal recht meer , vooral bij de laatste zware rep , kom ik wel wat omhoog , maar mijn rug blijft altijd kaarsrecht

ik heb hem jou weleens zien uitvoeren spank en dat zag er toch best goed uit

godzijdank de laatste superset training, ik werd iedere keer moe als ik dit log las.
Goddamn, wat een volume in superset, je moet wel een brute conditie hebben.

Ben benieuwd hoe je volgende schema eruit gaat zien big G!

• #1.917
godzijdank de laatste superset training, ik werd iedere keer moe als ik dit log las.
Goddamn, wat een volume in superset, je moet wel een brute conditie hebben.

Ben benieuwd hoe je volgende schema eruit gaat zien big G!

zal bikkelen worden - 5/5/5/3/3/1 - 3 compounds + 2 ass oef - 1 x deadliften + 1 x squatten + 1 x per week geen benen

ik ben ook altijd weer blij als ik deze fase weer heb gehad :D

zo na alle trainingen zo'n beetje bekeken te hebben tijd voor mijn eigen training van vandaag
Vandaag stond eigenlijk alles in het teken van mijn maatje om de techniek van squats en deadlift eens goed door te nemen - dus daar hebben we effe de tijd voor genomen met lichte gewichten - al met al deed hij het geeneens onaardig - hij is ooit eens flink door zijn rug gegaan met de stiff legged deadlift , dus moesten we het effe goed aanpakken

ik post gewoon alle gewichten , ondanks dat sommige niet echt specteculair zijn

zo na alle trainingen zo'n beetje bekeken te hebben tijd voor mijn eigen training van vandaag
Vandaag stond eigenlijk alles in het teken van mijn maatje om de techniek van squats en deadlift eens goed door te nemen - dus daar hebben we effe de tijd voor genomen met lichte gewichten - al met al deed hij het geeneens onaardig - hij is ooit eens flink door zijn rug gegaan met de stiff legged deadlift , dus moesten we het effe goed aanpakken

ik post gewoon alle gewichten , ondanks dat sommige niet echt specteculair zijn
???

lol..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven