AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
daarom, die powerlifters zijn denk ik niet meer zo geinterresseerd in jou trainingen omdat je meer carido bent gaan doen - dus wat let je

sgt gaat weer loggen? Dan heeft ie het lang volgehouden. :D
Dumba, zet je het log toch gewoon tussen de bb trainingslogs, daar kijken ze toch nooit. :D

• #1.945
Absoluut: kunnen we eindelijk weer eens op hoog niveau de laatste competitieronde doornemen.;):)

Gewoon loggen! :)
Je traint voor jezelf en er zijn voldoende mensen met animo./=

sgt gaat weer loggen? Dan heeft ie het lang volgehouden. :D
Dumba, zet je het log toch gewoon tussen de bb trainingslogs, daar kijken ze toch nooit. :D

vind ik ook - misschien leuk om hier ook zo'n pr-loggie bij te houden;)

• #1.946
vandaag compound-shit - zag er wel een beetje tegenop want ik kom uit de nachtdienst en 5 uur slapen is nou niet echt de voorbereiding die nodig is om te knallen :) maar i am not a pussey , so come on boy

Benchpres

5 * 60
5 * 70
5 * 80
3 * 85
3 * 90
1 * 97.5 - ging best goed , dus ik dacht nog maar 1 dan
1 * 100 :( - zware spot - ik had mijn kruit toch verschoten - tevreden

Deadlifts

5 * 100
5 * 120
5 * 130
3 * 150
3 * 160
1 * 170 - deze kwam echt uit mijn tenen , maar ik heb hem toch getrokken:D

wide gripp pull ups + wide gripp pull downs - om hier mooi vast te houden aan mijn reprange laat ik de pull ups overlopen in de pull downs

5 x bw
5 x bw
4 x bw - 1
3 * 90
3 * 95
1 * 100

Ass - oef

BB Lying triceps overhead extenions
8 * 40
8 * 40

BB Standing curls
8 * 35
8 * 35

p.s ik ben moe:)

lekker complete training, big-g :thumb:

heerlijke gewichten ook!

ik snap best dat je moe bent ;)

Goede training en je gaat dik over de 100 binnenkort met BP.
Ben zelf tot 32km gekomen vandaag, maar dat kun je vanavond (na mijn tukkie) lezen in mijn nieuwe logje.:)

Toch best wel slopend die hoge gewichten. Die eerste setjes stellen voor je gevoel niet veel voor, maar die laatste kosten brute kracht.

Alleen die pullup/pulldown begrijp ik niet zo goed. Je begint best zwaar als je 1rm 100kg is.
Zou dan als volgt opbouwen:
pulldown
5x65kg
5x75kg
5x85kg
dan de pullup bw (95kg dacht ik)
3xbw
3xbw+5kg
1xbw+10kg

Dan is je laatste set 105kg. Net zoals je bij de deads en de bench hebt gedaan. Licht beginnen en steeds wat zwaarder.

Beviel het een beetje?

Hier hetzelfde Dude.
7 dagen nachtdienst, totaal 60uur, 5 uur slaap, en toch een lekkere training! :thumb:
Keep it up Brother! :cool:

• #1.951
lekker complete training, big-g :thumb:

heerlijke gewichten ook!

ik snap best dat je moe bent ;)

thanks makker - het viel niet tegen voor de eerste:)

Goede training en je gaat dik over de 100 binnenkort met BP.
Ben zelf tot 32km gekomen vandaag, maar dat kun je vanavond (na mijn tukkie) lezen in mijn nieuwe logje.:)

bedankt , het zou goed kunnen , ik ga zo ook effe bijpitten

Toch best wel slopend die hoge gewichten. Die eerste setjes stellen voor je gevoel niet veel voor, maar die laatste kosten brute kracht.

Alleen die pullup/pulldown begrijp ik niet zo goed. Je begint best zwaar als je 1rm 100kg is.
Zou dan als volgt opbouwen:
pulldown
5x65kg
5x75kg
5x85kg
dan de pullup bw (95kg dacht ik)
3xbw
3xbw+5kg
1xbw+10kg

Dan is je laatste set 105kg. Net zoals je bij de deads en de bench hebt gedaan. Licht beginnen en steeds wat zwaarder.

is idd een mogelijk-heid , nu begon ik best zwaar , het voelde niet slecht die pull-ups - ik zal eens kijken of ze zo'n riem hebben

Beviel het een beetje?

beviel goed , ondanks moeheid - het lastige is de weg van de gewichten bepalen naar je topset - niet te laag , niet te zwaar - dus je bent effe aan het puzzelen - eigenlijk wilde ik op 180 uitkomen , maar dat zat er gewoon niet in - 3 * 160 had ik ook nog niet gedaan - dus al met al heel tevreden

Dip riem ga ik maar bestellen. Nu klem ik een dumbbell van 15kg tussen mijn voeten, maar dat wordt een stuk lastiger wanneer ik boven de 20kg uitkom.

Was die 3x160kg dan een pr?

lekkere training weer GM :D

• #1.954
Hier hetzelfde Dude.
7 dagen nachtdienst, totaal 60uur, 5 uur slaap, en toch een lekkere training! :thumb:
Keep it up Brother! :cool:

precies , komen ze nog wel achter hier al die studentjes:D

Dip riem ga ik maar bestellen. Nu klem ik een dumbbell van 15kg tussen mijn voeten, maar dat wordt een stuk lastiger wanneer ik boven de 20kg uitkom.

Was die 3x160kg dan een pr?

volgens mij wel - 5 * 150 heb ik weleens getrokken , maar 3 * 160 volgens mij niet

thanks kogelstoter

Eindelijk! De compounds!

yeah buddy!

gvd he...3x160 :eek:

3*160kg nothing but a peanut? petje af dan hoor!

damn kerel, dat is aardig getraind !

vandaag compound-shit - zag er wel een beetje tegenop want ik kom uit de nachtdienst en 5 uur slapen is nou niet echt de voorbereiding die nodig is om te knallen :) maar i am not a pussey , so come on boy

Benchpres

5 * 60
5 * 70
5 * 80
3 * 85
3 * 90
1 * 97.5 - ging best goed , dus ik dacht nog maar 1 dan
1 * 100 :( - zware spot - ik had mijn kruit toch verschoten - tevreden

Deadlifts

5 * 100
5 * 120
5 * 130
3 * 150
3 * 160
1 * 170 - deze kwam echt uit mijn tenen , maar ik heb hem toch getrokken:D

wide gripp pull ups + wide gripp pull downs - om hier mooi vast te houden aan mijn reprange laat ik de pull ups overlopen in de pull downs

5 x bw
5 x bw
4 x bw - 1
3 * 90
3 * 95
1 * 100

Ass - oef

BB Lying triceps overhead extenions
8 * 40
8 * 40

BB Standing curls
8 * 35
8 * 35

p.s ik ben moe:)

Lekkere training man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven