zal bikkelen worden - 5/5/5/3/3/1 - 3 compounds + 2 ass oef - 1 x deadliften + 1 x squatten + 1 x per week geen benen
ik ben ook altijd weer blij als ik deze fase weer heb gehad![]()
compoundzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal bikkelen worden - 5/5/5/3/3/1 - 3 compounds + 2 ass oef - 1 x deadliften + 1 x squatten + 1 x per week geen benen
ik ben ook altijd weer blij als ik deze fase weer heb gehad![]()

Allememachies wat een training man!!!vandaag mijn laatste superset-training + heb ik vast een oef gedaan in 5/5/5/3/3/1 , waar ik volgende week de compounds mee in ga
verrassende training geworden
Cardio - hiit - 9 min hardlopen
heerlijke training - vanaf di de compounds in - update volgt nog![]()

Ik ook maat, weet weer waar ik aan moet werken.ik vind mijn mp wel sterk , en die 70 gaat er komen - worden jullie nou maar 2e - dat is al moelijk genoeg![]()
Niceeeeee, ben erg benieuwd.zal bikkelen worden - 5/5/5/3/3/1 - 3 compounds + 2 ass oef - 1 x deadliften + 1 x squatten + 1 x per week geen benen

zo na alle trainingen zo'n beetje bekeken te hebben tijd voor mijn eigen training van vandaag
Vandaag stond eigenlijk alles in het teken van mijn maatje om de techniek van squats en deadlift eens goed door te nemen - dus daar hebben we effe de tijd voor genomen met lichte gewichten - al met al deed hij het geeneens onaardig - hij is ooit eens flink door zijn rug gegaan met de stiff legged deadlift , dus moesten we het effe goed aanpakken
ik post gewoon alle gewichten , ondanks dat sommige niet echt specteculair zijn

Allememachies wat een training man!!!
Heavy Dude hoor...
Da's genoeg voor 2 dagen!![]()

mijn respect heb je beest!
thanks mate
ennedie mp is nice dude!!!!
Ik ook maat, weet weer waar ik aan moet werken.
Ook je BOR ziet er zeer goed uit.
hij was wel zwaar , ik kon niet meer krachtig trekken - it was very slow
Niceeeeee, ben erg benieuwd.![]()
thanksoke dan GM! lekker bezig. Ben echt benieuwd wat de compounds je gaan brengen... ff geen supersets meer
ik ook sjaak , ik ook
sterke MP...bijna in de 70 zone!
heavy weights buddy!!

succes gewenst GroteMan
goe voorbeeld voor alle cleane mannen hier
super gemotiveerd
klasse

Ben ik ff een weekje weg, zet die GSM hier weer ff een paar trainingen neer zeg! Pak je de bor nog steeds met de V-bar? Ben benieuwd hoe je nieuwe schema zal gaan!
Gaat lekker; ook zeer benieuwd wat de compounds je gaan opleveren.
Jammer dat ik hier niet meer log,dan was ik nu vast King of Cardio geweest.![]()
thanks K
ja de t bar row pak ik nog steeds met de v-bar
sgt gaat weer loggen , waarom jij niet , je richt nu toch meer op andere oef
ik ben ook benieuwd , vooral vandaag , ik ben net uit de nachtdienst , ik ben brak , maar ik heb er wel zin in - effe wat relaxen , en dan vanmiddag beuken , want ik ben dan wel moe , but i am not a p*ssy