AndroidHealthClinic

Groteman's Log - Sets/Reps And Light Weight

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
thanks strongman

compounds YEAH!!! Lekkere training gek! volgende keer gelijk 1x100 pakken op de BP

wel p*ssy dat je moe was :cool:

ik ben jaloers op je pull ups !

• #1.966
Bedankt tim , gaat niet makkelijk hoor. Dilemma rob , ga ik laag in de gewichten zitten dan pak ik hem denk ik ook , maar ik probeer redelijk snel zwaar te gaan

De opbouw van sets en lage reps voorkomt nou juist dat je jezelf teveel voorvermoeid. Max 5 reps valt reuze mee.

pittige training big G.

Nice workout mate! Nette deadlifts en dat met weinig slaap. Keep up the good work

• #1.970
De opbouw van sets en lage reps voorkomt nou juist dat je jezelf teveel voorvermoeid. Max 5 reps valt reuze mee.

mijn 2e dilemma , ga ik laag in gewicht en probeer ik dan zo zwaar mogelijk te eindigen of doe ik een goeie warming up en probeer ik vrij snel zwaar te gaan en dan ook nog een zware 1 repper te maken - hier ben ik nog niet uit

thanks lootje

Nice workout mate! Nette deadlifts en dat met weinig slaap. Keep up the good work

bedankt man

Sterke deadlift grotesuriman. Je bent een echte powerlifter:thumbs:

mijn 2e dilemma , ga ik laag in gewicht en probeer ik dan zo zwaar mogelijk te eindigen of doe ik een goeie warming up en probeer ik vrij snel zwaar te gaan en dan ook nog een zware 1 repper te maken - hier ben ik nog niet uit
Klopt, hier zat ik ook mee.
Momenteel hanteer ik de eerste 3 setjes als een goede warmingup. Die laatste 5 repper is dan best een redelijk gewicht. Dan 2 setjes van 3 reps die wel wat meer van je vergen. De laatste 3 repper is dan tegen mijn grens. Dan is de 1rm een opluchting omdat je maar 1 rep hoeft. Ookal is het gewicht zwaar.

• #1.973
Klopt, hier zat ik ook mee.
Momenteel hanteer ik de eerste 3 setjes als een goede warmingup. Die laatste 5 repper is dan best een redelijk gewicht. Dan 2 setjes van 3 reps die wel wat meer van je vergen. De laatste 3 repper is dan tegen mijn grens. Dan is de 1rm een opluchting omdat je maar 1 rep hoeft. Ookal is het gewicht zwaar.

dan ben ik naar mijn gevoel maar bezig met 3 zware setjes - dat ligt mij niet denk ik - het zijn maar 5 sets + 1 reps over 1 oef gezien - ik wil wel het gevoel hebben dat ik wat doe en dan is naar mijn inziens 2 * 3 + 1 rep te weinig denk ik zo - dilemma zoals ik al zei:)

• #1.974
vandaag mil press + bb rows + incline bench press + ass oef - bepaal ik ter plekke - ligt aan het gevoel

ik kies ervoor om de incline in de smit te doen - de losso incline bij onze is een vaste schuine bank die zeker 3 standjes hoog staat - prima als ik 1 press oef doe , maar vandaag doe ik ook mill press - dus ik wil mijn bovenkant borst zoveel mogelijk isoleren en zo weinig mogelijk de schouders belasten - vandaar deze keuze - tuurlijk kan ik incline db doen op een los bankje , maar db's zijn in dit schema geen issue

ziet er pittig uit...mooi training voor de boeg. redenering is ook wel te begrijpen (opzich :P). succes kerel!

vandaag mil press + bb rows + incline bench press + ass oef - bepaal ik ter plekke - ligt aan het gevoel

ik kies ervoor om de incline in de smit te doen - de losso incline bij onze is een vaste schuine bank die zeker 3 standjes hoog staat - prima als ik 1 press oef doe , maar vandaag doe ik ook mill press - dus ik wil mijn bovenkant borst zoveel mogelijk isoleren en zo weinig mogelijk de schouders belasten - vandaar deze keuze - tuurlijk kan ik incline db doen op een los bankje , maar db's zijn in dit schema geen issue
Begrijp niet helemaal om zowel een mp als een incline te doen. Zit zoveel overlap in. Waarom geen squat of deadlift? Dan heb je nog wat benenwerk gepakt.

• #1.978
goeie argumenten en tegenargumenten vind ik hier, als het je niet ligt zo laag in reps te gaan, en je voelt dan alsof je niet echt iets hebt getraind (mentaal dan), best niet doen dan denk ik.

• #1.980
goeie argumenten en tegenargumenten vind ik hier, als het je niet ligt zo laag in reps te gaan, en je voelt dan alsof je niet echt iets hebt getraind (mentaal dan), best niet doen dan denk ik.

er is idd wat van te zeggen , maar dan ben je puur alleen maar bezig voor die ene zware rep - dat vind ik lastig - ik wil wel gelijk zwaar de reps in en dan kijken waar ik uitkom - kost waarschijnlijk wat kilootjes - jammer dan ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven