- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
compounds YEAH!!! Lekkere training gek! volgende keer gelijk 1x100 pakken op de BP
wel p*ssy dat je moe was![]()
ga zeker een poging wagen, idd wel een beetje pusseyga zeker een poging wagen, idd wel een beetje pussey
De opbouw van sets en lage reps voorkomt nou juist dat je jezelf teveel voorvermoeid. Max 5 reps valt reuze mee.
Nice workout mate! Nette deadlifts en dat met weinig slaap. Keep up the good work
Klopt, hier zat ik ook mee.mijn 2e dilemma , ga ik laag in gewicht en probeer ik dan zo zwaar mogelijk te eindigen of doe ik een goeie warming up en probeer ik vrij snel zwaar te gaan en dan ook nog een zware 1 repper te maken - hier ben ik nog niet uit
Klopt, hier zat ik ook mee.
Momenteel hanteer ik de eerste 3 setjes als een goede warmingup. Die laatste 5 repper is dan best een redelijk gewicht. Dan 2 setjes van 3 reps die wel wat meer van je vergen. De laatste 3 repper is dan tegen mijn grens. Dan is de 1rm een opluchting omdat je maar 1 rep hoeft. Ookal is het gewicht zwaar.

Begrijp niet helemaal om zowel een mp als een incline te doen. Zit zoveel overlap in. Waarom geen squat of deadlift? Dan heb je nog wat benenwerk gepakt.vandaag mil press + bb rows + incline bench press + ass oef - bepaal ik ter plekke - ligt aan het gevoel
ik kies ervoor om de incline in de smit te doen - de losso incline bij onze is een vaste schuine bank die zeker 3 standjes hoog staat - prima als ik 1 press oef doe , maar vandaag doe ik ook mill press - dus ik wil mijn bovenkant borst zoveel mogelijk isoleren en zo weinig mogelijk de schouders belasten - vandaar deze keuze - tuurlijk kan ik incline db doen op een los bankje , maar db's zijn in dit schema geen issue
Begrijp niet helemaal om zowel een mp als een incline te doen. Zit zoveel overlap in. Waarom geen squat of deadlift? Dan heb je nog wat benenwerk gepakt.
Begrijp niet helemaal om zowel een mp als een incline te doen. Zit zoveel overlap in. Waarom geen squat of deadlift? Dan heb je nog wat benenwerk gepakt.
goeie argumenten en tegenargumenten vind ik hier, als het je niet ligt zo laag in reps te gaan, en je voelt dan alsof je niet echt iets hebt getraind (mentaal dan), best niet doen dan denk ik.