AndroidHealthClinic

Havermouttrutje Log

Bezoekers in dit topic

En een kleine foto-update. Deze zijn van afgelopen maandag, hard aan het bulken (yep, toch nog steeds... Met ups & downs)
35bb9s4.jpg

2gxnsqp.jpg


En mijn baby-bicep:
2s9vlli.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig.

Zie wel quads met potentie ;)
 
wie gaat gaat body fitness gewoon lukken :D gaat de goede kant op
 
Gaat zeker goed hier! Nice die quads al en je schouders komen ook al zeker mooi uit!
 
Muh, frustrerend is dat, dat je niet naar je eigen gym kan en iedereen in de weg loopt.. Ga je toch met een gefrustreerd gevoel aan de slag :o.
Enne.. Je gaat lekker, compliment dat je de bulk doorzet, ook al gaat het met ups and downs! Je weet dat ik wat dat betreft er zelf ook nog wel eens moeite mee heb, en opgeven is makkelijk.. Je pakt lekker door en het resultaat is erg goed van de foto's af te lezen, daar doe je het voor! :)
 
Nieuwe PR'tjes! Motivatie was ver te zoeken vandaag en ik word blij van zwaar liften, dus ik ben een dagje gaan maxxen op squat en bench.

Squat:
2x10x20 (warming-up)
1x5x40
1x5x60
2x2x70
5x1x75 (PR!)

Bench:
2x8x20 (warming-up)
1x5x30
1x3x40
1x1x50 (fail)
1x1x47.5 (fail)
1x1x47.5 (PR!)

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

wie gaat gaat body fitness gewoon lukken :D gaat de goede kant op
Lekker bezig. Zie wel quads met potentie ;)
Gaat zeker goed hier! Nice die quads al en je schouders komen ook al zeker mooi uit!
Muh, frustrerend is dat, dat je niet naar je eigen gym kan en iedereen in de weg loopt.. Ga je toch met een gefrustreerd gevoel aan de slag :o. Enne.. Je gaat lekker, compliment dat je de bulk doorzet, ook al gaat het met ups and downs! Je weet dat ik wat dat betreft er zelf ook nog wel eens moeite mee heb, en opgeven is makkelijk.. Je pakt lekker door en het resultaat is erg goed van de foto's af te lezen, daar doe je het voor! :)

Bedankt allemaal :D Ben ook heel tevreden over het resultaat tot nu toe. Ik voel me nog steeds te 'klein' (ja logisch, met mijn 1.63 meter) maar het begint langzaam te komen!
 
Mooie squat en BP!
Gewoon lekker doorgaan. Moet goedkomen!
 
Rugdagje met nieuw schema :)

Unassisted strict pullups:
8-8-6-6-5-5

BOR:
4x8x40

Rear Delt Fly's:
4x8x6 per hand

Chin-ups (ter vervanging van close grip lat pulldown, kabel nog steeds kapot)
8-6-5-5-5

'Rainbow' (elastiek over een balk en met gestrekte armen zijwaarts naar beneden trekken)
4x8

En tenslotte als uitputting:

Weighted pull-ups:
3x4x10 kg
3x5x5 kg

Normaal hoort er nog ergens een seated row tussen, maar zelfde kabel als pulldown, dus die kon ik ook niet doen.
 
Wat een sterke pull-ups!

Heb je daar lang over gedaan om zoveel of weighted te doen?
 
Wat een sterke pull-ups! Heb je daar lang over gedaan om zoveel of weighted te doen?

Dankjewel! Ik heb het heel langzaam opgebouwd, ben begonnen op de assisted machine in setjes van 10, met langzamerhand steeds een beetje minder contragewicht erop. Op een gegeven moment wilde ik eens kijken of ik ze ook zelf kon, toen kreeg ik er twee uit. En toen ben ik dat heel langzaam op gaan bouwen. Ik denk dat het me zo'n 3 maanden gekost heeft om van twee naar tien te komen. Afgelopen zondag heb ik ze voor het eerst weighted gedaan, maar dat viel me honderd procent mee. Dus nu daar weer mee opbouwen :)
 
Lekkere training!
Hoop dat ze de kabel snel maken. Irritant als dingen lang stuk zijn.. :(
Lekker he pull ups! T is dat mijn schouder het niet aankan om ze weighted te gaan doen... :( Misschien als het ooit eens wat beter gaat.
 
mooie voortgang! :flexbiceps:

op je insta pica's zie ik veel "junk" carbs kan ik daarop uitmaken dat je iifym of CBL doet? want dat is me nu nog niet geheel duidelijk hoe je bulkt :meal::meal:
 
Beentraining van gisteren:

Squats:
2x8x20 (warming-up)
3x8x55
1x6x60

Deadlift:
1x8x40
3x8x55

Hip Thrust:
3x10x40

Calf Raise:
3x12x8

Walking Lunges:
6x25 meter met 8 kg

Quads groeien nu echt, glutes blijven nog achter, dus in mijn nieuwe schema meer focus daarop. Nu op naar de gym voor chestday :D

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

mooie voortgang! :flexbiceps: op je insta pica's zie ik veel "junk" carbs kan ik daarop uitmaken dat je iifym of CBL doet? want dat is me nu nog niet geheel duidelijk hoe je bulkt :meal::meal:

Ik doe inderdaad IIFYM! De laatste tijd met iets meer cheat/junkmomenten, omdat het gainen me te langzaam ging. En ik eet ook genoeg gezonde maaltijden hoor, maar taart is leuker om op de foto te zetten dan de kip-rijst-broccoli-bakjes :p
 
Ziet er goed uit op je pics en nette trainingen! Ik zal je ook ff volgen op insta.
 
Chestday ging niet zo lekker. Weinig energie en dat was te merken.

BP:
2x12x20 (warming up)
1x12x33.5
1x10x33.5
1x12x32.5
1x12.30

Incline BP:
4x12x22.5

Dumbell Fly's:
3x12x 6 per hand

Incline DB Press:
3x12x10 per hand

Push-ups:
3x15

Daarna nog even blijven hangen, just for fun:
Weighted pull-ups:
4x5x5

Regular wide-grip pull-ups:
3x8 (deze gaan nu zó soepel, ik stond er zelf van te kijken...)

Side bends:
3x10x12
 
Voor een niet lekkere training ziet het er nog erg mooi uit. :thumb:
 
Bluhh.. Balen is dat hè, als je jezelf al futloos voelt voordat training is begonnen..
Maar dan toch prima pull-ups bijvoorbeeld! .. Dat vind ik het mooie van loggen, dan kan je achteraf objectief je training beoordelen en soms tot de conclusie komen dat je eigenlijk lekkerder hebt getraind dan je voor je gevoel hebt gedaan ;).
 
Update!

Woensdag: schouders
OHP:
1x12x20
1x12x22.5
3x8x22.5

Lat Raise:
3x12x6

DB Press:
1x10x10
3x12x8

Upright Row:
3x12x20

Front Raise:
3x12x6

Donderdag: rug
Pull-ups (warming-up):
3x8

Weighted pull-ups:
5x5x5

BOR:
4x8x40

Rear fly's:
4x8x6 per hand

Close Grip Lat Pulldown:
3x12x40

'Rainbow':
3x8

Vrijdag rust gehad in verband met Mud Masters zaterdag. Gisteren dus wedstrijd gelopen, 18 km met obstakels. Ging ontzettend lekker, ik merk echt dat mijn groeiende kracht me ontzettend helpt op het parcours en heb eigenlijk totaal geen moeite meer met de obstakels. Mijn (gebrek aan) uithoudingsvermogen heeft me wel opgebroken. Ik heb de afstand in ongeveer 2.5 uur uitgelopen, maar ik weet dat ik veel sneller had kunnen zijn wanneer ik meer aandacht aan hardlopen had besteed. Nu heb ik de komende tijd nog behoorlijk wat wedstrijden, waaronder de Dirty Rat Race (32 km, 200 obstakels) in Engeland. Ik wil dus meer aandacht besteden aan hardlopen, om te kijken wat ik kan verbeteren en of ik volgend jaar kans zou maken om me te kwalificeren voor het WK obstacle running. Na de Rat Race wil ik beslissen of ik daarvoor ga of dat ik toch liever doortrain voor de Flexcup.

Misschien niet zo'n relevant verhaal voor mijn log, maar mocht mijn schema binnenkort volledig veranderen (meer gericht op obstacle running), dan weten jullie in elk geval de reden :p
 
Jij bent gewoon goed bezig.

En hardlopen :heart:
 
Super trainingen meid! En gaaf die mud obstacle run. Komen er nog foto's?
 
Back
Naar boven