Havermouttrutje
Cool Novice
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
wie gaat gaat body fitness gewoon lukkengaat de goede kant op
Gaat zeker goed hier! Nice die quads al en je schouders komen ook al zeker mooi uit!
Muh, frustrerend is dat, dat je niet naar je eigen gym kan en iedereen in de weg loopt.. Ga je toch met een gefrustreerd gevoel aan de slag. Enne.. Je gaat lekker, compliment dat je de bulk doorzet, ook al gaat het met ups and downs! Je weet dat ik wat dat betreft er zelf ook nog wel eens moeite mee heb, en opgeven is makkelijk.. Je pakt lekker door en het resultaat is erg goed van de foto's af te lezen, daar doe je het voor!
![]()
Ben ook heel tevreden over het resultaat tot nu toe. Ik voel me nog steeds te 'klein' (ja logisch, met mijn 1.63 meter) maar het begint langzaam te komen!
Wat een sterke pull-ups! Heb je daar lang over gedaan om zoveel of weighted te doen?

mooie voortgang!op je insta pica's zie ik veel "junk" carbs kan ik daarop uitmaken dat je iifym of CBL doet? want dat is me nu nog niet geheel duidelijk hoe je bulkt
![]()

.