XXL Nutrition

Heb ik een beetje aanleg?

Dan vind ik het een beetje achterlijk om zo'n belediging in een forum neer te zetten.
Misschien is dat in dit forum acceptabel ofzo?
In ons forum iig niet.
Reactie hierboven.. Zo zie ik er nou ook weer niet uit toch?

Ik zit eraan te denken om gewoon m'n biceps en buikspieren te training.
Als ik uit de pubertijd kom zal ik toch alleen maar kunnen groeien in de breedte, dus het zou zonde zijn als ik daar nu een flinke start mee maak denk ik.

14jaar is te jong om aan krachttraining te gaan doen. Beter is Judo en dan later aan de gewichten.

Judo geeft een scala aan voordelen. Het maakt je sterker, meer conditie, meer incasseringsvermogen en goed voor je zelfvertrouwen ennuh het bouwt idd ook spieren op.
Verder is dat een hele goede basis om over twee jaar met KT te beginnen.

Doe je voordeel ermee zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja vind het lekkerder zitten als m'n broek wat lager zit ;).

Ik eet nu op school 1 boterham meer. Niet veel maar alles helpt.
Vandaag toen ik thuis kwam een perzik, kiwi en 2 mandarijnen met een flinke scheut magere yoghurt in de staafmixer gedauwd en dat opgedronken, daarnaast nog een boterham van 32 gram met 40 gram pindakaas erop.
Ik eet nu ook als ik thuis kom geen snoep, maar een boterham met pindakaas. Als er binnenkort eieren in huis komen is een gebakken ei op bruin brood ook goed dan?
Daarna ben ik +/- 40 min gaan trainen.
Ik deed Crunches, Side Crunches, Push-Ups (opdrukken?), Dumbbell-curls, Side Laterals.
Morgen doe ik dan niks, en dan doe ik het zaterdag weer.

hij eet op school 1 boterham meer, whahaha, wooow zeeeg, een hele boterham ofwat?? En is het ook zo'n zware van 32 gram als degene die je thuis opeet?? thaha, man zeg, je doet het precies express.

Lees jij toevallig de rest van mijn post ook nog? ???
Haha.
Ik wil niet lullig doen, maar ik ben 14, ik bouw het op, dit is een bodybuilders forum.
Ik weet niet wat jij nu voor een naar beneden halende reactie plaatst, maar doe dat dan lekker ergens anders als je dat zo leuk vind.
Reacties zijn welkom, maar wat heb ik in godsnaam aan zó'n reactie.

:rolleyes:

Haha.
Ik wil niet lullig doen, maar ik ben 14, ik bouw het op, dit is een bodybuilders forum.
Ik weet niet wat jij nu voor een naar beneden halende reactie plaatst, maar doe dat dan lekker ergens anders als je dat zo leuk vind.

Amen! ik vind dat je iig laat zien dat je bereid bent om iets te veranderen.

Je heb dumbbells lees ik? mischien dumbbell squat, dumbbell deadlifts er bij doen. Wat handig is, is ook veel zoeken naar videobestanden over bepaalde oefeningen, dan leer je iig de vorm van de oefening goed uit te voeren.

Kijk eens goed in de voedingssectie en leer wat meer te eten(ja ik zeg het ook ja;)) en "een beetje spier" heeft veel tijd nodig om zo te groeien, doe je best en heb geduld!

succes

skinny b*ch

Haha.

:rolleyes:

Wat je eraan hebt?? Dat je zou weten dat als je wilt gespierder worden je wat meer zal moeten doen dan dat. Je kunt er zowel niet aan beginnen. Ik weet dat je van jezelf dacht dat je al heel wat was omdat je spieren zo goed zichtbaar zijn, dat blijkt alleen al uit je titel, maar dat is niet vanwege je enorme spiermassa, maar vanwege je magerheid. Dus eet wat meer dan ene boterham (van 32 gram, phaha) surplus. (eet er mss twee van 35 gram...):D

2e keer dat ik zeg.
Het is er geen 1, het zijn er 3 meer op een dag.
Bovendien zit er ook beleg op.
Wat betreft dat ik er meer voor moet doen (meer eten) dat is me nou al heel vaak gezegt en elke keer zeg ik ja, en dan kom jij nou eigenlijk in je reactie met weer dezelfde info, als de post daarvoor :D.
Ik wil zeker niet wijsneuzerig overkomen ofzo, maar dat irriteert me gewoon een beetje.
Bedankt ectorob, ik zal eens kijken.
Dat zal mijn training thuis wat uitgebreider maken.

niet echt nee op eerste zicht zeker niet als je de beach boy spieren traint.
(bicep+ buik)

Vergeleken met jullie wel ja.
Veel mensen rond deze leeftijd zijn beetje zo hoor.
Ik ga gewoon meer eten, en dat zet ik om in spieren op z'n tijd.
Kan ik dit topic niet zelf sluiten?
no we aint.
ik weeg 69kg ben 2cm korter en zit te *cutten(11.4%-8%).

*cutten bf verliezen voor spieren zichtbaarder te krijgen
en om daz chikkaz te playaaaaa woehoeeeee.

en nee je kunt het niet sluiten.
muhahahaa

jammer dat er weer veel grapjes gemaakt worden, deze jonge is 14!

Lees nog eens terug naar de reactie van mike diesel.

mocht je toch door willen trainen, ga dan gewoon lekker meer eten. Niet je voeding gaan wegen, zeker niet volgens een voedingsschema gaan leven, gewoon lekker veel (gezond)eten. Dit gaat vanzelf automatisme worden. en je zal vanzelf wel wat groeien. Als je wat ouder bent kan je eens een voedingsschema gaan maken en harder/sirieuser trainen.

Dat kan.
Zonder training?
Maarja dat is je bouw he.
Als ik wat ik nu doe volhoud, dan zal ik ong
rond 5 augustus nog wel een foto posten.

Ik ga daarvoor ongeveer 3 weken op vakantie, dus dan kan ik eigenlijk niks doen..
En ik wil wel een beetje plezier hebben op vakantie, dus ik ga niet heel veel op dingen letten enzo.

Dan post ik dan wel een foto.
Kan ik zelf ook goed kijken hoe het is gegaan.

EDIT: Dankjewel Ripped Buik!
Met zo'n post breng je iemand inzet wel omhoog ;).

eten is indd de boodschap;)
en vergeet niet je bent nog maar 14 jaar, je lichaam is nog volop aan het groeien.
je ziet er nu mss wat skinnie uit, maar als je goed blijft eten kom je heus wel aan hoor;)

ik dacht vroeger ook geen aanleg te hebben en ben toch vooruit gekomen,dus alles is mogelijk waar een wil is,is een weg!!!!!!!!!!

eten als pacman.

(,-.-,) ( < . . . .O . . . . . . . . .

Vraag is niet of je aanleg hebt maar doorzettingsvermogen.

^^

Wat hij zei, daar gaat het om.

Vind wel dat je borst echt raar schuin en super laag afloopt. Benieuwd hoe die er uit zou zien met laten we zeggen 15-20kg extra op je frame misschien dat het er dan wat beter uitziet.

Laatst bewerkt:
eten, eten, eten, eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,eten, eten, eten,
trainen en slapen

20 Kilo?!
Dat is wel heel erg veel naar mijn mening.
Ik ga het nog niet té serieus aanpakken.

20 Kilo?!
Dat is wel heel erg veel naar mijn mening.
Ik ga het nog niet té serieus aanpakken.

Denk alleen niet dat je voor een beetje spieren maar een beetje hoeft te trainen. Je moet sowieso hard trainen, veel eten, goed rusten om resultaat te behalen. Ook om een beetje resultaat te behalen. Je gaat echt niet zomaar te gespierd worden. Echt niet. Echt niet. Was het maar zo :)

Oh je begrijpt me misschien verkeerd.
Ik denk er ook echt niet te makkelijk over hoor, geloof me.
Ik bedoel alleen dat ik het nu nog niet te serieus moet gaan nemen enzo.

Des te eerder je serieus begint hoe meer profijt je er later van hebt. Ik wou dat ik begonnen was op jouw leeftijd dan had ik mijn streeffysiek al lang bereikt. Ik zeg niet dat jij zo bent maar 99% van die gassies van jouw leeftijd gaan 2-3 maanden naar de sportschool (meestal vlak voor de zomer) en doen vooral veel bicep curls om daarna nooit meer terug te komen. Doorzettingsvermogen daar gaat het om.

Laat die +20 kilo waar ik het over had je niet afschrikken want daar gaat sowieso wel een jaar of 2-3 overheen voordat je zover bent (dat is als je je training/voeding allemaal heel goed op orde hebt)

hahah winegums en zakje chips
ja hoor wordt je zeker breder van!!

VRETEN

Terug
Naar boven