Fitness Seller

Heb ik een beetje aanleg?

Des te eerder je serieus begint hoe meer profijt je er later van hebt. Ik wou dat ik begonnen was op jouw leeftijd dan had ik mijn streeffysiek al lang bereikt. Ik zeg niet dat jij zo bent maar 99% van die gassies van jouw leeftijd gaan 2-3 maanden naar de sportschool (meestal vlak voor de zomer) en doen vooral veel bicep curls om daarna nooit meer terug te komen. Doorzettingsvermogen daar gaat het om.

Laat die +20 kilo waar ik het over had je niet afschrikken want daar gaat sowieso wel een jaar of 2-3 overheen voordat je zover bent (dat is als je je training/voeding allemaal heel goed op orde hebt)

Maar je bent nu 84 heb je nooit je streeffysiek kunnen halen in die tijd? :rolleyes:

vreten gek! vooral eiwitten.

Maar je bent nu 84 heb je nooit je streeffysiek kunnen halen in die tijd? :rolleyes:

lol ik ben geen 84 maat denk je echt dat een opa van 84 nog wel eens op een pc zit op het internet, ik kan het me niet voorstellen. Of dat ze een schrijfsT als mijnes hebben? :D

je bent een beetje te goedgelovig ben ik bang

• Topic Starter Topic Starter
hahah winegums en zakje chips
ja hoor wordt je zeker breder van!!

VRETEN

Vriend ik weet ondertussen dat dat niet helpt, en dat doe ik ook niet meer.
Jij komt terug op oude dingen.
Waar slaat dat op?
En daarnaast heb ik dus totaal niks aan je nutteloze reactie.

Ik snap echt niet dat er zulke mensen in forums toegelaten worden.
Domme reacties toevoegen, daar heb je wat aan ofniet.

als je het op de reply VRETEN hebt, dan ben ik bang dat ie wel gelijk heb. Eet jij ondertussen nu al om de twee uur iedere dag ?? drink je keurig je melkje?? Train je hard genoeg?? Heb je genoeg rust 's nachts ?? Begin eens met die zaken en kom binnen een jaartje of twee terug. DAN zal je wel verandering zien

Vriend ik weet ondertussen dat dat niet helpt, en dat doe ik ook niet meer.
Jij komt terug op oude dingen.
Waar slaat dat op?
En daarnaast heb ik dus totaal niks aan je nutteloze reactie.

Ik snap echt niet dat er zulke mensen in forums toegelaten worden.
Domme reacties toevoegen, daar heb je wat aan ofniet.

Hoezo helpt niet, om aan te komen....echt wel!!

2isuw2.jpg

1qirg0.jpg

Ik vind alvast dat je je poseertechniek goed onder de knie hebt.
Volgens mij heb je die van Arnold afgekeken.

Schrijf je gewoon in bij een gym. Concentreer minder op je bicep en lees de sticky's op deze forum door en MEER ETEN.

lol ik ben geen 84 maat denk je echt dat een opa van 84 nog wel eens op een pc zit op het internet, ik kan het me niet voorstellen. Of dat ze een schrijfsT als mijnes hebben? :D

je bent een beetje te goedgelovig ben ik bang

Hehe nee het was maar een grapje :laugh:

Nee ik had het niet op de reply vreten, die had hij al vetgedrukt.
Ik had het over daarboven.

Die poseertechniek heb ik niet afgekeken, heb eigenlijk niks over poseren opgezocht.

Ja van chips kom je wel aan, maar dat is volgensmij alleen maar vet.
Er zitten ook transvetten en verzadigde vetten in die je niet moet hebben.

Wow, je lichaam doet me denken aan een vriend van me. Die proporties lijken wel hetzelfde!

Hij was ook begonnen met trainen en ziet er al veel beter uit bij hem, ik denk als je gewoon doorgaat, veel vreet, dan kom je er wel!

;)

I hope so.

Hahahahaha, vreten helpt niet haha

Als je dat meent ben je echt een clown gozer echt waar.

Wat wordt hier veel gezijkt zeg ???.

Ja, goed doorzettingsvermogen zal een stuk helpen.

Serieus joh?
Dacht dat ik er niet echt apart uitzag, maar lijk ik iel dan ofzo :p?
Helpt snoep ook, of moet ik denken aan pindakaas, kaas, boterhammen enzo?

Ohja, @ JordyMin. Ik kan wel engels, maar dat snap ik niet helemaal :P?

Geen snoep! Gwn veel eten :) reken je dagelijkse behoefte aan kcal uit ... en ga meer eten. Eet vooral zaken met eiwitten en vermijd de koolhydraten (snoep, koeken, pasta, ... ook aardappelen zijn niet zo bon). Op zich zie je je spieren wel, maar idd je bent langs de magere kant! En je borst staat achter.. trainen buddy! Iedereen kan een afgetraind lichaam krijgen, als je er maar moeite voor doet.. go for it

Snoepen doe ik nu niet meer.
Zal heus wel een keer een uitzondering maken dat wel.
Ik heb een paar posten geleden gepost wat ik voor oefeningen doe.
Daar train ik dus ook mijn borst.

Wat wordt hier veel gezijkt zeg ???.

Ja, goed doorzettingsvermogen zal een stuk helpen.

Klopt, dat gebeurt hier nu eenmaal:rolleyes: En je lokt het een klein beetje uit hoor, maar goed. ;) Wat iedereen probeert te zeggen komt hierop neer:

Train, en train hard. En niet alleen je bicepies en je buikie, dat is stom. Schrijf je in bij een sportschool en ga gewoon 3 keer per week je hele lichaam afbeulen onder goede begeleiding.
Lees de stickies door op dit forum, en maak een voedingsschema. Want JA JE MOET ETEN, maar alleen eten gaat je nergens brengen want dan wordt je alleen dik:D Train hard, en eet veel!

En voor wat betreft je aanleg, ik heb geen flauw idee. Maar aanleg boeit niet eens zo, als jij er hard voor werkt dan zul je groeien. Maar het komt je niet aangewaaid.

Zo je vragen beantwoord? Of is dit gezijk?:rolleyes:

Blijft dit log maar doorgaan? Wat een gezeur.

:slotje:

Terug
Naar boven