AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Stuur de botten maar naar mij..:o
 
Op jouw meisje zit niet zoveel vleesch geloof ik he :p
 
Jaaa prachtig man, zou willen dat HillR ook zo'n geyl koppie had :o

Ze heeft zeker een prachtlichaam, maar dat wordt allemaal relatief naarmate je ouder wordt. Een mooi koppie is voor langere duur van belang wat mij betreft.. Denk dat je echt niet naast Evelien wakker wil worden hoor :roflol: Okay genoeg gebashed, sorry Eef, iedereen is mooi op zijn of haar manier :kiss:
Het ergste is vaak nog dat vrouwen die gebruiken al heel veel cosmetische ingrepen aan hun gezicht hebben laten doen. Naar mijn eerlijke mening wordt dat er juist alleen maar minder door. Krijg je zo’n strakke strenge kop van die altijd in dezelfde stand blijft staan. Of je nou lacht of huilt maakt dan geen ruk meer uit. En dan worden die vrouwen uiteindelijk inderdaad ook nog ouder en dan ziet het helemaal niet meer uit.

Ot: herkenbaar je verhaal hoor voor wat betreft de foto’s. Toen ik nog bezig was voor mijn fotoshoot plaatste ik ook veel meer foto’s maar nu niet meer. Sta er eigenlijk niet eens zo slecht bij maar het is meer dat je het liefst je beste shape wil posten en als je er al een keer echt goed bij gestaan hebt is alles erna alleen maar minder. Maar je kunt moeilijk year round in topshape rondlopen. Is ook niet helemaal gezond denk ik.
 
Ik zie toch liever een vrouw die er als een echte vrouw uit ziet. Dan maar met een paar kilo meer op de verkeerde, en een paar kilo minder op de juiste plek.

True... vrouwelijkheid vind ik ook nog altijd het allerbelangrijkst.

Vleesch is voor echte mannen , botten voor de honden :D

:P

Stuur de botten maar naar mij..:o

Op jouw meisje zit niet zoveel vleesch geloof ik he :p

Ik heb genoeg vlees voor iedereen! :D

Het ergste is vaak nog dat vrouwen die gebruiken al heel veel cosmetische ingrepen aan hun gezicht hebben laten doen. Naar mijn eerlijke mening wordt dat er juist alleen maar minder door. Krijg je zo’n strakke strenge kop van die altijd in dezelfde stand blijft staan. Of je nou lacht of huilt maakt dan geen ruk meer uit. En dan worden die vrouwen uiteindelijk inderdaad ook nog ouder en dan ziet het helemaal niet meer uit.

Ot: herkenbaar je verhaal hoor voor wat betreft de foto’s. Toen ik nog bezig was voor mijn fotoshoot plaatste ik ook veel meer foto’s maar nu niet meer. Sta er eigenlijk niet eens zo slecht bij maar het is meer dat je het liefst je beste shape wil posten en als je er al een keer echt goed bij gestaan hebt is alles erna alleen maar minder. Maar je kunt moeilijk year round in topshape rondlopen. Is ook niet helemaal gezond denk ik.

Gek wel he... dat als je "beter" bent geweest je de mindere shape (die helemaal niet slecht hoeft te zijn) dan liever niet deelt... Bodybuilding blijft een raar sportje.

Ik heb ook al aan mezelf laten sleutelen :roflol: Niet aan m'n gezicht tho, en ik wil dat ook helemaal niet. Het is zonde om je lijf dusdanig te "verbeteren" en dat je gezicht daar dan onder lijdt. We weten allemaal dat zo'n fysiek niet voor eeuwig blijft... Zodra je, laten we zeggen, de 60 gepasseerd bent zit je nog wel met die mannelijke rotkop en je lijf is allang niet meer wat het is geweest..

Oh well, het blijft de eeuwige struggle. Instagram en al die fitnessmodellen hebben daar ook geen positieve invloed op. Soms heb ik dan van die momenten als vandaag.. dat ik het liefst overal tegenaan schop als een kleine kleuter "want het is niet eerlijk!" :haha:
 
Gek wel he... dat als je "beter" bent geweest je de mindere shape (die helemaal niet slecht hoeft te zijn) dan liever niet deelt... Bodybuilding blijft een raar sportje.

Ik heb ook al aan mezelf laten sleutelen :roflol: Niet aan m'n gezicht tho, en ik wil dat ook helemaal niet. Het is zonde om je lijf dusdanig te "verbeteren" en dat je gezicht daar dan onder lijdt. We weten allemaal dat zo'n fysiek niet voor eeuwig blijft... Zodra je, laten we zeggen, de 60 gepasseerd bent zit je nog wel met die mannelijke rotkop en je lijf is allang niet meer wat het is geweest..

Oh well, het blijft de eeuwige struggle. Instagram en al die fitnessmodellen hebben daar ook geen positieve invloed op. Soms heb ik dan van die momenten als vandaag.. dat ik het liefst overal tegenaan schop als een kleine kleuter "want het is niet eerlijk!" :haha:
Ja ik moet het soms echt van mijn coach en ScumbagAnnie hebben die me zeggen dat ik me niet zo moet aanstellen en er gewoon goed uitzie. Anders gaat het mis in mijn koppie :roflol:

Dat jij aan je hebt laten sleutelen weet iedereen ook wel geloof ik maar dat heeft te maken met iets anders denk ik. Ik kan me heel goed voorstellen dat bij vrouwen die sporten en/of veel zijn afgevallen dat effect heeft op hun borstpartij. En je loopt er natuurlijk liever niet bij met een stel theezakjes.

Voor de normale maatschappij zijn wij de in onze ogen mindere shape gewoon fitnessmodellen hoor :p
 
:roflol: Dat zeg ik ook elke keer als ze met dat argument komt.. Die kaaklijn, het grote voorhoofd, de diep verzonken ogen in de schedel :o Om over haar clitoris waarschijnlijk maar niet te spreken, maar daar post ze nooit foto's van :dunno: why

En wat vind je hiervan het grootste probleem?
 
Nope, niet heel veel nee. I like that:D

Wist je dat mannen met een korte piem houden van een klein kippekontje? :dunno:

En wat vind je hiervan het grootste probleem?

Het is geen probleem :p ik vind het ergens op een rare manier soms ook wel passen bij de vrouw (nohommel), maar over het algemeen zorgt deze combinatie ervoor dat het totaalplaatje gewoon niet meer klopt.
 
Hill heeft toch geen kippekontje? Dus die stelling gaat niet op.
a0da6e9d25b1cdedc0d4a9d1491a00f5--hilarious-quotes-pretty-quotes.jpg
 
TRAIN DONDERDAG

Glute kickback
2x8

Voelde niet fijn, hebben andere dames dat ook na een legworkout dat de peesjes/spiertjes in je knieholte beginnen te protesteren?
Dit komt mij niet bekend voor, maar het klinkt echt naar. Toen ik de oefening voor de eerste paar keren uitvoerde, had ik wel last van mijn onderrug. Nadat ik mijn houding heb verbeterd, was dat probleem snel verholpen.
Even in de gaten houden of andere houding aannemen? Ik zag dat andere dames (oa Evelien Nellen:p) deze oefening vanaf zo'n step-platform doen. Ikzelf vind dat te veel gedoe, maar wie weet werkt het voor jou wel.

Ja ik moet het soms echt van mijn coach en ScumbagAnnie hebben die me zeggen dat ik me niet zo moet aanstellen en er gewoon goed uitzie. Anders gaat het mis in mijn koppie :roflol:
Can confirm.:rolleyes: Maar andersom gebeurt dat ook.:eyes:

OT:
Goed om te horen dat het cutten je mentaal wel goed doet. Op naar de summer shredz.:tanden: Ik ben forever aan het cutten, wat best kut is.
pun intended
Maar aan de andere kant zou ik het ook echt lastig vinden om dat los te laten en te gaan bulken.:bang: Gelukkig duurt mijn cut nog duizend jaar, dus ik hoef me er (nog) geen zorgen over te maken.:roflol:
 
Laat je eigen niet gek maken over die foto's, kan me eigen voorstellen dat je daar geen zin in hebt, zat maar te dollen.

En inderdaad die Evelien vindt ik persoonlijk wel een lekker ding, maar daar komt wel meer bij kijken en dat moet je er maar
net voor over hebben.

Was leuk jullie gisteren in keer IRL gezien te hebben, wat was het druk zeg nondeknetter.

Het was zelfs zo erg dat toen ik aan het squaten was, in mijn rust moment tussen sets in, een gapert er met een schijf
vandoor wilde gaan, die notabeen op de stang zat.:mad:Moet toch niet gekker worden.
 
En inderdaad die Evelien vindt ik persoonlijk wel een lekker ding, maar daar komt wel meer bij kijken en dat moet je er maar
net voor over hebben.
Fake boobies & 'special supplements'. Not my type.
 
Succes met je cut Hill! :cool:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven