MuscleMeat

Here goes HillR again

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Smaken verschillen kennelijk.. Het bovenlichaam van een 12 jarige pubermeisje gecombineerd met een dikke aarsch, is dat nu wat de fitgirls willen tegenwoordig? Ik weet in elk geval dat HillR toch wel normalere wensen heeft :o
 
Smaken verschillen kennelijk.. Het bovenlichaam van een 12 jarige pubermeisje gecombineerd met een dikke aarsch, is dat nu wat de fitgirls willen tegenwoordig? Ik weet in elk geval dat HillR toch wel normalere wensen heeft :o
Zo dik vind ik haar aarsch niet, ze heeft totaal geen heupen. Mag van mij meer heupen en nog een dikkere ass en ook dikkere boobs
 
Zo dik vind ik haar aarsch niet, ze heeft totaal geen heupen. Mag van mij meer heupen en nog een dikkere ass en ook dikkere boobs

in verhouding tot haar bovenlichaam gezien, niet ansich nee ;)
 
YoungBestCatfish-size_restricted.gif

Mag van mij meer heupen en nog een dikkere ass en ook dikkere boobs
GraveWealthyBlackbuck-size_restricted.gif
CrazyLastGoldfish-size_restricted.gif


https://www.reddit.com/r/AnastasiyaKvitko/
 
Dit komt mij niet bekend voor, maar het klinkt echt naar. Toen ik de oefening voor de eerste paar keren uitvoerde, had ik wel last van mijn onderrug. Nadat ik mijn houding heb verbeterd, was dat probleem snel verholpen.
Even in de gaten houden of andere houding aannemen? Ik zag dat andere dames (oa Evelien Nellen:p) deze oefening vanaf zo'n step-platform doen. Ikzelf vind dat te veel gedoe, maar wie weet werkt het voor jou wel.


Can confirm.:rolleyes: Maar andersom gebeurt dat ook.:eyes:

OT:
Goed om te horen dat het cutten je mentaal wel goed doet. Op naar de summer shredz.:tanden: Ik ben forever aan het cutten, wat best kut is.
pun intended
Maar aan de andere kant zou ik het ook echt lastig vinden om dat los te laten en te gaan bulken.:bang: Gelukkig duurt mijn cut nog duizend jaar, dus ik hoef me er (nog) geen zorgen over te maken.:roflol:

Goed idee @ in de gaten houden... Ik ben ook niet van veel gedoe :roflol: gewoon gaan en klaar!

Ik ben ook al zo'n 6 jaar aan het cutten, dus ik ken het meis... maar je komt straks op een punt dat je tevredener met jezelf kunt zijn. Je hebt al zo'n progressie gemaakt, kijk ook naar waar je vandaan komt en waar je nu staat.. je gaat geweldig.. dus 1000 jaar zal het niet duren hoor.. als je zo doorbikkelt kan het nooit heel lang meer duren.. :kiss:

Laat je eigen niet gek maken over die foto's, kan me eigen voorstellen dat je daar geen zin in hebt, zat maar te dollen.

En inderdaad die Evelien vindt ik persoonlijk wel een lekker ding, maar daar komt wel meer bij kijken en dat moet je er maar
net voor over hebben.

Was leuk jullie gisteren in keer IRL gezien te hebben, wat was het druk zeg nondeknetter.

Het was zelfs zo erg dat toen ik aan het squaten was, in mijn rust moment tussen sets in, een gapert er met een schijf
vandoor wilde gaan, die notabeen op de stang zat.:mad:Moet toch niet gekker worden.

I won't M! Leuk om je gisteren even gesproken te hebben! Wat een ellende he, al die new years mensjes.. Nog even maandje doorzetten, dan gaan ze allemaal terug naar de bank hopelijk!

Ik vind Evelien ook een lekker ding, :eyebrow: maar zij doet het natuurlijk ook voor een living he. Ik kan me voorstellen dat je er dan meer voor over (moet hebben) hebt. Ik doe het gewoon voor mezelf, en ambieer helemaal geen fitnessmodelleven ofzo. Dus nee.. ik heb dat er niet voor over..

Al ben ik van mening dat Evelien er niet echt uitziet alsof daar heel wat aas in gaat..

Fake boobies & 'special supplements'. Not my type.

Neppe mensen!!!

Succes met je cut Hill! :cool:

Merci!!

Hou je het beeetje beschaafd, Ruud :)

Altijd toch Neetje? :D

Goedzo mannen!

Weet je wie ook echt een prachtig lichaam heeft...


Hmm, kan me voorstellen dat sommige mensen zo'n fysiek mooi vinden.

Niet om mezelf op de schouder te kloppen, maar ik ben heel wat gespierder dan deze chick. Zij is eigenlijk gewoon slank met goede kontgenen.

Prima chick hoor maar da's toch geen bijzonder fysiek?

Mooi, maar echt niet bijzonder. Totaal geen heupen en geen boobs...

dit

Smaken verschillen kennelijk.. Het bovenlichaam van een 12 jarige pubermeisje gecombineerd met een dikke aarsch, is dat nu wat de fitgirls willen tegenwoordig? Ik weet in elk geval dat HillR toch wel normalere wensen heeft :o

Normale wensen? DIKKE KONTEN WILLEN WE!

Zo dik vind ik haar aarsch niet, ze heeft totaal geen heupen. Mag van mij meer heupen en nog een dikkere ass en ook dikkere boobs

Dat willen we toch allemaal!

Dat kan inderdaad niet verder van de stats van Hill zijn :P

hehe
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maar die heeft toch gewoon implantaten? Ze heeft amper fatsoenlijke legs.. Wel jelly op haar platte buik :(
Moet zeggen dat ze de laatste tijd zichzelf niet meer in de hand heeft qua verbouwen. Paar jaar terug was het minder plastic.

giphy.gif
giphy.gif
Dit is beter!
giphy.gif
 

Bijlagen

giphy.gif giphy.gif
giphy.gif
3,2 MB · Weergaven: 107

Is dat dezelfde vrouw?
 
Vrouwen, maar ook mannen die veel aan zich laten sleutelen zien zelf op een gegeven moment niet meer wat too much is. Ik zie de laatste tijd ook meiden die hun lippen laten opspuiten en sommige lijken net op Donald Duck en dan vraag ik mezelf altijd af of ze zelf niet zien dat het oerlelijk is.
 
Nee. Echt een ander voorbeeld, geen ander voorbeeld van dezelfde.

giphy.gif

Jij bewerkt je posts ook te veel.

of ik heb niets zinnigs te doen en reageer gewoon te snel.
 
HillR er zijn toch genoeg kuren die je lichaam niet laten veranderen. Vrouwen dosis primo of deca zullen je echt niet mannelijk maken
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven