- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haat cardio in de gym echt. Ik trek het echt niet om langer op zo'n zelfde apparaat te staan...
Sidenote: één van de meest fijne trainingen sinds de afgelopen weken.. Alles ging lekker, geen pijntjes, gemotiveerd en lekker veel kracht![]()
Echt zonde van al die kcal. Heb je daarna je verdriet nog ingehaald met iets lekkers of heeft Pun gezegd dat je je moest gedragen? 
En dat zelfs met een legday inclusief fitgirl kickback-zaken. Heb je ze op een andere manier uitgevoerd?
Dat was nog in de tijd dat ik 6x per week trainde, per training 60 min moest fietsen (14 km) en ik werkte toen ook nog 4 dagen (ik fietste toen nog naar het station + wandel lunchpauzes). Ik viel toen af op 2800 kcal, nu zit ik 700 kcal lager:/
+1 voor point of view cameraman.Geen last van creepy staarders in de gym met zoveel inkijk?![]()
Alles voor de likes toch?

Nou ja met dat formaat moet je anders een coltrui aan doen om geen inkijk te hebben.

Was verdomme een Bilderberg locatieDat is echt vergane glorie geworden
Ik had wel epic Roid Rage die ik moest bedwingen
![]()
Ik kan het me goed voorstellen
Normaal gezien heb ik aardig wat geduld behalve als het aankomt op eten of verkeer. En al helemaal als de verwachtingen van het eten groot waren.

Vergis je niet, ik moet het bij 2400/dag houden, en alleen bij substantiele cardio mag er meer gegeten worden. Anders.... dik
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ofwel K.U.T. Je mag meer verwachten bij zo'n ambiance.
Gelukkig was dat wel een feestje![]()
Oh, dat brunchgedoe.
Daar wordt een mens niet blij van!
Echt k*t als je zo naar iets uitkijkt en het achteraf een teleurstelling blijkt te zijn.
Al zeker als het over eten gaat![]()

Cardio is ook kut... Ik kan me er ook echt 0.0 toe zetten om dat in een gym te gaan doen...
En wat tof om te lezen dat je weer eens hebt kunnen trainen zonder pijn, je ziet meteen dat het een positieve invloed heeft op de hele training.
lolll, ik heb je avonturen zondag al mogen aanhoren, maar het klinkt ook nu weer gruwelijk.Echt zonde van al die kcal. Heb je daarna je verdriet nog ingehaald met iets lekkers of heeft Pun gezegd dat je je moest gedragen?
Fijn dat je geen last van pijntjes hebt gehad.En dat zelfs met een legday inclusief fitgirl kickback-zaken. Heb je ze op een andere manier uitgevoerd?
Gewoon braaf zoete aardappel frietjes en kipfilet gegeten... Best knap al zeg ik het zelf
superdom...Lekkere training weer, legdayss zijn momenteel favoriet nu ik geen pl squats meer doe die al 45 min van mijn training vergen XD
Die legpress is zo fijn!! Helaas heeft mijn gym die niet
Wbt dat bulken eet ik dat nu ook niet meer met mijn huidige bewegingDat was nog in de tijd dat ik 6x per week trainde, per training 60 min moest fietsen (14 km) en ik werkte toen ook nog 4 dagen (ik fietste toen nog naar het station + wandel lunchpauzes). Ik viel toen af op 2800 kcal, nu zit ik 700 kcal lager:/
Nu wij een auto hebben fiets ik echt veeelll te weinig.
Geen last van creepy staarders in de gym met zoveel inkijk?![]()

Nou ja met dat formaat moet je anders een coltrui aan doen om geen inkijk te hebben.![]()
Best wel zin om te trainen, maar last van overbelast schouder, zag in m'n log dat ik dat een tijdje terug ook al had. Heb het blijkbaar een keer verpest met de upright rows (te zwaar gedaan.............)
Ik wilde langer dan 5 minuten, want ik doe steeds 5 minuten en op 4 minuten ben ik dan bekaf, maar ik vond het nogal stom dat ik niet eens 5 minuten normaal kan volhouden.
Dus uiteindelijk nog 10 minuten gebeld en gewoon doorgebikkeld.
Geen vieze hijgers aub, dat doe ik al tijdens cardio 
Ging erg goed, geen last van schouder en hij was super braaf. Toch ook weer zo'n 300kcal verbrand.bahahaEcht he
Haha, ik was ook echt diep teleurgesteld. Ik zei nog tegen Pun toen we in de rij stonden. Vanavond gaan we uit eten!! Bij een restaurant die ons bediend en waar het wel goed geregeld is
Uiteindelijk maar niet gedaan
Pfoe, dat is ook niet veel.. knap hoor!
Haha ja... food is leven
Thanks Visser!
Ik kan er wel weer om huilen annie, echt waar!!
Ik heb mijn verdriet niet ingehaaldGewoon braaf zoete aardappel frietjes en kipfilet gegeten... Best knap al zeg ik het zelf
De fitgirlkickbackzaken heb ik gewoon licht gedaan, dat is blijkbaar de key. De training dat ik het verpest heb heb ik elke oefening ook zwaarder dan ooit gedaansuperdom...
Thanks! Legdays vind ik ook favoriet! Super balen dat je onderhoud nu zo omlaag gegaan is door minder beweging.. ik zou echt een beetje depressief worden hahah
Niemand in de gym kijkt naar mij, iedereen kijkt naar @Punjab
Hij weet het wel te doen he. Het komt vooral door de houding. Deze shirtjes zijn eigenlijk heel decent.
Ja precies. We hebben deze 16x opnieuw moeten filmen totdat Pun eindelijk een likeable filmpje had gemaakt. Wat een drama!
Haha, het valt best meeeeeeeeeeee
TRAINING DINSDAG
UpperbodyBest wel zin om te trainen, maar last van overbelast schouder, zag in m'n log dat ik dat een tijdje terug ook al had. Heb het blijkbaar een keer verpest met de upright rows (te zwaar gedaan.............)
BB shoulderpress SS BOR
5x10x12 / 5x10x20
Seated rows
5x10x25
Double Overhead Bicep curl
2x8x18
1x8x28
1x8x36 PR
Best blij met mijn PR, is dus in totaal 36kg aan gewicht, 18kg per kant.. Not sure of dit gewicht nou gecurld werd door mijn vetmassa of spiermassa..
Cable latpulldown
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45
One armed pushdown
4x10x9
CARDIO
Crosstrainer 15 minuten op niveau 10, volgens apparaat 175 kcal verbrand
Ik was van plan 6 minuten te gaanIk wilde langer dan 5 minuten, want ik doe steeds 5 minuten en op 4 minuten ben ik dan bekaf, maar ik vond het nogal stom dat ik niet eens 5 minuten normaal kan volhouden.
Toen belde op 5,5 minuut mijn zus, dus had ik ineens wat te doenDus uiteindelijk nog 10 minuten gebeld en gewoon doorgebikkeld.
Voortaan ga ik dus mensen bellen tijdens cardio. Als iemand interesse heeft en heel veel leuke verhalen heeft te vertellen (ik wil overigens alleen luisteren en af en toe ja en nee zeggen,) laat je 06 in karma achterGeen vieze hijgers aub, dat doe ik al tijdens cardio
Vandaag lekker vrij, dus 6km gewandeld met JackyboyGing erg goed, geen last van schouder en hij was super braaf. Toch ook weer zo'n 300kcal verbrand.
Nu de rest van de dag lekker chillen.
De weegschaal gaf vanochtend overigens -0,9kg aan, dus dat is ook weer fijn.
wat ben je toch een heerlijk mens.

Double overhead bicep curl
Hoe moet ik dat voor me zien?
bahahawat ben je toch een heerlijk mens.
Hoe laat train je normaal gesproken? In de avond wel, toch? Als we nu parallel cardio gaan doen, wil ik wel met je meehijgen.![]()

VerdommeBest blij met mijn PR, is dus in totaal 36kg aan gewicht, 18kg per kant.. Not sure of dit gewicht nou gecurld werd door mijn vetmassa of spiermassa..![]()

Ik noem deze altijd pose curls.Double overhead bicep curl
Hoe moet ik dat voor me zien?
hoe ga je anders een bicep curl doen?