- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Misschien is het een idee om wat meer te archen op de bench? Heeft voor mij wonderen gedaan
ik probeer echt maximaal te archen
sheiko reps. Vind dat echt 10x fijner
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is het een idee om wat meer te archen op de bench? Heeft voor mij wonderen gedaan
hoezo is studeren en eten moeilijk combineren?
Juist zeeën van tijd om je vol te proppen dan
Kan je niet een partij schijven onder dat bankje schuiven want dit lijkt echt nergens op zo.
Knieën staan hoger dan je heupen, zo kun je nooit fatsoenlijk archen

Heb je al uitgevonden wat er is met je darmen?
Is toch geen doen zo man
...
', maar misschien weet je daarna dan wel meer over de oorzaak en kan er iets aan gedaan worden.
?

Door topic 'wat maakte vandaag jouw dag goed' alsnog in if that's ok...
Inwendig onderzoek lijkt me alles behalve'', maar misschien weet je daarna dan wel meer over de oorzaak en kan er iets aan gedaan worden.
Is toch idd geen doen zo? Zijn die darmproblemen dan ook de oorzaak van herstel log? Of moet ik gewoon hele log nog ff beter lezen?
Anyhoe, sterkte met herstel en opbouwen! En eh, wanneer ga je n afspraak maken voor inwendig onderzoek![]()

), last van darmen etc, dus heb een hoop ingeleverd qua kracht en massa. Gelukkig gaat trainen de laatste maand weer beter. Ik ben nog bij lange na niet op mn ouder niveau (werk setjes squat 40kg onder pr, bench 20kg, deadlift 40kg)
... Wel fijn dat je merkt dat het de laatste maand beter gaat. Maar ja, geduld he....
...? Maar zo te lezen geef je niet zomaar op, anders was je al lang gestopt of iig niet zo serieus begonnen weer op te bouwen. Dus keep it up!
! Hm, dan zou ik dat idd ook ff laten zitten... Geen prikkelbare darm syndroom (pds) oid..? Al getest of je van bepaalde voedingsmiddelen meer last krijgt? Waarschijnlijk wel... Hoop toch dat je er achter komt wat er mis is. Zelf pds en is bij vlagen echt zwaar irritant mbt voeding, sporten, reizen...
Jeetje balen man... Wel fijn dat je merkt dat het de laatste maand beter gaat. Maar ja, geduld he....
...? Maar zo te lezen geef je niet zomaar op, anders was je al lang gestopt of iig niet zo serieus begonnen weer op te bouwen. Dus keep it up!
Wist niet dat zo'n onderzoek zoveel complicaties kent! Hm, dan zou ik dat idd ook ff laten zitten... Geen prikkelbare darm syndroom (pds) oid..? Al getest of je van bepaalde voedingsmiddelen meer last krijgt? Waarschijnlijk wel... Hoop toch dat je er achter komt wat er mis is. Zelf pds en is bij vlagen echt zwaar irritant mbt voeding, sporten, reizen...
![]()

echt heel slecht dit weer, enorme form breakdown bij zwaardere gewichten
hopelijk volgende training 60x5x5 bench 

Hamstring werk begint zn vruchten af te werpen, ik denk dat hamstrings altijd het probleem is geweest bij mij op deadlifts.45 kg ohp nicee. Inderdaad goede ohp to bench ratio
Ik deed 75 x5 bench maar kom niet eens in de buurt van 45 x5 ohp

Als ik jou was zou ik vanuit een rack ohp doen ipv te cleanen, scheelt een hele hoop![]()

Ik weet ook niet of je een OH wedstijd zou winnen