MuscleMeat

herstel log

Bezoekers in dit topic

squat highbar
130 x 2 x 6

bench press
52.5 x 6 x 4

deadlift
140 x3
iets x iets
iets zwaars x iets

clean
push press

planning voor vandaag. Alvast even loggen omdat ik na het trainen geen tijd heb :o
 
Dan log je morgen toch?
 
Dan log je morgen toch?

toch maar even nog rest loggen :o

squats en bench gingen goed.

deadlifts:
120x3
140x3
160x1
180x1
nice

push press
50x3
55x3x3

power clean:
40x3x2
50x3x2
60x2x2
70x2x4
 
Geen filmpjes... :(
Hoe ging het met je heup?
 

filmpje :D

rechter heup was wel erg gevoelig en in het begin ook een beetje een branderige pijn. Dus ja maar slow descent squats, dan gaat het wel prima.

cleans gingen onderin wel goed. Maar 3e pull blijft een probleem. Bij 2e set liep de lagering ook gewoon vast (heb ik die goedkope haltertjes nu al gesloopt? :( )waardoor ik er niet onder kon komen lol
 
Er zat toch een full clean tussen! :thumbup:
 
Er zat toch een full clean tussen! :thumbup:

dat gebeurt nog te vaak dat mn timing totaal off is, en dan heb je natuurlijk helemaal geen hoogte en moet je hem lager vangen. Nog helemaal niet constant :(
 
weer dagje voedsel loggen. Schrok vandaag wel beetje van de weegschaal, 71kg met kleding aan... oef dat moet omhoog, voelde me ook slap met trainen afgelopen dagen weer veel last dus maar weer voeding loggen en stricter zijn. Echt heel erg leip, heb hele dag honger, zelfs op deze hoeveelheden eten maar mn darmen kunnen dat vervolgens dan niet handelen :(

http://www.myfitnesspal.com/food/diary/meaantje
vrij absurd weer.
 
goed hersteld vandaag
 
weer dagje voedsel loggen. Schrok vandaag wel beetje van de weegschaal, 71kg met kleding aan... oef dat moet omhoog, voelde me ook slap met trainen afgelopen dagen weer veel last dus maar weer voeding loggen en stricter zijn. Echt heel erg leip, heb hele dag honger, zelfs op deze hoeveelheden eten maar mn darmen kunnen dat vervolgens dan niet handelen :(

http://www.myfitnesspal.com/food/diary/meaantje
vrij absurd weer.
Wil je een paar kg?
 
gister weer bij die Nase geweest. Rug gerepareerd, vandaag weer trainen

wilde gaan deadliften maar kreeg enorme kramp in mn onderrug. Kramp werd steeds erger, zo dat ik maar bestloot de training stop te zetten en morgen de rest te doen.

Wil je een paar kg?

van je totaal, graag!
 
Even veel stretchen. Zie het dat je erectors zich aan moeten passen aan de nieuwe mobiliteit.
 
uitgebereid gestretched :o

kniebuigen lowbar:
135x6x4
buigen ging wel aardig alleen low bar was het probleem. Bar lag niet goed en gleed weg.

bankdrukken:
55x6x4

snatch:

veel singles, niet lange rust en dan weer een rep. Korte reflexie op de vorige lift, wat cues en weer gaan
30x1x veel
35x1x veel
40x1x veel
45x1x 4 of 5

stond daar tussen de crossfiteers die mn form aan het miren waren :cool:

ohp:
40x6x4

pendlay row:
60x6x4

haning leg raise:
bwx13x3
 
Nice!
 
training 0-1

eigenlijk eerste training van mn wedstrijd voorbereiding. 8 weken en 1 dag out :D

kniebuigen (highbar, beltless, no sleeves)
135x2x6
ging wel oke

bankdrukken
50x3
55x3
60x3
65x2
70x2
60x2
60x2
ging niet zo goed. Kwam niet in de groove en irritatie van mn linker pec (pijntje dat schuin over mn pec heen liep zegmaar). Arch was wel erg goed.

deadlift
145x3x2
hard, technisch sterk

clean techniek werk. Een drill die ik van een gast uit mn oude gym had gekregen. Samen met de tips van DieNase gingen de cleans er na echt super

power clean
40x3x2
50x3x2
60x3x2
70x1
80x1

chest press:
licht x veel
omdat ik nog steeds last had van mn pec

lat pull down
x6x4
 
super moe van weinig slaap en dag op de uni. Prima training des al niet te min. Vanochtend ook weer wat zwaarder :)

kniebuigen (low bar)
147.5x2x6
tijdens eerste set dacht ik, hmm laat ik maar net onder par afkappen en niet te diep zakken. Kijk ik terug, perfectly atg :mad: Verder wel erg blij met de uitvoering.

bankdrukken:
60x2x6
easy, speel gewichtje dit

snatch:

zelfde drill als bij cleans
voelt erg onwennig nog. Bar path was wel meteen recht opeens lol

30x3x2
35x3x2
40x3x2
45x3x2

overhead press:
40x6x4

sldl:
65x6x2
75x6x2
moet goed op de mcc blijven letten. Anders gaat deze oefening weer fout. Uitvoering boven gewicht even atm :fire:

pendlay row:
60x6x4

knee raise:
bwx14x3

lekker. Vertrouwen zit er in voor komende maanden. Ik ga wat mooi neerzetten dat weet ik nu al
 
video
 
weer avond train. Moest snel, anderhalf uur. Buigen en bank in superset lol

kniebuigen highbar beltless:
135x2x6
erg tevreden met de uitvoering! Allemachtig wat waren ze prachtig

bankdrukken:
60x3x6
laatste sets gingen goed
slingshot bench:
75x1x2

deadlift:
135x3
150x3x2
2e set was hard. 1e rep vloog gewoon van de grond af door de spanning :thumb:

lat pull down:
x6x4
chest press
x6x4
kreeg wel weer beetje zelfde pijntje als 2 trainingen terug hier :(

clean high pull 3x + power clean 1x
40x4x3
clean pull
100x3x4
 
Welke pijntjes krijg je dan?
 
zeg maar een trekkende pijn in bij schuin over mn linker pec (zie plaatje) loopt. Kreeg het 2 trainingen terug (had toen chest gerekt, dit doe ik normaal nooit mss dat het daar door komt oid). Werd iig afgelopen 2 trainingen al stuk minder

2qxc2zt.png
 
Back
Naar boven