Afgelopen tijd veel spanning gehad zeker ook omdat ik te veel woog. Kcalorien om laag maar het leek niet veel te helpen dus ik streste wel. Op de heenweg in de auto stond de verwarming lekker hoog en ook het nodige gezweet denk ik

Uiteindelijk 73.80 ingewogen. Daarna lekker goor gegaan op eten, ik denk dat de suiker politie wel echt boos had geworden. Zin in buigen
kniebuigen
190x1
nederlands record junioren
205x1
nederlands record senioren + junioren
215x1 pr
nederlands record senioren + junioren
https://www.instagram.com/p/_Ooqj2su7b/?taken-by=jeroenvh105
buigen voelde tijdens warm ups al goed. 190 ging prima, de 205 beetje uit de groove, wat dieper en stond wat te smal, de 215 wat breder staan weer en prima herhaling. Erg blij en opgelucht, uiteindelijk kwam niemand uit de 2e groep er dichtbij en is het nationaal record van mij

Mission accomplished
bankdrukken
75x1 3 gele kaarten, voor press commando gedrukt
82.5x1
87.5x0
na buigen meteen vol proppen met eten weer een haasten naar bench toe. Warm ups voelde erg solide maar op het platform voelde alles lood zwaar. 87.5 was ook echt kansloos, toch wel een hoop kilo's gemist op mn target.
deadlifts
190x1
207.5x1
220.5x0
Weer vol proppen en haasten maar was echt gesloopt al, ook mentaal beetje leeg eigenlijk. Warm ups voelde matig en weinig explosief. Uiteindelijk 190 wel prima beurt dus verhoogt maar 207.5 was wel zwaar. Wilde die 220 zo graag maar achteraf niet slim geweest te grote stap en uiteindelijk plaatsje hier door verloren
Totaal: 505kg
Wilks: 364
Plaats: 7
Niet geheel tevreden, vooral op bank en deadlift niet er uit kunnen halen wat ik wilde. Zeker op deadlifts achteraf erg dom geweest. Wel enorm blij met squats. Maar ik wil een completere lifter worden en niet alleen maar goed zijn op de squat. 215 buigen en 82.5 bankden is natuurlijk belachelijk.