XXL Nutrition

herstel log

Goed man

lekker man, echt een goede squat.

bench gaat ook weer mooi voorruit

Damn nice squat man! Heb dezelfde lengte als jou maar weeg 82 en ik droom van zo'n squat!! Bij mij zit het iets meer in de upperbody :p

Ook best zalig om die ene kerel na je squat 'WTF' te horen zeggen xD Volg al een tijdje je blog maar nog niet eerder gepost:p

• Topic Starter Topic Starter
week 7 -2

kniebuigen high bar
145x2x6
waren meer oly squats

bankdrukken
65x2x6
snel

bankdrukken tegen rooie band
50x6x4

3 position power clean
60x3x4

ghr
bw - rooie band x3x6

kabel roeien
x6x4

face pull
x10x2

tnx man

lekker man, echt een goede squat.

bench gaat ook weer mooi voorruit

tnx heb er er zin in

Damn nice squat man! Heb dezelfde lengte als jou maar weeg 82 en ik droom van zo'n squat!! Bij mij zit het iets meer in de upperbody :p

Ook best zalig om die ene kerel na je squat 'WTF' te horen zeggen xD Volg al een tijdje je blog maar nog niet eerder gepost:p

Tnx, ging de rest maar ook net zo lekker als squat ;) jaar terug was ik ook ongeveer zo zwaar :p

Harde sq man!

gast op 1:10 is de pua koning

week 7-3

kniebuigen
190x1
170x2
ging niet zoals ik hoopte

bankdrukken
75x1
70x2
75 ging nog wel vrij hard

deadlift
160x2x2
zaten paar goeie tussen

lat pull down
55x6x4

machine bench
55x6x4

gast op 1:10 is de pua koning

die chick waar mee hij samen traint heeft wel echt een te lekkere kont :o :o :o. Die gast zelf is een beetje een phaggot

Worden dat je openers? Nu lekker weekje deloaden.

week 8 -1 deload

kniebuigen
147.5x2x6
lekker makkelijk

bankdrukken
65x2x6
goed explosief

incline db bench
20x6x3
cable rows
7x6x3

snatch pull
60x3x4

lekker makkelijk allemaal.

Worden dat je openers? Nu lekker weekje deloaden.

jep dat is het plan :cool:

Lekkere lifts man, succes op de cup.

Succes man! Zie je zondag...

half uur op de WC? Inb4 65 kilo inwegen en niet mee mogen doen.

Afgelopen tijd veel spanning gehad zeker ook omdat ik te veel woog. Kcalorien om laag maar het leek niet veel te helpen dus ik streste wel. Op de heenweg in de auto stond de verwarming lekker hoog en ook het nodige gezweet denk ik :o Uiteindelijk 73.80 ingewogen. Daarna lekker goor gegaan op eten, ik denk dat de suiker politie wel echt boos had geworden. Zin in buigen

kniebuigen
190x1 nederlands record junioren
205x1 nederlands record senioren + junioren
215x1 pr nederlands record senioren + junioren
https://www.instagram.com/p/_Ooqj2su7b/?taken-by=jeroenvh105

buigen voelde tijdens warm ups al goed. 190 ging prima, de 205 beetje uit de groove, wat dieper en stond wat te smal, de 215 wat breder staan weer en prima herhaling. Erg blij en opgelucht, uiteindelijk kwam niemand uit de 2e groep er dichtbij en is het nationaal record van mij :o :) Mission accomplished

bankdrukken
75x1 3 gele kaarten, voor press commando gedrukt
82.5x1
87.5x0

na buigen meteen vol proppen met eten weer een haasten naar bench toe. Warm ups voelde erg solide maar op het platform voelde alles lood zwaar. 87.5 was ook echt kansloos, toch wel een hoop kilo's gemist op mn target.

deadlifts
190x1
207.5x1
220.5x0

Weer vol proppen en haasten maar was echt gesloopt al, ook mentaal beetje leeg eigenlijk. Warm ups voelde matig en weinig explosief. Uiteindelijk 190 wel prima beurt dus verhoogt maar 207.5 was wel zwaar. Wilde die 220 zo graag maar achteraf niet slim geweest te grote stap en uiteindelijk plaatsje hier door verloren :(

Totaal: 505kg
Wilks: 364
Plaats: 7

Niet geheel tevreden, vooral op bank en deadlift niet er uit kunnen halen wat ik wilde. Zeker op deadlifts achteraf erg dom geweest. Wel enorm blij met squats. Maar ik wil een completere lifter worden en niet alleen maar goed zijn op de squat. 215 buigen en 82.5 bankden is natuurlijk belachelijk.

gvd vraag me soms echt af hoe jij zoveel kan squatten:roflol:

succes met je bonkdoelen 2016

Zag er makkelijk uit tijdens live strim kijk.

Succes met sheiko toch?

haha ik bens meer dan meaantje

goei buig man

Nice, @NickyCF en ik hebben nog net je laatste 2 deadlifts mee kunnen pakken, heb je 2de beurt op video helemaal van achter uit de zaal. :D

Terug
Naar boven