XXL Nutrition

herstel log

Goed gelift man! Gefeliciteerd met je squat record, was mooi om te zien!

3de deadlift beurt was toch 217,5kg? of laat mijn geheugen mij nu in de steek?
toch een mooie wedstrijd gedraaid met een prachtig squatrecord.

maar je squat nu meer dan je deadlift, dat betekend wel dat je niet diep genoeg squat he:P

• Topic Starter Topic Starter
gvd vraag me soms echt af hoe jij zoveel kan squatten:roflol:

succes met je bonkdoelen 2016

tnx, squat voelt gewoon goed altijd :)

Zag er makkelijk uit tijdens live strim kijk.

Succes met sheiko toch?

yep heb zin in sheiko. Vandaag even kijken qua planning naar volgende wedstrijd.

haha ik bens meer dan meaantje

goei buig man

tnx. Bank is wel nederlandse top waardig

Nice, @NickyCF en ik hebben nog net je laatste 2 deadlifts mee kunnen pakken, heb je 2de beurt op video helemaal van achter uit de zaal. :D

was leuk je weer even gesproken te hebben. Gelukkig deed de heup het weer :o Dus bij deze de eervolle vermelding ;)

Goed gelift man! Gefeliciteerd met je squat record, was mooi om te zien!

tnx!

maar je squat nu meer dan je deadlift, dat betekend wel dat je niet diep genoeg squat he:P

verhoogd naar 220.5. Was niet verstandig maar wilde de 220. achteraf gezien had ik 212.5 of 215 moeten doen max.

in de warm up ruimte met squats zei iemand wel tegen me dat ik niet op diepte squatte :o Uiteindelijk 9 witte lampen

Laatst bewerkt:

nee dat stond verkeerd op het scherm, ze riepen iets anders om als wat er stond, viel mij ook al op

gefeliciteerd met je squatrecord.
en leuk je weer gesproken te hebben (en geknuffeld ;))

Je lijkt op Mario :p. Maar zeer nette squat!

Hoi daniel jij hoeft niet meer te herstellen en ik wel zullen we van log ruilen. Gr Jan

Epic squat man! congrats met je record!

Je squat was sick, waar haal je het toch vandaan kerel

Gvd bijna triple bw squat, when will it be my turn.

Planning voor de komende periode is klaar. Volgende wedstrijd word het NK junioren op 16 april.

Sheiko it is :) Ik ga de 3 daagse variant voor ecto's doen. Ik ga 4, 4 weken cycles doen
#29, #37, #30 (rip) en #32
express ook voor #29 gekozen. Om kennis te maken met sheiko en weer wat lichter op te pakken, heb van vorig jaar geleerd ;) Enkele aanpassing betreffen paused squats en het toevoegen van slinger bench.

en op zaterdag dan een oly dagje :D snatches, cleans, press en nog wat lichtere deadlifts.

Nog nooit in je hele leven?
Zal je de volgende x een knuffel geven breh

jawel dat wel, vorige keer kreeg ik wel een knuffel :(

Je lijkt op Mario :p. Maar zeer nette squat!

je bent niet de eerste, Super Meaanrio :o

Hoi daniel jij hoeft niet meer te herstellen en ik wel zullen we van log ruilen. Gr Jan

gelukkig gaat het lichamelijk weer beter. Voel me nu wel beat up, maar weer licht instromen en gezond blijven.

Epic squat man! congrats met je record!

thanks man.

Je squat was sick, waar haal je het toch vandaan kerel

uit mn benen ;) En efficiente form

Gvd bijna triple bw squat, when will it be my turn.

bijna telt niet, stiekem wel mn doel voor 2016 de 3x bw aantikken

Slanger bench, nice.

Vraag me af wat je daar uit krijgt.

Sterkte met sheiko.

kniebuigen
100x5x5

slingshot bankdrukken
60x4x4

hierna een beetje pijn aan mn schouder. @DieNase ?

fly's overgeslagen

heupbuigen
35x5x5

nog goed kapot.

Slanger bench, nice.

Vraag me af wat je daar uit krijgt.

Sterkte met sheiko.

tnx. Ben ook wel benieuwd, hopelijk volgende keren geen pijn

Weet niet of iemand het al gezegd heeft tegen je maar als je die laatste deadlift getrokken had was het geen Nederlands record geweest, je mag namelijk niet met 0.5kg verhogen als je voor een junioren record gaat op een open wedstrijd.

Ik liep nog snel naar voren maar toen was het al te laat... was bijna blij dat je hem niet trok haha, zou erg zuur zijn geweest.

Weet niet of iemand het al gezegd heeft tegen je maar als je die laatste deadlift getrokken had was het geen Nederlands record geweest, je mag namelijk niet met 0.5kg verhogen als je voor een junioren record gaat op een open wedstrijd.

Ik liep nog snel naar voren maar toen was het al te laat... was bijna blij dat je hem niet trok haha, zou erg zuur zijn geweest.

waarom niet lol?

ah dat wist ik niet, tnx voor de info

eerlijk gezegd boeide dat record me totaal niet, het was dat Vito vlak van te voren zei als je met 0,5 verhoogt dan heb je een record. Was er totaal niet mee bezig geweest met het deadlift record. 220 is een getal dat me al lang dwars zit, wilde het zo graag wel trekken dit keer. Was uiteindelijk ook erg domme beurt keuze en kansloos gefaald had stuk lager moeten gaan..

Waar kan je die regels terugvinden?
Het enige dat ik kan terugvinden is dit:
(g) New Records are only valid if they exceed the previous record by at least 0.5 kg
Maar dat gaat over internationaal.
http://www.powerlifting-ipf.com/fil...s_Book_2015_classic_rules_in_back_section.pdf
Pagina 31.

Terug
Naar boven