Beginner987
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gvd vraag me soms echt af hoe jij zoveel kan squatten
succes met je bonkdoelen 2016

Zag er makkelijk uit tijdens live strim kijk.
Succes met sheiko toch?
Nice, @NickyCF en ik hebben nog net je laatste 2 deadlifts mee kunnen pakken, heb je 2de beurt op video helemaal van achter uit de zaal.![]()
Dus bij deze de eervolle vermelding 
Goed gelift man! Gefeliciteerd met je squat record, was mooi om te zien!
3de deadlift beurt was toch 217,5kg? of laat mijn geheugen mij nu in de steek?
toch een mooie wedstrijd gedraaid met een prachtig squatrecord.
maar je squat nu meer dan je deadlift, dat betekend wel dat je niet diep genoeg squat he![]()
Uiteindelijk 9 witte lampennee dat stond verkeerd op het scherm, ze riepen iets anders om als wat er stond, viel mij ook al op3de deadlift beurt was toch 217,5kg? of laat mijn geheugen mij nu in de steek?
toch een mooie wedstrijd gedraaid met een prachtig squatrecord.
maar je squat nu meer dan je deadlift, dat betekend wel dat je niet diep genoeg squat he![]()
gefeliciteerd met je squatrecord.
en leuk je weer gesproken te hebben (en geknuffeld)

dank je Nicky
knuffel? Huh, helemaal geen knuffel gehad![]()
Ik ga de 3 daagse variant voor ecto's doen. Ik ga 4, 4 weken cycles doen
Enkele aanpassing betreffen paused squats en het toevoegen van slinger bench.
snatches, cleans, press en nog wat lichtere deadlifts.Nog nooit in je hele leven?
Zal je de volgende x een knuffel geven breh

Hoi daniel jij hoeft niet meer te herstellen en ik wel zullen we van log ruilen. Gr Jan
Je squat was sick, waar haal je het toch vandaan kerel
En efficiente formGvd bijna triple bw squat, when will it be my turn.
Slanger bench, nice.
Vraag me af wat je daar uit krijgt.
Sterkte met sheiko.
Weet niet of iemand het al gezegd heeft tegen je maar als je die laatste deadlift getrokken had was het geen Nederlands record geweest, je mag namelijk niet met 0.5kg verhogen als je voor een junioren record gaat op een open wedstrijd.
Ik liep nog snel naar voren maar toen was het al te laat... was bijna blij dat je hem niet trok haha, zou erg zuur zijn geweest.
Weet niet of iemand het al gezegd heeft tegen je maar als je die laatste deadlift getrokken had was het geen Nederlands record geweest, je mag namelijk niet met 0.5kg verhogen als je voor een junioren record gaat op een open wedstrijd.
Ik liep nog snel naar voren maar toen was het al te laat... was bijna blij dat je hem niet trok haha, zou erg zuur zijn geweest.
Maar dat gaat over internationaal.(g) New Records are only valid if they exceed the previous record by at least 0.5 kg