Beginner987
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Succes met Sheiko, ga er ook mee beginnen maandag. Op naar mooie records nu
iedereen is jaloers op je gains en denkt dat wil ik ook
welke ga jij doen? De 3 of 4 daagse?
Weet niet of iemand het al gezegd heeft tegen je maar als je die laatste deadlift getrokken had was het geen Nederlands record geweest, je mag namelijk niet met 0.5kg verhogen als je voor een junioren record gaat op een open wedstrijd.
Ik liep nog snel naar voren maar toen was het al te laat... was bijna blij dat je hem niet trok haha, zou erg zuur zijn geweest.
ah dat wist ik niet, tnx voor de info
eerlijk gezegd boeide dat record me totaal niet, het was dat Vito vlak van te voren zei als je met 0,5 verhoogt dan heb je een record. Was er totaal niet mee bezig geweest met het deadlift record. 220 is een getal dat me al lang dwars zit, wilde het zo graag wel trekken dit keer. Was uiteindelijk ook erg domme beurt keuze en kansloos gefaald had stuk lager moeten gaan..
Wist dit ook niet
Was dat Pieter het omriep dat je er 0,5kg bij kon doen voor een record. Maar die riep wel meer dingen die niet klopte
Voor de rest is het wel een baas. Maar weinig mensen die 2 dagen van 11 tot 19 omroeper willen zijn.
En af en toe maakt hij wel een goede grap
Aan de ene kant eens, hij zit daar inderdaad de hele tijd en probeert er het beste van te maken. Maar aan de andere kant maakte hij wel echt onvoorstelbaar veel fouten en de 'grappig bedoelde' naamsverbasteringen de hele tijd kunnen ook echt niet op een NK imo. Grapjes ten koste van een lifter moet je ook gewoon achterwege laten op dat soort momenten.

Succes met je nieuwe schema. Ik zat er ook even over te twijfelen maar ga het nu toch niet doen. Uitvoerbaarheid is wat lastig voor me denk ik(omdat de dagen dat ik train niet elke week hetzelfde is) en ik had wat weinig vertrouwen in het schema toen ik het excel bestand bekeek (alhoewel ik weet dat het schema goed aangeschreven staat).
In de gangen hoorde ik nog 2 vrouwen praten over hoe het mogelijk was dat iemand uit Ijsland meedoet met het NK
Eens met Vito verder

Ik had het globaal bekeken maar zag dat de werkgewichten de gehele periode weer heel laag lagen. Nu begrijp ik dat het om het volume gaat maar echt hoog werden de gewichten volgens mij nergens.
Of moet ik het nog eens beter bekijken?![]()

neem even pauze van dbb![]()
http://weightxreps.net/journal/Meaantje/2015-12-16
trainingen log ik hier.
groet
heup doet pijn en kan niks
weer een blessure, lekker dan. Sheiko word hem niet. Nu maandje wat lichter trainen, minder echt PL gericht.
Voelde wel fijn trouwens