Fitness Seller

herstel log

It is what it is

Ik ben een totale powerlift leek, wat maakt het zo moeilijk om met een bench shirt, de stang tot de borst te laten zakken?

Ik ben totaal onbekend met geared mechaniek.

• Topic Starter Topic Starter

denk 80 2e beurt

Ik ben een totale powerlift leek, wat maakt het zo moeilijk om met een bench shirt, de stang tot de borst te laten zakken?

Ik ben totaal onbekend met geared mechaniek.

je bouwt spanning op in het shirt. Hoe verder je zakt, hoe meer spanning je in dat shirt hebt. Op een gegeven moment is de spanning net zo groot als de zwaartekracht van de halter dus kan je hem niet verder laten zakken of moet je hem trekken.

je bouwt spanning op in het shirt. Hoe verder je zakt, hoe meer spanning je in dat shirt hebt. Op een gegeven moment is de spanning net zo groot als de zwaartekracht van de halter dus kan je hem niet verder laten zakken of moet je hem trekken.

Dit probleem is dus enkel een issue als je zwak minder sterk bent in de bench? hypothetisch gezien zou je bijvoorbeeld vanaf de 110kg, meer zwaartekracht dan spanning genereren op het onderste punt?

Dit probleem is dus enkel een issue als je zwak minder sterk bent in de bench? hypothetisch gezien zou je bijvoorbeeld vanaf de 110kg, meer zwaartekracht dan spanning genereren op het onderste punt?

het is een technisch probleem, als ik techniek beter had kon ik meer gewicht opladen en dat wel uitdrukken.

het is zeker geen probleem als je minder sterk ben in bench. Want als je sterker ben moet je gewoon een strakker/beter shirt nemen en heb je dus meer gewicht nodig om te touchen. Het is ook niet goed als je met weinig gewicht kan touchen, dat betekent minder support.

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=LDgQlbwq_9A
filmpje van vandaag

training 13-5

dacht dat gym morgen dicht was met hemelvaart is ie toch open. Nou ja vandaag dan maar

gewicht 78.5 :heart:

bankdrukken:
57.5x3x3
ez katka hnnng

kniebuigen
140x3x3
meh

lat pull down
47x8x3
side raise
8x8x3
db curl
8x8x3

beetje abs en sumo deadlift vs bands.

en daarna nog ongeveer een half uur met mensen lopen praten :roflol: wel gezellig, dat wel

kom je toch aardig richting de 83 kilo weer.

opzich helpt ongeveer 3500+ per dag wel :o

(incl snoep enzo mss wel rond de 4000 :roflol:). Merk iig dat de power weer terug begint te komen.

wedstrijd van zondag zal te volgen zijn op de live stream:
[Link niet meer beschikbaar]

voeding 14-5
3976 kcals 599/84/195 :o :o
het word wel een beetje te gortig nu. Na het NK maar weer wat rotzooi uit mn schema knallen

Hoe gaat het met je abs waar je zo trots op was?

ik zie volgens mij per dag 1 blokje minder nu :(

Hahaha helaas, RIP abs.

Succes zondag. Ik moet zelf werken dus ik er niet zijn maar ook de stream niet kunnen checken. Ik hoor het resultaat wel

ook weer eens wat progress foto's gemaakt. Ik ben wel een stuk droger geworden en merk dat ik de afgelopen maand wel weer gains heb gemaakt :)

foto 1 is oktober/november 2013 72kg
foto 2 is oktober/november 2014 80kg
foto 3 is gister (mei 2015) 77kg

voorkant
33vnh4n.png

achterkant
i2plwk.png

benen
2vs2mib.png
Hahaha helaas, RIP abs.

Succes zondag. Ik moet zelf werken dus ik er niet zijn maar ook de stream niet kunnen checken. Ik hoor het resultaat wel

gewoon in de media markt de livestream op de tv's aanzetten. Is een keer weer wat anders

gister weer zon dag
3865 kcals 560/76/222

Ga je nou aub niet druk malen omdat je zulke high kcal dagen hebt

Wedstrijd 17-5
NK junioren/sub junioren/masters

ingewogen op: 76.8
na veel gehaast met het OV nog net op tijd. Leuk als treinen en bussen opeens niet rijden ???

squat met wraps
180
200
215 "pr"

met veel dank aan Tymboo voor wrappen. Ging wel aardig, de 215 was wel echt lelijk maar hard gebogen.

bankdrukken
70
80
85

3 goede beurten en technisch mooi. Op film ziet de 85 er nog hard uit

deadlift met pak
180
190
215

2e beurt was 200 maar verkeerd opgeladen was 190 dus. 3e beurt de druk er op, hard getrokken. Mooie ontlading! :D

Totaal:
515kg
wilks 361.1
2 plaats junioren -83kg

Heb weer wat om mee te werken. Nu deze zomer mooi doorbouwen! Filmpjes volgen nog

Zag er allemaal netjes uit :thumbs:

Ondanks alle tegenslagen gewoon goed gelift.
Hopelijk binnenkort ook eens een pr op op tijd aanwezig zijn en niet de hele tijd alles kwijt zijn

Toch een nette squat ondanks je maag, pijntjes etc. Goed bezig

http://www.youtube.com/watch?v=XdK_-l3wnGU
even van de livestream geplukt. Hopelijk binnenkort betere kwaliteit!
Toch een nette squat ondanks je maag, pijntjes etc. Goed bezig

tnx brah. Komt goei

dank je hell. Jij zag er ook netjes uit!

Ondanks alle tegenslagen gewoon goed gelift.
Hopelijk binnenkort ook eens een pr op op tijd aanwezig zijn en niet de hele tijd alles kwijt zijn

tnx T. Gelukkig heb ik mn wraps nog

Terug
Naar boven